jimVWsyncro έγραψε:οι μπροστά ρόδες ΔΕΝ σπινιάρουν και πατάνε κανονικά στο έδαφος
Jim, για το τεστ του βίσκο, δες εδώ
http://www.syncro.org/VCTest.html
jimVWsyncro έγραψε:επίσης σε συνεργείο το σηκώσαμε και όντως μεταδίδει την κίνηση στους μπροστά τροχούς, ακόμα και στο ρελαντί γύριζε η μια ρόδα(ενδεχομένως να έχει κολλήσει κάποιο φρένο πίσω;;)
Οι ρόδες, όπως λέει σωστά ο Θέμης, γυρίζουν έτσι κι αλλιώς, όταν είναι στον αέρα. Μάλιστα αν σηκώσεις μόνο μια μπροστινή και οι άλλες τρεις πατάνε, είναι αδύνατο να τη γυρίσεις με το χέρι. Άρα ένα μικρό ποσοστό ισχύος, μεταδίδεται πάντα. Γύρω στο 6%.
Αν κάνεις το τεστ που περιγράφουν οι αμερικάνοι, με σηκωμένες τις πίσω ρόδες και φρεναρισμένες τις μπροστινές σ' ένα καδρόνι, θα πρέπει να καταφέρεις
να γυρίζουν οι πίσω, στο ρελαντί, και οι μπροστινές να παραμένουν ακίνητες. Κάπως έτσι είναι φτιαγμένο, ώστε να προκαλεί τις μικρότερες δυνατές φθορές στα μηχανικά μέρη.
Δες κι αυτή τη δοκιμή του φίλου μας του Ερέν:
http://www.youtube.com/watch?v=zMqOebMnZKo, όπου το βίσκο του υπολειτουργεί. Αν, πατώντας το γκάζι, δεν υπερπηδήξουν οι μπροστινές ρόδες το καδρόνι, κάτι δεν πάει καλά με το βίσκο. Είναι μάλλον η μία από τις δύο περιπτώσεις που είναι πια για πέταμα, καθώς δεν μεταδίδει ικανά ποσοστά ισχύος.
Η δεύτερη είναι όταν "σφίξει" μέσα του τελείως και δεν αφήνει καθόλου "αέρα" στη μετάδοση της κίνησης. Όταν είναι κολλημένο. Αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα, μιας και το αμάξι δεν στρίβει!
jimVWsyncro έγραψε:οπότε λέτε να ψάξω για ανακασκευή του Viscous, ή μήπως είναι ποιο απλό με το να συμπληρώσω σιλικόνη;
προς το παρών λέω να το αποσυνδέσω να μείνει μόνο πίσω κίνηση!
Αν βγάλεις το βίσκο απ' το μπροστινό κιβώτιο, θα έχεις μόνο πίσω κίνηση, οπότε δώσ' το να σου φτιάξουν.
Σε κάποια αμερικάνικα σάιτ θα δεις ότι μπορεί να βγει και χωρίς να κατέβει κάτω το κιβώτιο.
Καλή δουλειά και γρήγορα τετρακίνητος