To T3, (ιδιαίτερα το SYNCRO), στην ιστορία του αυτοκινήτου, θα μπορεί να συγκριθεί μόνο με PORSCHE 911, σαν εξωτικό και μοναδικό δημιούργημα.
Tα Τ4, Τ5, Τ6, Τ7, Τ8, ....Τ45, θα είναι, για πάντα, απλά...βανάκια, ή λεωφορειάκια, (κλούβες κατά την Ελληνική επαρχία), παρόμοια με χιλιάδες άλλα, Ιαπωνικά, Αμερικάνικα, Ευρωπαϊκά.
Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
VW T6 2015 Tristar Edition
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: VW T6 2015 Tristar Edition
The Syncro Heresy
- magiolino
- Δημοσιεύσεις: 605
- Εγγραφή: Κυρ 11 Μαρ 2012 8:28 pm
Re: VW T6 2015 Tristar Edition
Γιατί μόνο με PORSCHE 911?
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: VW T6 2015 Tristar Edition
Έχεις δίκιο!magiolino έγραψε:Γιατί μόνο με PORSCHE 911?
Κωδικοποιημένη αναφορά κάνω, σε ένα αυτοκίνητο και μία αρχιτεκτονική που, κατά κύριο λόγο, στην συνείδηση μας, εκπροσωπείται από την 911.
Φυσικά στην αρχιτεκτονική αυτή, στην πραγματικότητα, βασίζονται δεκάδες, (μοντέλα), PORSCHE.
The Syncro Heresy
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: VW T6 2015 Tristar Edition
Πάντως όταν είχε βγει το Τ4, η εικόνα που μου έδωσε ήταν "πολύ γιαπωνέζικο" ρε παιδί μου! - Το ίδιο είχα νιώσει και με το Taro.
Βλέποντας τα εργοστάσια παραγωγής του: Taipei/Taiwan, Jakarta/Indonesia, Hino/Japan και λίγο από Hannover/Germany και Poznan/Poland, δεν ήμουν και πολύ μακρυά στην αίσθηση...
The end of an era... είχε ήδη συμβεί...
Βλέποντας τα εργοστάσια παραγωγής του: Taipei/Taiwan, Jakarta/Indonesia, Hino/Japan και λίγο από Hannover/Germany και Poznan/Poland, δεν ήμουν και πολύ μακρυά στην αίσθηση...
The end of an era... είχε ήδη συμβεί...
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: VW T6 2015 Tristar Edition
'Αλλωστε απέτυχε τρομερά και στην Αμερική, όπου συναγωνίστηκε, χωρίς νόημα και χωρίς λόγο, τα χιλιάδες ομοειδή άλλων κατασκευαστών, "κόβοντας" και τον δρόμο προς Η.Π.Α. του Τ5, το οποίο ποτέ δεν πάτησε εκεί.syncro16gr έγραψε:Πάντως όταν είχε βγει το Τ4, η εικόνα που μου έδωσε ήταν "πολύ γιαπωνέζικο" ρε παιδί μου! - Το ίδιο είχα νιώσει και με το Taro.
Βλέποντας τα εργοστάσια παραγωγής του: Taipei/Taiwan, Jakarta/Indonesia, Hino/Japan και λίγο από Hannover/Germany και Poznan/Poland, δεν ήμουν και πολύ μακρυά στην αίσθηση...
The end of an era... είχε ήδη συμβεί...
Το "riding on the air feeling", εμπρός από τους κατευθυντήριους τροχούς, με μία πανοραμική ορατότητα, με ένα κινητήρα να δουλεύει κάπου μακρυά, πίσω, κάτω από ένα πάτωμα που μας δίνει απεριόριστες δυνατότητες ηχομόνωσης, χάθηκε για πάντα, και για τους Αμερικανούς οπαδούς αυτής της αίσθησης, που ξεκίνησε από το Τ1 που λάτρεψαν, (και λατρεύουν), συνεχίστηκε με το Τ2, (σπάζοντας ρεκόρ πωλήσεων), και κορυφώθηκε, ιδιαίτερα, στο τετρακίνητο Τ3.
The Syncro Heresy