Θέλεις να προσπερνάς τα αυτοκίνητα και να σε κοιτάνε με απορία?
Μπορεί και να είναι αυτο που θέλεις.
Ας ξεκαθαρίσουμε μερικές λεπτομέριες.
Το σαζμάν αυτο ξεκίνησε την ζωή του ως ενα 8L (diesel). Στην συνέχεια τοποθετήθηκε καινούριο κωρονοπήνιο αγορασμένο απ΄έξω. (https://www.brickwerks.co.uk/t3-parts/d ... speed.html) και άλλα πολλά.
Η σχέση μετάδωσης αυτή δεν ήταν ποτέ διαθέσιμη απο το εργοστάσιο, αλλά δημιουργήθηκε για την τοποθέτηση κινητήρων 1Ζ, AFN και μετέπειτα.
Η σχέσεις των ταχυτήτων παραμένουν ίδιες με αυτές του 8L εκτός της 5της που αντικαταστάθηκε με 0.85(πιο κοντή) αντι 0.82 (λόγο μεγάλου φορτίου που φέρει το όχημα μου, και ατυχές καταστάσεων που είδαν το προηγούμενο γρανάζι 5της να μένει φαλακρό!!) (118hp)
Αξίζει να σημειωθεί οτι το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε αμέσως και δεν προκλήθηκε καμια επιπλέον ζημιά λόγο των ρινισμάτων.
Έχουν αντικατασταθεί ολα τα ρουλεμάν όταν συναρμολογήθηκε, και τα γραμμικά απο τις φουρκέτες, έχει τοποθετηθεί ειδική μεταλική φλάντζα συγκράτησης του "ρουλεμάν με το μισοφέγγαρο", για να μήν βγεί απο την φωλιά του, φέρει ανακλαστήρες βαλβολίνης που στέλνουν την βαλβολίνη πάνω στο γρανάζι 4άρτης και 5της, αλλα και στο κώρονοπήνιο και τέλος Βάση σαζμαν Πολυουρεθάνης Powerflex.Έχει διαφορικό ανοιχτού τύπου.
Τι δέν έχει:
Δέν περιλαμβάνει τα βελτιομένα κόμπλερ με εγκοπή σχήματως "U" αλλά τα απλά, και δέν περιλαμβάνει το πρίζ ντιρέκτ για συμπλέκτη TDI, αλλά τον απλό ντίζελ.
'Εχει δυανύσει περίπου 15.000km και πωλείται λόγο μετατροπής σε syncro.
Θα είναι διαθέσιμο κατα τον ιανουάριο.
Μέχρι τότε θα είναι τοποθετημένο στο Βάν μου και μπορει να γίνει δοκιμή.
Τιμή 1000.
Με εργοστασιακή διασταση τροχού 195/80/R14 δλδ ολική διάμετρος τροχού 26.28 ίντσες και βήμα 4.14 στο ΚΠ.
Στις 2500 RPM έχουμε:
1τη (4.11) 18.49kmh
2ρα (2.33) 32.6kmh
3τη (1.476) 51.4kmh
4τη (1.023) 74.2kmh
5τη (0.85) 89.4kmh
Στις 3200 RPM έχουμε:
1τη (4.11) 23.6kmh
2ρα (2.33) 41.7kmh
3τη (1.476) 65.8kmh
4τη (1.023) 95kmh
5τη (0.85) 114.4kmh
Στις 4000 RPM έχουμε:
1τη (4.11) 29.5kmh
2ρα (2.33) 52.1kmh
3τη (1.476) 82.3kmh
4τη (1.023) 118.8kmh
5τη (0.85) 143.0kmh
Θα ανεβάσω και υλικό, φωτό και βήμα : RPM/KMH
Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον βελτίωσης αλλαγής σχέσεων, τοποθέτησης κόμπλερ κλπ με επιπλέον κόστος φυσικά!!!
Σαζμάν Τ3 5άρι TDI πολύ μακρύ! (4.14 κωρόνα πηνιο)
παρακληση, οταν ολοκληρωνεται η συναλλαγη το θεμα να κλειδωνεται
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Δευ 14 Οκτ 2019 12:54 pm
Επιστροφή στο “ΠΩΛΗΣΗ-ΖΗΤΗΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ”
Μετάβαση σε
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ↳ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ VW bus
- ↳ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
- ↳ Ανάρτηση Φωτογραφιών
- Social Media & Mail
- ↳ vwbus.club@yahoo.gr
- ↳ Το club στο facebook
- ↳ Το κανάλι μας στο YouTube
- VwBusClub - ΜΕΛΗ - Διοργάνωση συναντήσεων
- ↳ FOTO GALERY
- ↳ ΔΙΑΦΟΡΑ
- ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ...
- ↳ Τ1 (1950-1967 Europe & USA) & (1950-1975 Brazil)
- ↳ T2 (1967-1979 Europe & USA) (1971-2013 Latin America)
- ↳ T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)
- ↳ T4 (1990-2003)
- ↳ T5 (2003-2014)
- ↳ T6 - Generation SIX (2015-)
- ↳ LT (1975-2006)
- ↳ SYNCRO & 4MOTION
- ↳ CAMPERS & CAMPING
- ↳ Βανάκια εκτός vw
- ↳ beetle, buggy, και λοιπα aircooled vw
- ΓΕΝΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ↳ ΜΗΧΑΝΗ
- ↳ ΑΜΑΞΩΜΑ
- ↳ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
- ↳ ΛΟΙΠΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ
- ↳ Κίνηση με: Πετρέλαιο-Βενζίνη-Αέριο κλπ
- ΑΓΓΕΛΙΕΣ
- ↳ ΠΩΛΗΣΗ-ΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
- ↳ ΠΩΛΗΣΗ-ΖΗΤΗΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ↳ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
- LINKS για...
- ↳ CLUB
- ↳ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ↳ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ↳ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
- FOR FOREIGN FRIENDS
- ↳ PLEASE, drop us a line !
- ↳ 2nd VW Bus Club meeting (2012)
- ↳ 3rd Annual Club Meeting, 22-23-24 June, 2013
- ↳ 4th annual meetng (2014)
- ↳ 5th Greek VW Bus Club Meeting (2015)
- ↳ 6th Balkan Bus meeting 2016
- ↳ 7th Balkan Bus Meeting 2017
- ↳ 7th Greek VWbusclub meeting (2017)
- ↳ 8th National Meeting (2018)
- ↳ #9 National Meeting vwbusclub.gr (2019)
- ↳ #9 Balkan Bus Meeting 5-7 July 2019 - Romania
- ↳ 10th Panhellenic Meeting VW Bus Club of Greece
- ↳ #11 Balkan Bus Meeting