Κάποτε είχα φτάσει πολύ κοντά στην κατασκευή ενός παρόμοιου με την ρυμούλκα του Renault 4 Fourgon,που φαίνεται προς το τέλος του σάϊτ.
Επρόκειτο για ενα Fiat Fiorino Van ,με διπλές πίσω πόρτες.Τέλος πάντων ,δεν έγινε.
Η τροχήλατη ψησταριά ,με το μπουρί της,με τον μηχανισμό της μπύρας απο βαρέλι,κλπ. στην φωτο 22/34,είναι μια καλή κατάσταση
Τι λέτε,να πάρουμε απο τον Δημήτρη αυτό :
viewtopic.php?f=30&t=506 και να φτιάξουμε κάτι σαν το παραπάνω,να συνοδεύει τις εξορμήσεις του κλάμπ ,εδώ και αλλαχού;;;;;;
Το θέμα θα είναι,ποιός θα το τραβάει!
Βλέπεις εδώ στο Ελλάδα δεν έχουν δική τους άδεια ,ούτε τα τροχόσπιτα ,ούτε οι μπαγκαζιέρες ,ούτε οι ρυμούλκες σκαφών ,αλόγων,κλπ.
Όχι ,δεν μπορώ να πάρω το τροχόσπιτο της αδερφής μου να πάω 10 μέρες σε κάμπινγκ,ούτε να πάρω ενα Σαβ/κο το σκάφος του μπατζανάκη μου και να πάω στο Κόκκινο Πύργο να το ρίξω στην θάλλασα και αυτός δεν μπορεί να πάρει την πλατφόρμα μου ,να κουβαλήσει το αυτοκίνητο της γυναίκας του ,απο τον φαναρτζή στο Ρέθυμνο,στον μηχανικό εδώ στο Ηράκλειο
ΠΡΕΠΕΙ να παίρνουμε/δανειζόμαστε και τα αντίστοιχα οχήματα,που είναι χρεωμένα τα ρυμουλκά!!!!!!!!!!!
ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΣΟΥ.
Και εκείειειει,συνεχίζει το ίδιο βιολί.Δεν αλλάζει σε τίποτα.Δεν αντιγράφει ,δεν απλοποιεί καταστάσεις..........
Τι πιο απλό ,λογικό και δίκαιο,
το ΚΑΘΕ τροχήλατο όχημα,να διαθέτει και την άδεια κυκλοφορίας του και την δική του πινακίδα βεβαίως.
Όπως γίνεται παντού στον γνωστό(γνωστικό)κόσμο ,πλην Ελλαδας,βεβαίως-βεβαίως.
Συγχίστικα πάλι