Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

ΥΓ : αν πας σε κινητήρα agg (που τον θεωρώ καλύτερο από τον 2e) θα χρειαστεί να ξεκλειδώσεις τον εγκέφαλο . Ο 2Ε έχει πολύ πιο απλό εγκέφαλο και καλωδίωση αλλά έχει κάποια πράγματα ευπαθή όπως το luft και το μοτέρ του ρελαντί.
Dimitris
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: Δευ 02 Δεκ 2013 11:48 pm
Τοποθεσία: Athens & Ljubljana

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από Dimitris »

Λογικά πρέπει να έχεις 002 σασμάν οπότε αλλάζεις την χελώνα και το πρεσντιρέκτ με πετρελάιου και δεν χρειάζεσαι πλάκα...
1975 181
1974 1303
1964 1500N
1985 T3 panel
1985 T3 Syncro ambulance
1988 T3 Syncro 16 doubledoor
1990 T3 Syncro panel
1996 9K Caddy van
1996 Audi A8 4.2 quattro
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

Dimitris έγραψε:Λογικά πρέπει να έχεις 002 σασμάν οπότε αλλάζεις την χελώνα και το πρεσντιρέκτ με πετρελάιου και δεν χρειάζεσαι πλάκα...
Δεν είναι ακριβώς έτσι . Αν βάλεις χελώνα από πετρέλαιο θα γυρίσει η μηχανή 50 μοίρες αριστερά και στο Τ2 δεν το θέλουμε αυτό . Η πρεσντιρεκτ δεν χρειάζεται απαραίτητα αλλαγή, γίνεται και με κόψιμο 3 πόντους περίπου (αν θυμάμαι καλά)
Άβαταρ μέλους
zalinski
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από zalinski »

Μια ερώτηση ακόμη παιδιά.....οι ABF κινητήρες που είναι 16βάλβιδοι τι γνώμη έχετε;Οπτικά βλέπω ότι έχουν το ντιστπιμιτέρ στο κεφαλάρι δεξιά και ίσως βρίσκει στο κάλυμα του ρεζερβουάρ....γνωρίζετε αν υπαρχει κάποιο άλλο κόλλημα;Έχω βρει έναν ABF σε αρκετά καλή κατάσταση από έναν γνωστό γι'αυτό και μπήκα στο τρυπάκι αν και έχει πολλά άλογα για ένα Τ2.
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

ABF ...... τι ωραίο μοτέρ. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ότι θα βρίσκει πίσω το ντρισισμπιτερ (πες ότι στραβωνεις λιιγο το κάλυμμα) , τι θα γίνει αν θέλεις ν αλλάξεις ράουλο;;; Θα κατεβάσεις μοτέρ; Άσε που πρέπει να γίνεις λάστιχο για να το πιάσεις . Να σκεφτείς ότι για να μπεί στο Τ3 πρέπει να κοπεί η Λαμαρίνα στο πίσω μέρος του χώρου της μηχανής . Το άλλο θέμα που έχει είναι ότι έχει την μέγιστη ροπή λίγο ψηλά (κάπου στις 4000 στροφές αν θυμάμαι καλά), γενικά είναι πιο πολυστροφη και νιώθει καλύτερα με κοντό σασμαν.
Άβαταρ μέλους
zalinski
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από zalinski »

Με βολάν και τα λοιπά ισχύει το ίδιο με τα agg και 2e;
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

zalinski έγραψε:Με βολάν και τα λοιπά ισχύει το ίδιο με τα agg και 2e;
Ναι ισχύει το ίδιο. Γενικά όλα τα εν σειρά μοτέρ της vw μέχρι το 2000 είναι περίπου ίδια (ισχύει το ίδιο και για το 20βαλβιδο τούρμπο 1800 :twisted: :twisted: :twisted: )
Άβαταρ μέλους
zalinski
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από zalinski »

Τώρα με έκαψες..... Αυτό το μοτέρ το λατρεύω.... Έχω ibiza 20vt.... Πάλι θα αλλάξω σχέδια μου φαίνεται... :idea: :idea: :roll: :roll:
Πες μου λεπτομέρειες αν θες
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

zalinski έγραψε:Τώρα με έκαψες..... Αυτό το μοτέρ το λατρεύω.... Έχω ibiza 20vt.... Πάλι θα αλλάξω σχέδια μου φαίνεται... :idea: :idea: :roll: :roll:
Πες μου λεπτομέρειες αν θες
Έχεις πμ
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΜΗΧΑΝΗ”