ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
γνωριζει κανεις εαν ταιριαζουν οι βασεις και γενικα κινητηρες απο αεροψυκτα Τ3 στα Τ2 ?ρωταω γιατι υπαρχει περιπτωση να βρεθει στην κατοχη μου ενας απο Τ3 δεν ειμαι σιγουρος για τα κυβικα η 1900 η 2000 βενζινη του 1981 αεροψυκτος
FREE CAMPER
- sotyanif
- Δημοσιεύσεις: 2015
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
- Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
Re: ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
Δεν γνωρίζω για τις βάσεις
Επειδή είχα και μοτέρ 1,6(CT)-50 ίππους και 2,0(CU)-70 ίππους σε κάμπερ με ανοιγώμενη οροφή,γνωρίζω πολύ καλά ,ότι ......διψάνε για βενζίνη
16-18 λίτρα το αερόψυκτο 2,0(CU)-70 ίππους,για μη αξιοπρεπή ταχύτητα.
Η ρύθμιση δε των δύο καρμπυρατέρ και ο συγχρονισμός τους ,πάντα στο...περίπου
Μετά απο 20-30 χιλιόμετρα πορείας ,τον έχαναν ως δια μαγείας
Ναι ,ξέρω ότι εδώ (Κρήτη) ,έχουμε πολύ ζέστη ,ακόμη και τον χειμώνα και ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιασθεί για τις βόρειες χώρες ,όπου εκεί ,πάει-ταξιδεύει-ακούγεται καλύτερα ,πιο στρωτά και πιο ...οικονομικά
Με άλλα λόγια ....το νού σου
Καλή τύχη!
Επειδή είχα και μοτέρ 1,6(CT)-50 ίππους και 2,0(CU)-70 ίππους σε κάμπερ με ανοιγώμενη οροφή,γνωρίζω πολύ καλά ,ότι ......διψάνε για βενζίνη
16-18 λίτρα το αερόψυκτο 2,0(CU)-70 ίππους,για μη αξιοπρεπή ταχύτητα.
Η ρύθμιση δε των δύο καρμπυρατέρ και ο συγχρονισμός τους ,πάντα στο...περίπου
Μετά απο 20-30 χιλιόμετρα πορείας ,τον έχαναν ως δια μαγείας
Ναι ,ξέρω ότι εδώ (Κρήτη) ,έχουμε πολύ ζέστη ,ακόμη και τον χειμώνα και ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιασθεί για τις βόρειες χώρες ,όπου εκεί ,πάει-ταξιδεύει-ακούγεται καλύτερα ,πιο στρωτά και πιο ...οικονομικά
Με άλλα λόγια ....το νού σου
Καλή τύχη!
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
Re: ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
ευχαριστω για τις πληροφοριες! ο κινητηρας δεν προοριζεται για τοποθετηση στο δικο μου απλα παζαρευω ενα ολοκληρο vw που εχει αυτη τη μηχανη ηταν ασθενοφορο
FREE CAMPER
- sotyanif
- Δημοσιεύσεις: 2015
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
- Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
Re: ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
ο.Κ. Σπύρο!
ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ;;;;;;;;;;
Δύο πιθανότητες υπάρχουν :
α)Να έχει κάνει ....μύρια χιλιόμετρα ,
β) Να καθότανε σε μια γωνιά!
Επίσης ,δύο πιθανότητες συντήρησης υπάρχουν :
α) να έχουν γίνει τα πάντα σχολαστικά και με το προβλεπόμενο πρόγραμμα ,ή
β)να το ακουμπούσαν για συντήρηση ,όταν τους άφηνε στον δρόμο.
Κλειδί στα ερωτήματα είναι :πρόκειται για ..κρατικό ασθενοφόρο ,ή είναι απο ιδιωτική κλινική;
Καλή τύχη,την χρειάζεσαι
ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ;;;;;;;;;;
Δύο πιθανότητες υπάρχουν :
α)Να έχει κάνει ....μύρια χιλιόμετρα ,
β) Να καθότανε σε μια γωνιά!
Επίσης ,δύο πιθανότητες συντήρησης υπάρχουν :
α) να έχουν γίνει τα πάντα σχολαστικά και με το προβλεπόμενο πρόγραμμα ,ή
β)να το ακουμπούσαν για συντήρηση ,όταν τους άφηνε στον δρόμο.
Κλειδί στα ερωτήματα είναι :πρόκειται για ..κρατικό ασθενοφόρο ,ή είναι απο ιδιωτική κλινική;
Καλή τύχη,την χρειάζεσαι
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
Re: ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
πολυ λιγα χλμ, οχι ιδιαιτερη συντηρηση ,ακινησια ηταν αθενοφορο για τα ματια πιο πολυ εξυπηρετουσε αλλα συνεργεια και οχι ασθενεις(ευτυχως) εγκατελειμενο γεματο αραχνες με ξεφουσκωτα λαστιχα με λιγες επιφανειακες σκουριες
FREE CAMPER
-
- Δημοσιεύσεις: 427
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 10:44 am
Re: ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
λες να εχει μακρι σασμαν ,spyros έγραψε:πολυ λιγα χλμ, οχι ιδιαιτερη συντηρηση ,ακινησια ηταν αθενοφορο για τα ματια πιο πολυ εξυπηρετουσε αλλα συνεργεια και οχι ασθενεις(ευτυχως) εγκατελειμενο γεματο αραχνες με ξεφουσκωτα λαστιχα με λιγες επιφανειακες σκουριες
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
Re: ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
καλημερα τι σημαινει το μακρυ σαζμαν ; ταιριαζει σε ποια;
FREE CAMPER
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
Αναφέρεται στη σχέση του διαφορικού (κορώνα-πηνίο). Τα περισσότερα υδρόψυκτα βενζινοκίνητα Τ3 φορούν διαφορικό 4,86, τα αερόψυκτα 5,43. τα πετρελαιοκίνητα 1,6 TD 5,43, τα πετρελαιοκίνητα 1,6 D 5,83.spyros έγραψε:καλημερα τι σημαινει το μακρυ σαζμαν ; ταιριαζει σε ποια;
Υπάρχουν κάποια βενζινοκίνητα με σχέση 4,57 (το πιο μακρύ διαφορικό που υπάρχει σε Τ3), είναι όμως σχετικά σπάνια.
Επίσης τα βενζινοκίνητα και το 1,6D φορούν 4η 0,85, ενώ το 1,6 TD 0,78 (πιο μακριά). Κάποιοι που βάζουν ισχυρά μοτέρ και θέλουν να μακρύνουν τη σχέση τους (ταξίδι με μεγαλύτερες ταχύτητες) κάνουν συνδιασμό κορωνοπήνιο από βενζίνα (4,86 ή 4,57) με 4η από πετρέλαιο 1,6 TD. Αυτός είναι ότι πιο μακρύ σε σχέση μπορείς να πετύχεις χρησιμοποιόντας ανταλλακτικά VW. Μετά πάμε σε custom γρανάζια τα οποία κατασκευάζονται από την ALBINS στην Αυστραλία και πωλόυνται από τη WEDDLE INDUSTRIES στην Αμερική. Εκέι μπορείς να φτάσεις σε 4η έως 0,70 (αυτό φοράω εγώ), πρέπει να αλλάξεις και τη 3η όμως γιατί η διαφορά μεταξύ τους γίνεται πολύ μεγάλη. Τα συγκεκριμμένα γρανάζια εκτός της σχέσης έχουν και το πλεονέκτημα ότι είναι πολύ-πολύ-πολύ πιο ενισχυμένα από τα μαμά, σημαντικότατο για μετατροπές με δυνατά μοτέρ.
Ρίξτε μια ματιά στη φωτό για να καταλάβετε (τα καινούρια είναι μονταρισμένα και δίπλα τους τα μαμά με τα παιδικά δοντάκια)
Εάν δείς τον κωδικό του κιβωτίου (ανάγλυφος στο πλάϊ αριστερά) μπορούμε να βρούμε τι σχέση φοράει.
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ Τ3 1981
O κωδικος του κιβωτιου ειναι ΑVK. Η εργοστασιακη μηχανη ηταν 1.6 TD και τωρα φοραει 1.9 TD. Πρεπει να 'παιξω' με τα γραναζια του κιβωτιου; Η αληθεια ειναι οτι τωρα 1η, 2η και 3η μπαινουν βρουμ βρουμ βρουμ και η 4η....πρρρρρ. Μεσα στη πολη, σπανια τη βαζω