Σελίδα 2 από 5

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Απρ 2017 12:35 pm
από Psyncro
Και εγώ εκεί κόλησα Μπάμπη ,στο πάνε έλα και στο αποτέλεσμα λόγο απόστασης....

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Απρ 2017 10:00 pm
από kozagio
Το intercooler δεν δουλεύει μακριά από την εισαγωγή του κινητήρα και μακριά από την τουρμπίνα. Θα πρέπει να μπεί σε τέτοιο σημείο που να μην επηρεάζεται από τις θερμοκρασίες του κινητήρα και να δέχεται πάνω του άφθονο κρύο αέρα. Επειδή το Τ3 δεν έχει κάποιο καλό τέτοιο μέρος τότε καλό θα ήταν να μπεί intercooler με βεντιλατερ πχ απο Mitsubishi Pajero και όσο το δυνατόν μακριά από λάσπες. Μετά την τοποθέτηση μπορεί να γίνει αύξηση της πίεσης της αντλίας πετρελαίου σε λογικά πλαίσια.

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Απρ 2017 10:11 am
από Psyncro
Δημήτρη βρήκα την καλύτερη λύση για τις θερμοκρασίες μας επιτέλους!!!

1) βγάζεις τον θερμοστάτη τελείως και έτσι έχεις μόνιμη κυκλοφορία και την θερμοκρασία τέρμα κάτω.....
2) παίρνεις το μοτέρ στο χέρι... :-)

αχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Θέμη πότε θα πάμε καμιά βόλτα στον γκουρού..?
Δεν την παλεύω άλλο με τις θερμοκρασίες..
Κάτι πρέπει να γίνει...
Γκάζια δεν θέλω(αλλαγή μοτέρ δλδ) γιατί μετά πάμε σε άλλο έργο...
Θερμοκρασίες σωστές ψάχνω...κάτι μας είπες τώρα πες... :-)

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Απρ 2017 12:23 pm
από kozagio
Έχω μία ερώτηση στους πετρελαιοκίνητους. Έχετε αλλάξει αντλία νερού; Αν ναι τότε πιθανόν να έχετε βάλει λάθος αντλία . Τα περισσότερα καταστήματα ανταλλακτικών δίνουν την ίδια αντλία νερού που έχουν και όλα τα υπόλοιπα μοτέρ της vw πράγμα που είναι λάθος γιατί το Τ3 με την μηχανή πίσω και ψυγείο μπροστά φοράει αντλία με μεγαλύτερη παροχή απ όλα τα άλλα.

Έπειτα ψάχνετε τον χρονισμό του μοτέρ και δεν εννοώ με το μάτι αλλά με μικρομετρικο ρολόι.

Το ψυγείο έχει καθαριστεί ποτέ;

Τέλος το χειρότερο ....... Παίρνουμε μία συμπίεση και ο Θεός βοηθός

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Απρ 2017 4:25 pm
από Psyncro
Kozagio
1) Πρέπει να την ξαναβγάλω να δω διάμετρο αν είναι 30mm η 40mm αν εννοείς αυτό ?
2) Χρονισμό μάλον θα πρέπει να κάνω ένα τσεκ...( το μικρομετρικό με αγχώνει λίγο που λες, διότι ζω στο Ελλάδα και εδώ
δεν τα παν και πολύ καλά με τα ρολογάκια ακρίβειας....που σημαίνει πρέπει να βρω κατάλληλο καρδιολόγο....
3)Ψυγείο έχω αλλάξει καινούργιο (χωρίς να έχω κάνει καθαρισμό στο κύκλωμα γιατί ακούω διάφορα αρνητικά..)
4)Tο χειρότερο δεν θέλω να το βάλω στο μυαλό μου....:-)

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Απρ 2017 8:19 pm
από kozagio
Όχι. δεν εννοώ τη διάμετρο . αν θυμάμαι καλά κάπου επάνω στα πτερύγια της αντλίας υπάρχει ένας δεκαδικός αριθμός που αναφέρεται στην πίεση που σηκώνει η αντλία . Για το Τ3 η πίεση που αναγράφεται είναι 3,0 ή 3,2 bar και τα πτερύγια είναι μαντεμενια ενώ σε όλα τα άλλα τα πτερύγια είναι από λαμαρίνα και γράφουν πάνω 2,3 bar. Στο​ δικό μου μοτέρ που είναι 2Ε έχω την μικρή αντλία και δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί το θερμικό φορτίο του βενζινοκινητήρα δεν έχει καμμία σχέση με του πετρελαιοκινητήρα.

Τώρα γράφεις ότι άλλαξες ψυγείο . Τι ψυγείο έβαλες ; Είναι γνήσιο BEHR ή κάτι άλλο. Και αν είναι γνήσιο είναι το μεγάλο ή το μικρό;

Εδώ θα δεις το γνήσιο ψυγείο viewtopic.php?f=28&t=1174

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Απρ 2017 9:52 pm
από Psyncro
kozagio έγραψε:Όχι. δεν εννοώ τη διάμετρο . αν θυμάμαι καλά κάπου επάνω στα πτερύγια της αντλίας υπάρχει ένας δεκαδικός αριθμός που αναφέρεται στην πίεση που σηκώνει η αντλία . Για το Τ3 η πίεση που αναγράφεται είναι 3,0 ή 3,2 bar και τα πτερύγια είναι μαντεμενια ενώ σε όλα τα άλλα τα πτερύγια είναι από λαμαρίνα και γράφουν πάνω 2,3 bar. Στο​ δικό μου μοτέρ που είναι 2Ε έχω την μικρή αντλία και δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί το θερμικό φορτίο του βενζινοκινητήρα δεν έχει καμμία σχέση με του πετρελαιοκινητήρα.

Τώρα γράφεις ότι άλλαξες ψυγείο . Τι ψυγείο έβαλες ; Είναι γνήσιο BEHR ή κάτι άλλο. Και αν είναι γνήσιο είναι το μεγάλο ή το μικρό;

Εδώ θα δεις το γνήσιο ψυγείο viewtopic.php?f=28&t=1174
ωραία θα την βγάλω να δω τι λέει. Τώρα για το ψυγείο όχι δεν είναι ΒΕΗR ένα της VALEO έβαλα..

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Απρ 2017 10:36 pm
από kozagio
Δεν μπορώ να πω κάτι για το valeo αλλά γενικά ξέρω ότι τα ημιτασιον ψυγεία έχουν θέμα. Και ιδιαίτερα αν είναι τα λεπτά. Στα πετρέλαια τα γνήσια ψυγεία είναι πιο χοντρά απ ότι στις βενζίνες. Όσο για την αντλία υπάρχουν πολλές του εμπορίου που δεν γράφουν τίποτα και αυτό είναι πολύ ύποπτο.

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Απρ 2017 8:19 am
από syncro16gr
Τα "λεπτά" ψυγεία (πάχος ~34mm) έμπαιναν σε κινητήρες DF, DG, SP (1.9Βενζίνη), ενώ τα "χοντρά" (πάχος ~42mm) σε κινητήρες DJ, MV, SR (2.1Βενζίνη), CS, KY (Diesel), JX (T-Diesel).

Είναι εντυπωσιακό, πάντως, το θέμα αυτό με τα ψυγεία:
Η ίδια η BEHR-HELLA έχει δύο κωδικούς ψυγείων, με ίδιες διαστάσεις, χοντρά και τα δύο.
Ο ένας λέει "για οχήματα με ψυγείο υψηλής απόδοσης", o άλλος λέει "εναλλακτική για επισκευές σε σχέση με την τρέχουσα αξία του οχήματος" :!: :?: :!:

Εικόνα

To VALEO έχει διαστάσεις (mm) 568x437x44 (= 10.92lt)
To BEHR-HELLA έχει διαστάσεις (mm) 569x426x42 (= 10.18lt)

Η ικανότητα, βέβαια, του ψυγείου δεν εξαρτάται από τον "εξωτερικό" του όγκο, αλλά από τον όγκο του υγρού που χωράει, τη συνολική επιφάνεια των ψυκτρών, το υλικό και την αγωγιμότητα και άλλα... Βγάλτε συμπέρασμα...

:)

Re: Intercooler

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Απρ 2017 2:25 pm
από t3 syncro tool
Ωραία όλα αυτά βρε παιδιά αλλά να ρωτήσω το πιό απλό?

Εξαέρωση σωστή έχεις κάνει ποτέ?

Βγάλε την μάσκα μπροστά και βάλε την παλάμη σου στο πάνω μέρος του ψυγείου να δείς αν ζεματάει!!
Αν είσαι τίγκα στον αέρα μέσα στο ψυγείο και δουλεύουν οι μισές ή τα 3/4 των ψυκτρών.....ότι και να αλλάξεις, πάλι θερμακρασίες θα έχεις.

κάντο μια βόλτα να ζεσταθεί, Βάλτο σε μιά ανηφόρα καλή με την μούρη πάνω, βγάλε την μάσκα και ξεβίδωσε την 14άρα βίδα στο πάνω αριστερό μέρος του ψυγείου. Σιγά σιγά ξεβιδώνουμε και Όχι όλη την βίδα.....ίσα ίσα να περάσει ο αέρας ή το νερό του έχει μέσα. Άν δείς νερό καλώς. Άν ακούσεις αέρας να βγαίνει, περιμένεις με ανοιχτή την βίδα μέχρι να στάξει νερό. Μόλις στάξει ξανακλείνεις την βίδα. Επαναλαμβάνεις 2-3 φορές.

Θέλει προσοχή η εξαέρωση στα Τ3 με την μηχανή πίσω, το ψυγείο μπροστά και 8 μέτρα σωλήνες ενδιάμεσα!!!!