Κεντρικός άξονας
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Κεντρικός άξονας
Ψάχνοντας λύση για κεντρικό άξονα χωρίς το συνεμπλόκ, βρήκα αυτό:
http://www.gowesty.com/ec_view_details. ... parent_id=... και τους έχω εμπιστοσύνη
Υπάρχει κανείς που φοράει κεντρικό άξονα χωρίς συνεμπλόκ να πεί τη γνώμη του (εγώ βρήκα ένα παλιό συνκροναύτη που μου είπε ότι έκανε 170.000 χιλ χωρίς πρόβλημα). Τώρα όσο αφορά τους κραδασμούς, νομίζω ότι έχουμε ήδη τόσους πολλούς (τα 1,6TD) που ίσως να μην καταλαβαίνεις τίποτα.
http://www.gowesty.com/ec_view_details. ... parent_id=... και τους έχω εμπιστοσύνη
Υπάρχει κανείς που φοράει κεντρικό άξονα χωρίς συνεμπλόκ να πεί τη γνώμη του (εγώ βρήκα ένα παλιό συνκροναύτη που μου είπε ότι έκανε 170.000 χιλ χωρίς πρόβλημα). Τώρα όσο αφορά τους κραδασμούς, νομίζω ότι έχουμε ήδη τόσους πολλούς (τα 1,6TD) που ίσως να μην καταλαβαίνεις τίποτα.
Born to ruuuunnn!!!!
- sotyanif
- Δημοσιεύσεις: 2015
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
- Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
Re: Κεντρικός άξονας
Τι να λέει άραγε αυτό;
http://www.wholesaleimportparts.com/VW_ ... t_1991.php
Και ραπόρτο χρήστη(απο Αμέρικα) :
I installed one of the slip-yoke shafts like the one sold by wholesaleimportparts.com. I experienced vibrations between 25-30mph. I requested a replacement and it exhibited the same vibrations. Replaced the mounts on the front diff and transmission to no avail. I'm living with it for now but will get a shaft with the rubber donut at some point.
http://www.wholesaleimportparts.com/VW_ ... t_1991.php
Και ραπόρτο χρήστη(απο Αμέρικα) :
I installed one of the slip-yoke shafts like the one sold by wholesaleimportparts.com. I experienced vibrations between 25-30mph. I requested a replacement and it exhibited the same vibrations. Replaced the mounts on the front diff and transmission to no avail. I'm living with it for now but will get a shaft with the rubber donut at some point.
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κεντρικός άξονας
1)Kάτι συμβαίνει με το forum, διακόπτεται η σύνδεση και χάνονται τα γραπτά.
2)Ένας άξονας syncro, χωρίς “donat”, μεταφέρει, πολλαπλασιασμένα εξ΄αιτίας των ενδοτικοτήτων της μετάδοσης, στο εμπρός group μετάδοσης/διεύθυνσης, τους κραδασμούς κινητήρα/συμπλέκτη, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση.
Η αίσθηση είναι φρικτή, αυτή ενός προσθιοκίνητου αυτοκινήτου δεκαετίας ’70.
3)Ο άξονας του syncro πάσχει από τρία κατασκευαστικά προβλήματα, και μόνο όταν όλες οι παράμετροι είναι στο απόλυτο άριστα, όπως συμβαίνει μόνο με ένα καινούργιο, μπορεί να δουλέψει σωστά.
α) του λείπει η μεσαία τριβή, (πιο οικονομική λειτουργία, με μειωμένες τριβές/απώλειες βέβαια, αλλά), έτσι έχει την τάση να συντονίζεται και να πάλλεται ολόκληρος σε ορισμένες ταχύτητες.
(Εύκολη η τοποθέτηση μεσαίας τριβής).
β) το «νύχι» στην πλευρά του «ντόνατ», «χάνει» μία μοίρα στην παραλληλία των δύο μελών του, με αποτέλεσμα ο καινούργιος σταυρός να μην δουλεύει εντελώς ελεύθερα, όπως πρέπει, αλλά να κάνει κάποια μικρά «κλικ».
Έτσι φέρνει πάντα κραδασμό, όσο καλά και να ζυγίσουμε τον άξονα.
Επίσης, πολύ σύντομα, καταστρέφεται και ο καινούργιος σταυρός.
Διορθώνεται με την επίτευξη απόλυτης παραλληλίας, με την βοήθεια «καβαλέτου».
γ) σε κάποιες παρτίδες, το λούκι για τις ασφάλειες των σταυρών είναι ρηχό, με αποτέλεσμα αυτές, (οι ασφάλειες), να ξεκουμπώνουν εν κινήσει, με ολέθρια, εννοείται, αποτελέσματα.
Η λύση είναι η «ψυχρή» κόλληση με αργκόν των σταυρών στα νύχια, (όπως εκ΄κατασκευής συμβαίνει με ορισμένες παρτίδες), με πολύ προσοχή, ώστε να μην επηρεαστεί η απόλυτα ομαλή και χωρίς το παραμικρό «κλικ», λειτουργία τους.
Καλά Χριστούγεννα.
2)Ένας άξονας syncro, χωρίς “donat”, μεταφέρει, πολλαπλασιασμένα εξ΄αιτίας των ενδοτικοτήτων της μετάδοσης, στο εμπρός group μετάδοσης/διεύθυνσης, τους κραδασμούς κινητήρα/συμπλέκτη, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση.
Η αίσθηση είναι φρικτή, αυτή ενός προσθιοκίνητου αυτοκινήτου δεκαετίας ’70.
3)Ο άξονας του syncro πάσχει από τρία κατασκευαστικά προβλήματα, και μόνο όταν όλες οι παράμετροι είναι στο απόλυτο άριστα, όπως συμβαίνει μόνο με ένα καινούργιο, μπορεί να δουλέψει σωστά.
α) του λείπει η μεσαία τριβή, (πιο οικονομική λειτουργία, με μειωμένες τριβές/απώλειες βέβαια, αλλά), έτσι έχει την τάση να συντονίζεται και να πάλλεται ολόκληρος σε ορισμένες ταχύτητες.
(Εύκολη η τοποθέτηση μεσαίας τριβής).
β) το «νύχι» στην πλευρά του «ντόνατ», «χάνει» μία μοίρα στην παραλληλία των δύο μελών του, με αποτέλεσμα ο καινούργιος σταυρός να μην δουλεύει εντελώς ελεύθερα, όπως πρέπει, αλλά να κάνει κάποια μικρά «κλικ».
Έτσι φέρνει πάντα κραδασμό, όσο καλά και να ζυγίσουμε τον άξονα.
Επίσης, πολύ σύντομα, καταστρέφεται και ο καινούργιος σταυρός.
Διορθώνεται με την επίτευξη απόλυτης παραλληλίας, με την βοήθεια «καβαλέτου».
γ) σε κάποιες παρτίδες, το λούκι για τις ασφάλειες των σταυρών είναι ρηχό, με αποτέλεσμα αυτές, (οι ασφάλειες), να ξεκουμπώνουν εν κινήσει, με ολέθρια, εννοείται, αποτελέσματα.
Η λύση είναι η «ψυχρή» κόλληση με αργκόν των σταυρών στα νύχια, (όπως εκ΄κατασκευής συμβαίνει με ορισμένες παρτίδες), με πολύ προσοχή, ώστε να μην επηρεαστεί η απόλυτα ομαλή και χωρίς το παραμικρό «κλικ», λειτουργία τους.
Καλά Χριστούγεννα.
The Syncro Heresy
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Κεντρικός άξονας
Hellenic, χρόνια πολλά!
Θα μπορούσες να αναλύσεις λίγο περισσότερο τα α) και β)
Το γ) το κατάλαβα
Το θέμα με τις αποσυνδέσεις, το παθαίνω μερικές φορές, κυρίως το πρωί. Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να φταίει κάτι άλλο, πέρα από τη λειτουργία του phpBB συνολικά. Θα δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι διορθωτικό.
Θα μπορούσες να αναλύσεις λίγο περισσότερο τα α) και β)
Το γ) το κατάλαβα
Το θέμα με τις αποσυνδέσεις, το παθαίνω μερικές φορές, κυρίως το πρωί. Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να φταίει κάτι άλλο, πέρα από τη λειτουργία του phpBB συνολικά. Θα δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι διορθωτικό.
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κεντρικός άξονας
Eυχαρίστως.syncro16gr έγραψε:Hellenic, χρόνια πολλά!
Θα μπορούσες να αναλύσεις λίγο περισσότερο τα α) και β)
Το γ) το κατάλαβα
Το θέμα με τις αποσυνδέσεις, το παθαίνω μερικές φορές, κυρίως το πρωί. Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να φταίει κάτι άλλο, πέρα από τη λειτουργία του phpBB συνολικά. Θα δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι διορθωτικό.
Συγκεκριμένες ερωτήσεις;
The Syncro Heresy
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Κεντρικός άξονας
Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά!!
Τι εννοείς "νύχι";
Πάντως κατά την αλλαγή των σταυρών στο δικό μου άξονα, στα 30.000χλμ. από την προηγούμενη αλλαγή, μου είπαν οι μάστορες (;) στο συνεργείο ότι οφείλεται στο μικρό "παίξιμο" που δημιουργεί η ύπαρξη καρέ, στην πλευρά του ντόνατ. Εκτιμώ ότι η αιτία ήταν άλλη, πιθανότερο οι κακής ποιότητας σταυροί που είχαν βάλει την προηγούμενη φορά...
Μπορεί να τοποθετηθεί "μεσαία τριβή" σ' αυτόν τον ενιαίο άξονα ή πρέπει να "σπάσει" σε 2 μέρη, οπότε μιλάμε για 2 άξονες με κεντρική πρόσθετη στήριξη;Hellenic Vanagon έγραψε: α) του λείπει η μεσαία τριβή, (πιο οικονομική λειτουργία, με μειωμένες τριβές/απώλειες βέβαια, αλλά), έτσι έχει την τάση να συντονίζεται και να πάλλεται ολόκληρος σε ορισμένες ταχύτητες.
(Εύκολη η τοποθέτηση μεσαίας τριβής).
Είχα δει εκτενέστατες συζητήσεις για την "παραλληλία" των φλαντζών των δύο διαφορικών και πώς μπορούν και πρέπει να ευθυγραμμιστούν απόλυτα το ένα με το άλλο. Αυτό εννοείς; Οι σταυροί δεν παραλαμβάνουν και διορθώνουν την έλλειψη παραλληλίας;Hellenic Vanagon έγραψε:β) το «νύχι» στην πλευρά του «ντόνατ», «χάνει» μία μοίρα στην παραλληλία των δύο μελών του, με αποτέλεσμα ο καινούργιος σταυρός να μην δουλεύει εντελώς ελεύθερα, όπως πρέπει, αλλά να κάνει κάποια μικρά «κλικ».
Έτσι φέρνει πάντα κραδασμό, όσο καλά και να ζυγίσουμε τον άξονα.
Επίσης, πολύ σύντομα, καταστρέφεται και ο καινούργιος σταυρός.
Διορθώνεται με την επίτευξη απόλυτης παραλληλίας, με την βοήθεια «καβαλέτου».
Τι εννοείς "νύχι";
Πάντως κατά την αλλαγή των σταυρών στο δικό μου άξονα, στα 30.000χλμ. από την προηγούμενη αλλαγή, μου είπαν οι μάστορες (;) στο συνεργείο ότι οφείλεται στο μικρό "παίξιμο" που δημιουργεί η ύπαρξη καρέ, στην πλευρά του ντόνατ. Εκτιμώ ότι η αιτία ήταν άλλη, πιθανότερο οι κακής ποιότητας σταυροί που είχαν βάλει την προηγούμενη φορά...
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κεντρικός άξονας
syncro16gr έγραψε:Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά!!Μπορεί να τοποθετηθεί "μεσαία τριβή" σ' αυτόν τον ενιαίο άξονα ή πρέπει να "σπάσει" σε 2 μέρη, οπότε μιλάμε για 2 άξονες με κεντρική πρόσθετη στήριξη;Hellenic Vanagon έγραψε: α) του λείπει η μεσαία τριβή, (πιο οικονομική λειτουργία, με μειωμένες τριβές/απώλειες βέβαια, αλλά), έτσι έχει την τάση να συντονίζεται και να πάλλεται ολόκληρος σε ορισμένες ταχύτητες.
(Εύκολη η τοποθέτηση μεσαίας τριβής).
Είχα δει εκτενέστατες συζητήσεις για την "παραλληλία" των φλαντζών των δύο διαφορικών και πώς μπορούν και πρέπει να ευθυγραμμιστούν απόλυτα το ένα με το άλλο. Αυτό εννοείς; Οι σταυροί δεν παραλαμβάνουν και διορθώνουν την έλλειψη παραλληλίας;Hellenic Vanagon έγραψε:β) το «νύχι» στην πλευρά του «ντόνατ», «χάνει» μία μοίρα στην παραλληλία των δύο μελών του, με αποτέλεσμα ο καινούργιος σταυρός να μην δουλεύει εντελώς ελεύθερα, όπως πρέπει, αλλά να κάνει κάποια μικρά «κλικ».
Έτσι φέρνει πάντα κραδασμό, όσο καλά και να ζυγίσουμε τον άξονα.
Επίσης, πολύ σύντομα, καταστρέφεται και ο καινούργιος σταυρός.
Διορθώνεται με την επίτευξη απόλυτης παραλληλίας, με την βοήθεια «καβαλέτου».
Τι εννοείς "νύχι";
Πάντως κατά την αλλαγή των σταυρών στο δικό μου άξονα, στα 30.000χλμ. από την προηγούμενη αλλαγή, μου είπαν οι μάστορες (;) στο συνεργείο ότι οφείλεται στο μικρό "παίξιμο" που δημιουργεί η ύπαρξη καρέ, στην πλευρά του ντόνατ. Εκτιμώ ότι η αιτία ήταν άλλη, πιθανότερο οι κακής ποιότητας σταυροί που είχαν βάλει την προηγούμενη φορά...
1)Ποτέ δεν μου ήρθε ειδοποίηση για την απάντηση σου. Τυχαία την είδα και αυτός είναι ο λόγος καθυστέρησης της απάντησης μου.
2)Χρειάζεται κατασκευή άξονα σε δύο κομμάτια με μεσαία τριβή και στήριξη σε μπαράκι που υπάρχει ακριβώς στο κατάλληλο σημείο.
3)Με τον όρο "νύχι", αναφέρομαι στο δίχαλο που μπαίνει ο σταυρός.
Δεν φταίει ούτε το καρέ, ούτε η μη απόλυτη παραλληλία των φλαντζών!
Υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα στον άξονα, αυτό που προανέφερα, και διορθώνεται εύκολα, όπως περιέγραψα.
Το πρόβλημα είναι πως κανείς δεν ξέρει πως να λύσει το θέμα. (Η λύση είναι αυτή που περιέγραψα).
4)Κακκής ποιότητας σταυροί, που να μην δουλεύουν από την πρώτη στιγμή, δεν υπάρχουν.
Τους καταστρέφει ο ίδιος ο κεντρικός με το πρόβλημα της έλλειψης απόλυτης παραλληλίας στα δύο άκρα του δίχαλου.
Ο τρόπος ελέγχου είναι αυτός που περιέγραψα.
Αν επιτευχθεί, από την αρχή, η απόλυτα ομαλή λειτουργία χωρίς ούτε ένα παραμικρό κλικ, τότε θα δουλέψει ο άξονας τέλεια.
The Syncro Heresy
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Κεντρικός άξονας
Οκ, κανένα πρόβλημα με την "καθυστέρηση". Απλά εγώ πατάω το κουμπί "Προβολή μη αναγνωσμένων δημοσιεύσεων", κάθε φορά που μπαίνω και μου βγάζει όλες τις καινούργιες απαντήσεις.Hellenic Vanagon έγραψε: 1)Ποτέ δεν μου ήρθε ειδοποίηση για την απάντηση σου. Τυχαία την είδα και αυτός είναι ο λόγος καθυστέρησης της απάντησης μου.
Υπάρχει και η δυνατότητα ενημέρωσης, που, μία φορά που το έκανα, μου δούλεψε κανονικά. Αν παρατήρησες δυσλειτουργίες, ας ανοίξουμε ένα άλλο θρέντ.
χαχαχα! αυτό το όχημα έχει προβλέψει ακόμη και για τα λάθη τουHellenic Vanagon έγραψε: 2)Χρειάζεται κατασκευή άξονα σε δύο κομμάτια με μεσαία τριβή και στήριξη σε μπαράκι που υπάρχει ακριβώς στο κατάλληλο σημείο.
και είναι τόσο απλήHellenic Vanagon έγραψε: 3) ...
Το πρόβλημα είναι πως κανείς δεν ξέρει πώς να λύσει το θέμα. (Η λύση είναι αυτή που περιέγραψα).
την επόμενη φορά που θα έχω κραδασμούς, θα ελέγξω και θα διορθώσω τα δίχαλα. Ή να το κάνω τώρα κιόλας, προτού χαλάσουν ξανά
Οι ίδιοι, απλά, μου παίνεψαν τους σταυρούς τους ότι είναι "καλύτεροι από τους άλλους που κυκλοφορούν στην αγορά, τους κινέζικους..."Hellenic Vanagon έγραψε: 4)Κακκής ποιότητας σταυροί, που να μην δουλεύουν από την πρώτη στιγμή, δεν υπάρχουν.
...
Αν επιτευχθεί, από την αρχή, η απόλυτα ομαλή λειτουργία χωρίς ούτε ένα παραμικρό κλικ, τότε θα δουλέψει ο άξονας τέλεια.
Άρα, επιτυγχάνοντας την ιδανική παραλληλία, δεν πρέπει να αισθάνεσαι κανένα μα κανένα "κλικ" στην κίνηση του σταυρού, κρατώντας τον άξονα στο χέρι και εξετάζοντας πολύ προσεκτικά... μάλιστα...
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κεντρικός άξονας
The Syncro Heresy
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Κεντρικός άξονας
To βρήκα στο Facebook και είπα να το ανεβάσω.
Είναι απο την άλλη άκρη του Ατλαντικού
https://shufti.wordpress.com/2015/11/22 ... g-support/
Είναι απο την άλλη άκρη του Ατλαντικού
https://shufti.wordpress.com/2015/11/22 ... g-support/
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ