Σελίδα 2 από 3

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Φεβ 2013 12:45 pm
από Hellenic Vanagon
Περιοδικό 4τροχοί, Φεβρουάριος 2009, τ.461, σελ. 136-137.

Εικόνα

Εικόνα

Καλοί οι ντήζελ αλλά πρέπει να τους δουλεύεις "φορτηγήσια" η "ταξιτζίδικα" , ήτοι, λίγες στροφές, όχι μεγάλες ταχύτητες επί ώρες κ.τ.λπ..

Ο κινητήρας αυτός ήταν με 100.000 χλμ..

Φυσικά η ROVER είπε πως "πρώτη φορά μας συμβαίνει"...

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Φεβ 2013 7:25 pm
από BUS1988
Θεωρώ ότι δεν έχει να κάνει με το ότι είναι diesel, αλλά με το ότι είναι .....land rover!
Πρόκειται για το αυτοκίνητο του 'Ακη Τεμπερίδη και της Βούλας Νέτου με το οποίο έκαναν το γύρο του κόσμου (Land Cruiser ήθελε ο άνθρωπος, αλλά η ΤΟΥΟΤΑ είπε όχι στη χορηγία).
Ενδεικτικά στο συγκεκριμμένο αυτοκίνητο, κατέβηκε το σαζμάν λόγω προβλήματος στο συμπλέκτη ...πριν να ξεκινήσει στην Ελλάδα, κατόπιν στο Μαρόκο, κατόπιν στη Νότιο Αφρική κ.ο.κ.
Αντίστοιχα οι Ελβετοί που κατέχουν το ρεκόρ του πιο μακρόχρονου ταξιδιού ταξιδεύοντας ανελιπώς από το 1982 με Land Cruiser FJ60, έκαναν ανακατασκεή του μοτέρ (προληπτικά, δεν τους άφησε!) το.... 2006.

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μάιος 2016 12:12 am
από syncroagr
Επαναφέρω λίγο το θεμα..να μην άνοιξω καινούργιο..πριν απο λίγο είχα μια συζήτηση με εναν φιλο..και θέλω να μου πείτε αν είναι λάθος ή σκέψη του..θέλει να πάρει μοτέρ 1.9tdi και θέλει να το βάλει σε t3(syncro)..και έρχομαι σε αυτό που με προβληματίζει..θελει να βάλει το μοτέρ χωρίς εγκέφαλο και με μηχανική αντλία..θα ηταν προβλημα αν το έβαζε χωρίς εγκέφαλο?θα είχε πρόβλημα στο μέλλον ή και στην λειτουργια του?

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μάιος 2016 8:17 pm
από BUS1988
Έτσι είναι το δικό μου. Κανένα πρόβλημα, απλά λιγότερη δύναμη.

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Μάιος 2016 12:39 am
από kozagio
Το θέμα θέλει λίγη σκέψη. Αν κάνει αυτό που έχει κάνει ο θεμης τότε οκ . Αν παρει την τρόμπα του 1600 και την βάλει στην tdi τότε μάλλον θα έχει αποτύχει το εγχείρημα γιατί αν θυμάμαι καλά η πίεση στην τρόμπα της 1600 είναι περίπου 160 bar όταν η TDI δουλεύει με 220 bar. Και φυσικά αν πάρει μοτέρ με vgt turbo τότε θα πρέπει να το αλλάξει με άλλο (πχ από aaz μοτέρ )

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Μάιος 2016 3:02 pm
από syncroagr
Οποτε δηλαδή θέλει μια τρόμπα απο TDI ή....? Και τουρμπίνα απο ΑΑΖ?

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Μάιος 2016 3:32 pm
από kozagio
Τουρμπίνα από ΑΑΖ και η τρόμπα θέλει να παντρεψεις την 1600 με την 1900 με κουμπάρο έναν άξιο μάστορα για να δώσει 220 bar πίεση

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Ιουν 2016 11:16 am
από t3 syncro tool
Ποιά η διαφορά της ΑΗU και της AFN.
Έχουν καμιά σημαντική διαφορά ή τα κλασσικά. Ίδιος κορμός και λίγο διαφορετικά περιφερειακά?

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Ιουν 2016 1:29 pm
από T3syncrocamper
Εδώ μερικές πληροφορίες για τις TDI: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_V ... el_engines

και εδώ για τις παλιότερες εκδόσεις disel: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_d ... el_engines
Εγώ έβαλα την CY και πάει πολύ καλά (τύχη;) για τα κυβικά της.

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016 9:43 am
από BUS1988
t3 syncro tool έγραψε:Ποιά η διαφορά της ΑΗU και της AFN.
Έχουν καμιά σημαντική διαφορά ή τα κλασσικά. Ίδιος κορμός και λίγο διαφορετικά περιφερειακά?
Η AHU και η 1Z φοράνε τούρμπο με wastegate και μπέκ 0.185 με απόδοση 90 αλόγατα, η AFN φοράει τούρμπο μεταβλητού χρονισμού και μπέκ 0.205 με απόδοση 110 καθαρόαιμα.