Κατανάλωση dg
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Δευ 02 Νοέμ 2015 10:03 pm
- Τοποθεσία: Χαλικιδικη
Re: Κατανάλωση dg
Ο mv αν και δεν των οδήγησα ποτε νομίζω πως υστερεί σε κατανάλωση αλλα σε αποδόσεις ειναι μια χαρα σε σχέση με των dg
Δεν ειναι κόλλημα ούτε παλαβομάρα,ειναι τρόπος ζωής που με φτιάχνει τρελα.....
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Κατανάλωση dg
Πρόσεξε φιλέ μου
Ο mv έχει το πιο εξελιγμένο σύστημα διαχείρησης (εγκέφαλο) που τοποθετήθηκε ποτέ στο Τ3 , αυτός είναι ο digifant που ελέγχει καύσιμο και ανάφλεξη καθώς έχει και αισθητήρα λ, το ντρισισμπιτερ είναι με μάτι και δεν έχει φούσκα υποπίεσης. Όλα αυτά σε κανένα σύμπαν δεν μπορεί να τα νικήσει μια απλή ηλεκτρονική και ένα διπλό καρμπυρατέρ pierburg 2e που δεν ξέρει τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και ρίχνει ποτάμια βενζίνη με αποτέλεσμα να μυρίζει μέχρι και ακαφτη όταν λειτουργεί.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο
Ο mv έχει το πιο εξελιγμένο σύστημα διαχείρησης (εγκέφαλο) που τοποθετήθηκε ποτέ στο Τ3 , αυτός είναι ο digifant που ελέγχει καύσιμο και ανάφλεξη καθώς έχει και αισθητήρα λ, το ντρισισμπιτερ είναι με μάτι και δεν έχει φούσκα υποπίεσης. Όλα αυτά σε κανένα σύμπαν δεν μπορεί να τα νικήσει μια απλή ηλεκτρονική και ένα διπλό καρμπυρατέρ pierburg 2e που δεν ξέρει τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και ρίχνει ποτάμια βενζίνη με αποτέλεσμα να μυρίζει μέχρι και ακαφτη όταν λειτουργεί.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kozagio την Δευ 30 Νοέμ 2015 1:32 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Κατανάλωση dg
Και κάτι για την ιστορία . όταν τα Τ3 είχαν digifant τα καλύτερα golf(gti-gti16v) είχαν ακόμα k-jetronic
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Κατανάλωση dg
Μήπως ήθελες να συγκρίνεις τον MV με τον DJ και όχι με τον DG;Multivan man έγραψε:Ο mv αν και δεν των οδήγησα ποτε νομίζω πως υστερεί σε κατανάλωση αλλα σε αποδόσεις ειναι μια χαρα σε σχέση με των dg
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Κατανάλωση dg
Χειρότερο, ως προς τι;kozagio έγραψε:Πρόσεξε φιλέ μου
...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο
Ο MV που φοράω (2.1l - 95HP), σε σχέση με τον DJ (2.1l - 112HP), μάλλον είναι χειρότερος, κι ας έχει digifant...
Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!
Απλά είναι καθαρός
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Κατανάλωση dg
Θανάση εγώ μπορώ να μιλήσω για την δική μου εμπειρία. Όταν είχα τον dg με το δικό μου ελαφρύ πόδι είχε μια κατανάλωση 15 με 16 λίτρα με διαφορικό 7/34. Ο mv είχε Μια κατανάλωση 12 λίτρα με το ίδιο διαφορικό. Όταν αλλαξα διαφορικό 7/32 η κατανάλωση έπεσε άλλο ένα λίτρο και να σημειωθεί ότι δεν είχα ποτέ λ. οι φισες του λ ήταν στο αέρα και ο εγκέφαλος δούλευε σε safe mode. Για το syncro δεν ξέρω αλλά στα δικηνιτα υπάρχει η εξής διαφορά , τα αυτοκίνητα με τον DJ είχαν συνήθως το πιο γρήγορο διαφορικό ενώ τα mv το μεσαίο. Δεν ξέρω τι απ όλα αυτά έχει σημασία απλά σκέψεις παραθέτωsyncro16gr έγραψε:Χειρότερο, ως προς τι;kozagio έγραψε:Πρόσεξε φιλέ μου
...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο
Ο MV που φοράω (2.1l - 95HP), σε σχέση με τον DJ (2.1l - 112HP), μάλλον είναι χειρότερος, κι ας έχει digifant...
Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!
Απλά είναι καθαρός
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Κατανάλωση dg
Ακριβώς επειδή οι επιδόσεις έχουν αρκετό υποκειμενισμό, και ο καθένας οδηγεί με το δικό του... πόδι, γι' αυτό οι αναφορές που έκανα
Το βιβλίο, βέβαια, δεν έχει τις επιδόσεις για κάθε "βήμα" διαφορικού. Βάζει μάλλον τους μέσους όρους (ή κάτι άλλο) και χωρίζει τα οχήματα σε κάποιες κατηγορίες, που - ίσως - ανταποκρίνονται σε εκδόσεις με διαφορετικό "βήμα".
1. Caravelle, Combi, DoKa
2. Ψηλοτάβανο
3. Caravelle Carat, για επιβατικά
και
1. Κλούβα
2. Ψηλοτάβανο
3. Μονοκάμπινο, για φορτηγά.
Το δικό μου π.χ., φοράει τον MV, έχει 35:6 (5,83) και τετάρτη 0,78. Με το ζόρι το κρατάω στα 15,8l/100km υγραέριο και 1,5l/100km βενζίνη.
αφορούν στα επίσημα "χαρτιά" της μαμάς VW. Από το manual.syncro16gr έγραψε: Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!
Το βιβλίο, βέβαια, δεν έχει τις επιδόσεις για κάθε "βήμα" διαφορικού. Βάζει μάλλον τους μέσους όρους (ή κάτι άλλο) και χωρίζει τα οχήματα σε κάποιες κατηγορίες, που - ίσως - ανταποκρίνονται σε εκδόσεις με διαφορετικό "βήμα".
1. Caravelle, Combi, DoKa
2. Ψηλοτάβανο
3. Caravelle Carat, για επιβατικά
και
1. Κλούβα
2. Ψηλοτάβανο
3. Μονοκάμπινο, για φορτηγά.
Το δικό μου π.χ., φοράει τον MV, έχει 35:6 (5,83) και τετάρτη 0,78. Με το ζόρι το κρατάω στα 15,8l/100km υγραέριο και 1,5l/100km βενζίνη.
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."