Afn
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Δευ 02 Νοέμ 2015 10:03 pm
- Τοποθεσία: Χαλικιδικη
Afn
Καλημέρα σε ολους....άρχισα να ψάχνομαι για να τοποθετήσω των afn επιτέλους....θα ήθελα να ρωτήσω σε κάποιον που των εχει τοποθέτηση τι θα χρειαστώ απο βάσεις μίζες κολαρα αντλίες και κτλ.να πω πως των αμάξι ηταν 1.6d και εχω τις παλιές βάσεις πετρελαίου (τριγωνικές).ρωταω επειδή ψιλό χάθηκα με το θέμα βάσεις.και απο ηλεκτρονικά τι παιζει πέρα απο των εγκέφαλο.θα χρειαστώ και κατι αλλο πέρα απο το ηλεκτρονικό γκάζι;
Δεν ειναι κόλλημα ούτε παλαβομάρα,ειναι τρόπος ζωής που με φτιάχνει τρελα.....
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Afn
Λοιπόν έχουμε και λέμε...
Κατ΄αρχήν διάβασε την παρουσίαση που έκανα για το βανάκι μου, θα σε βοηθήσει.
Φρόντισε το μοτέρ να είναι από VW και όχι από Audi ώστε να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις την δεξιά βάση, τα δύο μπλοκ είναι διαφορετικά.
Αριστερά θα χρειαστείς ούτως ή άλλως άλλη βάση, βρίσκει το τούρμπο στην μανίσια, εκτός και αν χρησιμοποιήσεις την πολλαπλή εισαγωγής από το 1,6 JX, τότε όμως θα χρειαστείς φλάντζα μετατροπής γιατί τα δύο τούρμπο είναι διαφορετικά (τρίγωνη και τετράγωνη βάση).
Θα χρειαστείς επίσης βολάν από 1,9 1Ζ γιατί το AFN φοράει διπλής μάζας το οποίο δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις.
Καλό είναι να χρησιμοποιήσεις συμπλέκτη με μεγαλύτερο δίσκο 228 (από Τ4 ή golf VR6) αντί για 205 mm, για να αντέξει την παραπάνω ροπή, ο οποίος πάει πακέτο όμως με άλλο πρίζντιρεκτ, εκτός αν χρησιμοποιήσεις μόνο το πλατώ από το προαναφερθέν σετ συμπλέκτη με δίσκο από Τ3 DJ 112.
Απαραίτητο να χρησιμοποιήσεις σαζμάν με γρήγορο βήμα, με τίποτα το ίδιο με το 1,6D, μια που ο Tdi είναι πιο αργόστροφος από τον 1,6.
Καλό είναι επίσης να βάλεις στο σαζμάν τις πλάκες αναλίπανσης που φορούν τα Νοτιοαφρικάνικα Τ3 με το πεντακύλινδρο μοτέρ, ώστε να μπορεί το σαζμάν να διαχειριστεί την πολλή περισσότερη ροπή του Tdi.
Αν αποφασίσεις να το κάνεις μηχανικό MTdi θα χρειαστείς αντλία πετρελαίου και πιθανότατα τούρμπο με wastegate αντί του μεταβλητού χρονισμού που φοράει ο AFN.
Αν πάλι το κάνεις ηλεκτρονικό θα χρειαστείς ηλεκτρονκό γκάζι και έναν ηλεκτρολόγο "γάτα" που θα σου κάνει την πλεξούδα.
Καλή τύχη!
Κατ΄αρχήν διάβασε την παρουσίαση που έκανα για το βανάκι μου, θα σε βοηθήσει.
Φρόντισε το μοτέρ να είναι από VW και όχι από Audi ώστε να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις την δεξιά βάση, τα δύο μπλοκ είναι διαφορετικά.
Αριστερά θα χρειαστείς ούτως ή άλλως άλλη βάση, βρίσκει το τούρμπο στην μανίσια, εκτός και αν χρησιμοποιήσεις την πολλαπλή εισαγωγής από το 1,6 JX, τότε όμως θα χρειαστείς φλάντζα μετατροπής γιατί τα δύο τούρμπο είναι διαφορετικά (τρίγωνη και τετράγωνη βάση).
Θα χρειαστείς επίσης βολάν από 1,9 1Ζ γιατί το AFN φοράει διπλής μάζας το οποίο δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις.
Καλό είναι να χρησιμοποιήσεις συμπλέκτη με μεγαλύτερο δίσκο 228 (από Τ4 ή golf VR6) αντί για 205 mm, για να αντέξει την παραπάνω ροπή, ο οποίος πάει πακέτο όμως με άλλο πρίζντιρεκτ, εκτός αν χρησιμοποιήσεις μόνο το πλατώ από το προαναφερθέν σετ συμπλέκτη με δίσκο από Τ3 DJ 112.
Απαραίτητο να χρησιμοποιήσεις σαζμάν με γρήγορο βήμα, με τίποτα το ίδιο με το 1,6D, μια που ο Tdi είναι πιο αργόστροφος από τον 1,6.
Καλό είναι επίσης να βάλεις στο σαζμάν τις πλάκες αναλίπανσης που φορούν τα Νοτιοαφρικάνικα Τ3 με το πεντακύλινδρο μοτέρ, ώστε να μπορεί το σαζμάν να διαχειριστεί την πολλή περισσότερη ροπή του Tdi.
Αν αποφασίσεις να το κάνεις μηχανικό MTdi θα χρειαστείς αντλία πετρελαίου και πιθανότατα τούρμπο με wastegate αντί του μεταβλητού χρονισμού που φοράει ο AFN.
Αν πάλι το κάνεις ηλεκτρονικό θα χρειαστείς ηλεκτρονκό γκάζι και έναν ηλεκτρολόγο "γάτα" που θα σου κάνει την πλεξούδα.
Καλή τύχη!
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Δευ 02 Νοέμ 2015 10:03 pm
- Τοποθεσία: Χαλικιδικη
Re: Afn
Πλάκες αναλιπανσης σε t3;;;;μια βοηθεια παρακαλώ,γιατι χανόμαστε....
Δεν ειναι κόλλημα ούτε παλαβομάρα,ειναι τρόπος ζωής που με φτιάχνει τρελα.....
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Afn
Όταν άρχισαν στην Νότιο Αφρική να βάζουν τα πεντακύλινδρα μοτέρ της Audi στα Τ3, τα σαζμάν άρχισαν να σκορπάνε μη μπορώντας να διαχειριστούν την παραπάνω ροπή.
Το R&D της VW SA τότε ανακάλυψε ότι τοποθετώντας δύο πλάκες σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στο σαζμάν του Τ3 η βαλβολίνη χτυπάει πάνω τους και ανακατευθύνεται στα ρουλεμάν και τα γρανάζια που "πονάνε" περισσότερο.
Το κόστος τους είναι μηδαμινό, πρέπει όμως να λυθεί το σαζμάν για να τοποθετηθούν.
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://busschmiede.de/shop/T3-OElleitpl ... Getriebe_1
και εδώ:
http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=33&t=126
Το R&D της VW SA τότε ανακάλυψε ότι τοποθετώντας δύο πλάκες σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στο σαζμάν του Τ3 η βαλβολίνη χτυπάει πάνω τους και ανακατευθύνεται στα ρουλεμάν και τα γρανάζια που "πονάνε" περισσότερο.
Το κόστος τους είναι μηδαμινό, πρέπει όμως να λυθεί το σαζμάν για να τοποθετηθούν.
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://busschmiede.de/shop/T3-OElleitpl ... Getriebe_1
και εδώ:
http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=33&t=126
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Δευ 02 Νοέμ 2015 10:03 pm
- Τοποθεσία: Χαλικιδικη
Re: Afn
Εντάξει θα συμφωνήσω με τα παιδιά στο αλλο θεμα πως εισαι τελείως.ωραια με της πλάκες. Το σασμαν που θα μπει στο αμάξι εχει κωδικό aap.εφοσον λοιπον θα ανοιχτεί για της πλάκες τι άλλες αλλαγές προτείνετε για των afn.....
Δεν ειναι κόλλημα ούτε παλαβομάρα,ειναι τρόπος ζωής που με φτιάχνει τρελα.....
-
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 02 Δεκ 2013 11:48 pm
- Τοποθεσία: Athens & Ljubljana
Re: Afn
Το AAP έχει το πιο γρήγορο βήμα από όλα 7/32...Τώρα με τις σχέσεις δεν ξέρω γιατί κανονικά το βάζει σε κινητήρα βενζίνης...
1975 181
1974 1303
1964 1500N
1985 T3 panel
1985 T3 Syncro ambulance
1988 T3 Syncro 16 doubledoor
1990 T3 Syncro panel
1996 9K Caddy van
1996 Audi A8 4.2 quattro
1974 1303
1964 1500N
1985 T3 panel
1985 T3 Syncro ambulance
1988 T3 Syncro 16 doubledoor
1990 T3 Syncro panel
1996 9K Caddy van
1996 Audi A8 4.2 quattro
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Afn
Έχει δίκιο ο Δημήτρης, είναι το σαζμάν με το πιο γρήγορο βήμα.
Βέβαια από μόνο του αυτό δεν φτάνει, θα χρειαστείς και μεγαλύτερα ζαντολάστιχα, 15άρια είναι μια φθηνή λύση, και αν θέλεις να έχεις την τέλεια σχέση καλό θα είναι να βάλεις και γρανάζια 4ης από πετρέλαιο που έχουν πιο μακρύ βήμα (0,78 αντί για 0,85).
Με λάστιχα 215/75/15 και 0,78 τέταρτη θα έχεις 3200 στροφές στα 120 χλμ. που είναι ιδανικά, με την μαμά 4η θα έχεις 3500 -που είναι πολλές- και για να πέσεις στις 3200 θα πρέπει να ταξιδεύεις με 110.
Δεν ξέρω τι budget έχεις, εγώ μια που θα άνοιγα το σαζμάν θα άλλαζα όλα τα ρουλεμάν του, όπως και έκανα στο δικό μου, δεν ανοίγεις σαζμάν κάθε μέρα, αυτό βέβαια κοστίζει, ρίξε μια ματιά εδώ:
http://busschmiede.de/shop/T3-4-WD-Sync ... Getriebe_1
Αν θέλεις και μπορείς έλα στην κοπή πίτας στις 31 του Γενάρη να τα πούμε και από κοντά, ρίξε μια ματιά παρακάτω:
http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=16&t=1265
Βέβαια από μόνο του αυτό δεν φτάνει, θα χρειαστείς και μεγαλύτερα ζαντολάστιχα, 15άρια είναι μια φθηνή λύση, και αν θέλεις να έχεις την τέλεια σχέση καλό θα είναι να βάλεις και γρανάζια 4ης από πετρέλαιο που έχουν πιο μακρύ βήμα (0,78 αντί για 0,85).
Με λάστιχα 215/75/15 και 0,78 τέταρτη θα έχεις 3200 στροφές στα 120 χλμ. που είναι ιδανικά, με την μαμά 4η θα έχεις 3500 -που είναι πολλές- και για να πέσεις στις 3200 θα πρέπει να ταξιδεύεις με 110.
Δεν ξέρω τι budget έχεις, εγώ μια που θα άνοιγα το σαζμάν θα άλλαζα όλα τα ρουλεμάν του, όπως και έκανα στο δικό μου, δεν ανοίγεις σαζμάν κάθε μέρα, αυτό βέβαια κοστίζει, ρίξε μια ματιά εδώ:
http://busschmiede.de/shop/T3-4-WD-Sync ... Getriebe_1
Αν θέλεις και μπορείς έλα στην κοπή πίτας στις 31 του Γενάρη να τα πούμε και από κοντά, ρίξε μια ματιά παρακάτω:
http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=16&t=1265