Άλλο τετρακίνηση και άλλο τετρακίνηση SYNCRO!spine253 έγραψε:Ναι, πρόσεξα που το γραψες και σε προηγούμενη ανάρτηση αυτό. Και έχω και πεντάρι σασμάν. Θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα κολλήσω. Βέβαια και πάλι ακούγεται πολύ ωραίο το μπλοκέ διαφορικό. Και φαντάζομαι ότι δε θα σου ανεβάζει και πολύ την κατανάλωση όπως η τετρακίνηση..
'Οπως μπορείς να δεις σε αυτό το white paper, σελ. 21, (Aγγλική μετάφραση, υπάρχει και το πρωτότυπο στα Γερμανικά):
https://drive.google.com/file/d/1JbL5Nc ... sp=sharing
σε μεικτές συνθήκες, προσεκτικής, οδήγησης, μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση έως και 3% η, τουλάχιστον συμπεραίνεται, να μην αυξηθεί.
Επίσης, στις τυποποιημένες μετρήσεις σε ανοικτό δρόμο, (βλέπεις το φαινόμενο εμφανίζεται κυρίως από τα 100 χλμ./ω και πάνω), το Passat Syncro g60 160 hp έχει, κατά τι, χαμηλότερη κατανάλωση από την δικίνητη έκδοση με τον μικρότερο κινητήρα 135 hp, στον ανοικτό δρόμο, (7,2 λ αντί 7,3 λ).
Η εξήγηση έχει να κάνει με τον ομοιόμορφο τρόπο μετάδοσης της ροπής στους τέσσερις τροχούς και την μείωση των τριβών τους με τον δρόμο.