Στο εσωτερικό έχω τέσσερις πλαφονιέρες, δύο αριστερά και δύο δεξιά, μπρος-πίσω, τις εργοστασιακές στις ειδικές θέσεις που προβλέπει ο κατασκευαστής:
Όταν ανοίγει κάποια πόρτα, οποιαδήποτε, τις έχω συνδέσει έτσι που ανάβουν όλες.
Όμως συμβαίνει να χρειάζεται εσωτερικά ο φωτισμός αυτός με κλειστές τις πόρτες.
Από την θέση του οδηγού μπορεί να ενεργοποιηθεί, με το μαύρο διακοπτάκι, μόνο αυτή που είναι στην θέση του οδηγού.
Έτσι λοιπόν τοποθέτησα, πάνω στην πλαφονιέρα, ένα λαμπάκι τύπου led, κόκκινο, και ένα μικροδιακόπτη:
O διακόπτης στην θέση "off"
και όλα είναι σε κατάσταση ηρεμίας:
O διακόπτης στην θέση "on" και ο μαύρος διακόπτης στην θέση αυτόματης λειτουργίας, (άναμα με το άνοιγμα της πόρτας)
οπότε:
1)ανάβουν ταυτόχρονα όλες οι πλαφονιέρες με το πάτημα του γενικού, (κόκκινου), διακόπτη.
2)ανάβει το κόκκινο led.
3)σε περίπτωση που μαύρος διακόπτης της πλαφονιέρας είναι στο κέντρο, σε θέση "off", χωρίς να αποσπάει ο οδηγός την προσοχή του, βλέπει το κόκκινο led αναμμένο και ξέρει πως οι υπόλοιπες τρεις πλαφονιέρες είναι αναμμένες.
Ίσως φανεί χρήσιμο, γιατί έτσι από την θέση του οδηγού και χωρίς μετακίνηση, αποκτάμε την δυνατότητα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης όλου του εσωτερικού φωτισμού.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.
The Syncro Heresy
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.
Πολύ καλό και χρήσιμο Hellenic!
Αλλά, πες μας, τι συνδέσεις έγιναν στο "γενικό" διακόπτη που έβαλες; Άλλαξε τίποτε άλλο στις συνδέσεις των άλλων πλαφονιέρων;
Αν έχεις και κάποιο διάγραμμα, καλοδεχούμενο
Αλλά, πες μας, τι συνδέσεις έγιναν στο "γενικό" διακόπτη που έβαλες; Άλλαξε τίποτε άλλο στις συνδέσεις των άλλων πλαφονιέρων;
Αν έχεις και κάποιο διάγραμμα, καλοδεχούμενο
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.
Η μία παροχή της πλαφονιέρας είναι διαρκώς "live", (έχει τάση), για να ανάβει με το διακόπτη της όποτε θέλουμε.syncro16gr έγραψε:Πολύ καλό και χρήσιμο Hellenic!
Αλλά, πες μας, τι συνδέσεις έγιναν στο "γενικό" διακόπτη που έβαλες; Άλλαξε τίποτε άλλο στις συνδέσεις των άλλων πλαφονιέρων;
Αν έχεις και κάποιο διάγραμμα, καλοδεχούμενο
Από εκεί παίρνουμε παροχή για τον "γενικό" και στην συνέχεια τραβάμε γραμμή προς τιs υπόλοιπες πλαφονιέρες.
Επειδή η καταναλώσεις, (με το εργοστασιακό σωληνωτό λαμπάκι των 10 watt), είναι μικρές, ο μικρο-διακόπτης δεν ζεσταίνεται καν. (Μιλώντας για τις τέσσερις πλαφονιέρες = 40 watt).
Υπάρχει βέβαια μπελάς για το τράβηγμα της γραμμής και μάλιστα με ωραίο τρόπο για να καλύπτεται εσωτερικά στην ταπετσαρία.
Aλλά αυτή η αίσθηση ελέγχου του εσωτερικού φωτισμού με μία κίνηση, είναι must.
The Syncro Heresy
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.
Ευχαριστούμε H.V.
Νομίζω οτι είναι καλό όποιος έχει μόνο τις μπλαφονιέρες τις μάνας του.
Νομίζω οτι είναι καλό όποιος έχει μόνο τις μπλαφονιέρες τις μάνας του.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.
Εγώ προσωπικά δεν επιλέγω να έχω φως από τις μανήσιες πλαφονιέρες όταν είμαι σταματημένος. Δεν είναι επαρκείς ο φωτισμός σε σχέση με την κατανάλωση τους (και είναι συνδεδεμένες στην κεντρική μπαταρία-κίνδυνος να μείνεις από ρεύμα μίζας μετά από πολύ ώρα-εκτός κι άν τις έχεις συνδέσει στη δεύτερη μπαταρία). Η τοποθέτηση ενός άλλου φωτιστικού (πλαφονιέρα-σποτάκι κλπ) είναι πιό εύχρηστη κι αν είναι λέντ έχει σχεδόν αμελητέα κατανάλωση.t3 syncro tool έγραψε:Ευχαριστούμε H.V.
Νομίζω οτι είναι καλό όποιος έχει μόνο τις μπλαφονιέρες τις μάνας του.
Επίσης όλοι ξέρουμε ότι τα φωτιστικά της καμπίνας είναι πολύ ευαίσθητα σε επεμβάσεις και σπάνουν εύκολα.
Έτσι λοιπόν (για όποιον παρόλα αυτά θέλει να τα χρησιμοποιεί όπως ο HV) εγώ θα επενέβαινα σε ένα κουμπί πόρτας (του οδηγού που είνα πιό κοντά) και και από εκεί θα άπλωνα καλοδιάκι λίγο προς το ταμπλό και θα έβαζα έξτρα διακοπτάκι με λεντάκι (υπάρχουν δύο σε ένα) για να μπορώ χειροκίνητα να ανάβω τα εσωτερικά φώτα με κλειστές πόρτες (θα ήταν φάτσα μπροστά και θα ήταν και πιό εμφανές στον οδηγό).
ΥΓ Η κατάθεση των εμπειριών μας και σε τέτοια "μικοθέματα" μπορεί να βοηθήσει τους άλλους να έχουμε μια ζωή ευκολότερη με και μέσα στα τρανσπόρτερ.
Born to ruuuunnn!!!!