Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 00&asrc=st

και για όποιον ενδιαφέρεται να υπολογίσει τα κόστη εκτελωνισμού:
http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_pl ... k/efk5.htm
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Και 1600άρι.
Πολύ σημαντικό όπως γίναμε σήμερα.
Του ρίχνεις και μιά ΑΑΖ ή μιά TDI πάνω αργότερα-αδήλωτη-και είσαι ολοκληρωμένος.

Πολύ καλή περίπτωση άν έχει κάποιος χρήμα.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Δημοσίευση από BUS1988 »

Δεν νομίζω ότι είναι φτηνό.
Το δικό μου το πήρα 5.500 και ήταν κούκλα μπροστά σε αυτό, και με air-condition.
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Αλλάξαν οι εποχές Θέμη. Και τα 5.500 σήμερα μοιάζουν (είναι) πολλά. Άσε που σπανίζει το είδος (Τ3 σύνκρο κάμπερ αυθεντικό).
1600 αλλά με 80πς και αν καταλαβαίνω καλά γίνονται και 93 (μάλον με ιντερκούλερ)
Η "εκτόξευση" του 1600ΤD με ένα πεντακοσάρικο.
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
Γιάννης - Μεσολόγγι
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am

Re: Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Δημοσίευση από Γιάννης - Μεσολόγγι »

Για το χάλι μας σήμερα τα 7.900 πέφτουν πολλά. Όμως, το αυτοκίνητο τα αξίζει πιστευω. Έχει τον εξοπλισμό του, είναι πετρέλαιο με νέο και ενισχυμένο μοτέρ. Γενικά, συγκριτικά με 6-7 χρόνια πριν, κάποια συντηρημένα syncro και δη πετρέλαια κρατούν ή αυξάνουν την τιμή τους. Για παράδειγμα, το δικό μου βαν το αγόρασα 2.900 ευρώ σε πολύ καλή κατάσταση. Σήμερα είναι ακόμα άβαφο. Βλέπω τώρα με 2.900 ευρώ σάπια, αφρόντιστα και σκυλοδουλεμένα, ενώ όπως ήταν το δικό μου το 2005 που το αγόρασα, πωλούνται σήμερα 6-8.000 ευρώ. Φαντάσου να είναι και κάμπερ. Άρα φτηνό τελικά είναι το προς πώληση. Θέλει κανένα χιλιάρικο μερεμέτια όπως είδα και γίνεται ακόμα καλύτερο. Ο Θέμης πρέπει να έπεσε σε καλή περίπτωση, όπως αντίστοιχα κι εγώ. Αφού κρατούν τιμή και αξία τα διατηρημένα, σήμερα μάλλον έχουν ακριβήνει από τότε. Εξάλλου, λιγοστεύουν με τα χρόνια.
pada
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm

Re: Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Δημοσίευση από pada »

T3syncrocamper έγραψε:http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 00&asrc=st

και για όποιον ενδιαφέρεται να υπολογίσει τα κόστη εκτελωνισμού:
http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_pl ... k/efk5.htm
Το λινκ για τον υπολογισμό των εξόδων εκτελωνισμού δεν ανοίγει. Από την εμπειρία σας πόσο θα κόστιζε περίπου; (τελωνείο+μεταφορικά+ταξινόμηση+κλπ). Ενώ είχα πει να πάρω Τ4 ή Τ5 με το λέγε-λέγε πάτε να με ψήσετε για Τ3, αλλά όντως λιγοστεύουν.
pada
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm

Re: Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Δημοσίευση από pada »

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω:
1) τι είναι αυτή η κόκκινη μπουκάλα που δείχνει κάτω από το αυτοκίνητο;
2) δε γίνεται να το εισάγω ως φορτηγό; (ίσως βγάζοντας προσωρινά κάποια πράγματα από μέσα)
3) Τι κατανάλωση πιστεύετε ότι θα έχει αυτό το μοτέρ σε μεικτό κύκλο;
Άβαταρ μέλους
Γιάννης - Μεσολόγγι
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am

Re: Νά ένα πλήρες σύνκρο (και σε καλή τιμή)

Δημοσίευση από Γιάννης - Μεσολόγγι »

Γεια φιλε Pada.

1. H κόκκινη μπουκάλα από κάτω υποθέτω είναι γκαζιού για την κουζίνα.

2. Για την εισαγωγή το τελωνείο ακολουθεί το χαρακτηρισμό που αναγράφει η γερμανική άδεια. Κάνει επίσης και μια σύντομη αυτοψία στο όχημα. Τώρα, εμείς κάνουμε μαϊμουδιές. Σκέφτομαι δυο εκδοχές. Η μια είναι να εκδοθεί η άδεια (κατά τη φάση μεταβίβασης της άδειας στο όνομά σου) από τη γερμανική αρχή με το χαρακτηριστικό ως φορτηγάκι ιχ. Τότε θα εκληφθεί κι εδώ ως τέτοιο, με την προϋπόθεση ότι θα έχεις αφαιρέσει κατά την αυτοψία κουζίνες, μαχαιροπήρουνα και καθίσματα από πίσω. Η άλλη εκδοχή είναι, αφού τα αφαιρέσεις, να δηλώσεις βάσει πιθανόν κάποιου επαγγέλματος που ασκείς που δικαιολογεί απόκτηση επαγγελματικού, ότι το αγόρασες για τη δουλειά σου και θέλεις τη σχετική άδεια. Οι δυο παραπάνω εκδοχές δεν γνωρίζω αν ισχύουν νομότυπα.

3. Το μοτέρ που είδα είναι ενισχυμένο με intercooler αέρος - νερού. Είναι ότι καλύτερο για αυτό τον κινητήρα, που τον ανεβάζει στα 80 Ps. Έχει επίσης πρόσθετο ψυγείο λαδιού. Πολύ χρήσιμα αξεσουάρ κι ακριβούτσικα να τα βάλεις. Υπολόγισε με κανονική οδήγηση μεικτό κύκλο περί τα 7,5 lit/100km. Δοκιμασμένα από εμένα με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα και σε δυο διαφορετικά αυτοκίνητα. Το 2006 πήγα από τη Ναύπακτο στον Άρδα ποταμό, στον Έβρο, κοντά στα Τουρκο-Βουλγαρικά σύνορα, χωρίς να σταματήσω σε βενζινάδικο. Έκανα 945χλμ κι όταν πήγα πήρε 63 λίτρα. Δηλαδή, 6,66lit/100km. Βέβαια, σταθερή πορεία σε ταξίδι με 85χλμ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΩΛΗΣΗ-ΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ”