ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Περιοδικό 4τροχοί, Φεβρουάριος 2009, τ.461, σελ. 136-137.
Καλοί οι ντήζελ αλλά πρέπει να τους δουλεύεις "φορτηγήσια" η "ταξιτζίδικα" , ήτοι, λίγες στροφές, όχι μεγάλες ταχύτητες επί ώρες κ.τ.λπ..
Ο κινητήρας αυτός ήταν με 100.000 χλμ..
Φυσικά η ROVER είπε πως "πρώτη φορά μας συμβαίνει"...
Καλοί οι ντήζελ αλλά πρέπει να τους δουλεύεις "φορτηγήσια" η "ταξιτζίδικα" , ήτοι, λίγες στροφές, όχι μεγάλες ταχύτητες επί ώρες κ.τ.λπ..
Ο κινητήρας αυτός ήταν με 100.000 χλμ..
Φυσικά η ROVER είπε πως "πρώτη φορά μας συμβαίνει"...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Κυρ 24 Φεβ 2013 11:29 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Θεωρώ ότι δεν έχει να κάνει με το ότι είναι diesel, αλλά με το ότι είναι .....land rover!
Πρόκειται για το αυτοκίνητο του 'Ακη Τεμπερίδη και της Βούλας Νέτου με το οποίο έκαναν το γύρο του κόσμου (Land Cruiser ήθελε ο άνθρωπος, αλλά η ΤΟΥΟΤΑ είπε όχι στη χορηγία).
Ενδεικτικά στο συγκεκριμμένο αυτοκίνητο, κατέβηκε το σαζμάν λόγω προβλήματος στο συμπλέκτη ...πριν να ξεκινήσει στην Ελλάδα, κατόπιν στο Μαρόκο, κατόπιν στη Νότιο Αφρική κ.ο.κ.
Αντίστοιχα οι Ελβετοί που κατέχουν το ρεκόρ του πιο μακρόχρονου ταξιδιού ταξιδεύοντας ανελιπώς από το 1982 με Land Cruiser FJ60, έκαναν ανακατασκεή του μοτέρ (προληπτικά, δεν τους άφησε!) το.... 2006.
Πρόκειται για το αυτοκίνητο του 'Ακη Τεμπερίδη και της Βούλας Νέτου με το οποίο έκαναν το γύρο του κόσμου (Land Cruiser ήθελε ο άνθρωπος, αλλά η ΤΟΥΟΤΑ είπε όχι στη χορηγία).
Ενδεικτικά στο συγκεκριμμένο αυτοκίνητο, κατέβηκε το σαζμάν λόγω προβλήματος στο συμπλέκτη ...πριν να ξεκινήσει στην Ελλάδα, κατόπιν στο Μαρόκο, κατόπιν στη Νότιο Αφρική κ.ο.κ.
Αντίστοιχα οι Ελβετοί που κατέχουν το ρεκόρ του πιο μακρόχρονου ταξιδιού ταξιδεύοντας ανελιπώς από το 1982 με Land Cruiser FJ60, έκαναν ανακατασκεή του μοτέρ (προληπτικά, δεν τους άφησε!) το.... 2006.
- syncroagr
- Δημοσιεύσεις: 584
- Εγγραφή: Σάβ 28 Σεπ 2013 3:18 pm
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Επαναφέρω λίγο το θεμα..να μην άνοιξω καινούργιο..πριν απο λίγο είχα μια συζήτηση με εναν φιλο..και θέλω να μου πείτε αν είναι λάθος ή σκέψη του..θέλει να πάρει μοτέρ 1.9tdi και θέλει να το βάλει σε t3(syncro)..και έρχομαι σε αυτό που με προβληματίζει..θελει να βάλει το μοτέρ χωρίς εγκέφαλο και με μηχανική αντλία..θα ηταν προβλημα αν το έβαζε χωρίς εγκέφαλο?θα είχε πρόβλημα στο μέλλον ή και στην λειτουργια του?
H φαση που βρισκεις καποιους καπου ψηλα.
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Έτσι είναι το δικό μου. Κανένα πρόβλημα, απλά λιγότερη δύναμη.
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Το θέμα θέλει λίγη σκέψη. Αν κάνει αυτό που έχει κάνει ο θεμης τότε οκ . Αν παρει την τρόμπα του 1600 και την βάλει στην tdi τότε μάλλον θα έχει αποτύχει το εγχείρημα γιατί αν θυμάμαι καλά η πίεση στην τρόμπα της 1600 είναι περίπου 160 bar όταν η TDI δουλεύει με 220 bar. Και φυσικά αν πάρει μοτέρ με vgt turbo τότε θα πρέπει να το αλλάξει με άλλο (πχ από aaz μοτέρ )
- syncroagr
- Δημοσιεύσεις: 584
- Εγγραφή: Σάβ 28 Σεπ 2013 3:18 pm
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Οποτε δηλαδή θέλει μια τρόμπα απο TDI ή....? Και τουρμπίνα απο ΑΑΖ?
H φαση που βρισκεις καποιους καπου ψηλα.
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Τουρμπίνα από ΑΑΖ και η τρόμπα θέλει να παντρεψεις την 1600 με την 1900 με κουμπάρο έναν άξιο μάστορα για να δώσει 220 bar πίεση
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Ποιά η διαφορά της ΑΗU και της AFN.
Έχουν καμιά σημαντική διαφορά ή τα κλασσικά. Ίδιος κορμός και λίγο διαφορετικά περιφερειακά?
Έχουν καμιά σημαντική διαφορά ή τα κλασσικά. Ίδιος κορμός και λίγο διαφορετικά περιφερειακά?
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Εδώ μερικές πληροφορίες για τις TDI: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_V ... el_engines
και εδώ για τις παλιότερες εκδόσεις disel: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_d ... el_engines
Εγώ έβαλα την CY και πάει πολύ καλά (τύχη;) για τα κυβικά της.
και εδώ για τις παλιότερες εκδόσεις disel: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_d ... el_engines
Εγώ έβαλα την CY και πάει πολύ καλά (τύχη;) για τα κυβικά της.
Born to ruuuunnn!!!!
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO
Η AHU και η 1Z φοράνε τούρμπο με wastegate και μπέκ 0.185 με απόδοση 90 αλόγατα, η AFN φοράει τούρμπο μεταβλητού χρονισμού και μπέκ 0.205 με απόδοση 110 καθαρόαιμα.t3 syncro tool έγραψε:Ποιά η διαφορά της ΑΗU και της AFN.
Έχουν καμιά σημαντική διαφορά ή τα κλασσικά. Ίδιος κορμός και λίγο διαφορετικά περιφερειακά?