Αμα βρεις ευκαιρεια, να το πας στον Δημητρη τον Πετροπουλο, στο ΜενιδιHellenic Vanagon έγραψε:Eμένα στην Αθήνα μου το κατάστρεψαν...(σχεδόν).stavros syncro έγραψε:Είμαι σε πολύ μεγάλο δίλημμα...το έχω σκεφτεί και αυτό...αλλά επειδή το syncro είναι κατά βάση offroad δεν θα ήθελα να επέμβω στον κινητήρα (έχει ο αδελφός μου S3 με πάρα πολλά άλογα και ξέρω τι προβλήματα παρουσιάζονται) ώστε να παραμείνει μαμά και να μην έχω το μυαλό μου συνέχεια εκεί...θα δούμε...δεν έχω αποφασίσει ακόμα...εάν αποφασίσω θα το κάνω στην αθήνα, γιατί εδώ στην πάτρα δεν τους έχω εμπιστοσύνη καθόλου...
"CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VANAGON
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
- stavros syncro
- Δημοσιεύσεις: 1277
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
Σταύρο δεν παρακολουθείς τα τεκτενόμενα στο φόρουμ μου φαίνεται!
Ο μηχανικός (και κάτοχος syncro) που έφτιαξε το μαρουλί βεβαίως - βεβαίως.
Ο μηχανικός (και κάτοχος syncro) που έφτιαξε το μαρουλί βεβαίως - βεβαίως.
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
Προς ενημέρωσή σας δέν έχει μόνο το Syncro. (στο οποίο έχει τον Golf κινητήρα Θέμη, αυτόν που λέμε οτι ταιριάζει κουτί)
Έχει και ένα Golf και ένα Audi σκατοφιαγμένα του κερατά.
Όποτε πηγαίνω, έχουν καμιά 50 άλογα το καθένα παραπάνω. Έχω χάσει το μέτρημα.
Τώρα πιά κάνω οτι δέν τα βλέπω, γιατί την πρώτη φορά που τα είδα μετά κοίταξα τον δικό μου DJ κινητήρα και λέω απο μέσα μου. Πού πάς ρε Καραμήτροοοοοο με την μπακατέλαααααα
Αυτό όμως που μου αρέσει και με τράβηξε σε αυτόν τον άνθρωπο είναι οτι ενώ ασχολείτε με τέτοια αμάξια, ποτέ μα ποτέ δέν υπάρχει περίπτωση να σου πεί όχι γιατί ασχολείσαι με αμάξια και κινητήρες 25ετίας.
Θα το συζητήση, θα το παλέψει, θα σου βρεί ανταλλακτικά και θα στο φτιάξει ότι και άν είναι.
Καί πετρέλαιο και βενζίνη.
Δέν το λέω τυχαία αυτό γιατί τα 2 μαστόρια που είχα πρώτα, απο ένα σημείο και μετά, μόλις με βλέπανε μου λέγανε: Ακόμα με την κλούβα ασχολείσαι εσύ? Δέν την βαρέθηκες? Και μου σπάγανε τα νεύρα μόλις πάταγα το πόδι μου στο συνεργείο. Επίσης είχανε την αντιμετώπιση του "μήν ψάχνεις να βρείς τώρα", "παλιό αμάξι είναι, τι περιμένεις". Λές και τα δικά σου χρήματα δέν πέρναγαν.
Μπράβο στον Elgreco που τον βρήκε.
Έχει και ένα Golf και ένα Audi σκατοφιαγμένα του κερατά.
Όποτε πηγαίνω, έχουν καμιά 50 άλογα το καθένα παραπάνω. Έχω χάσει το μέτρημα.
Τώρα πιά κάνω οτι δέν τα βλέπω, γιατί την πρώτη φορά που τα είδα μετά κοίταξα τον δικό μου DJ κινητήρα και λέω απο μέσα μου. Πού πάς ρε Καραμήτροοοοοο με την μπακατέλαααααα
Αυτό όμως που μου αρέσει και με τράβηξε σε αυτόν τον άνθρωπο είναι οτι ενώ ασχολείτε με τέτοια αμάξια, ποτέ μα ποτέ δέν υπάρχει περίπτωση να σου πεί όχι γιατί ασχολείσαι με αμάξια και κινητήρες 25ετίας.
Θα το συζητήση, θα το παλέψει, θα σου βρεί ανταλλακτικά και θα στο φτιάξει ότι και άν είναι.
Καί πετρέλαιο και βενζίνη.
Δέν το λέω τυχαία αυτό γιατί τα 2 μαστόρια που είχα πρώτα, απο ένα σημείο και μετά, μόλις με βλέπανε μου λέγανε: Ακόμα με την κλούβα ασχολείσαι εσύ? Δέν την βαρέθηκες? Και μου σπάγανε τα νεύρα μόλις πάταγα το πόδι μου στο συνεργείο. Επίσης είχανε την αντιμετώπιση του "μήν ψάχνεις να βρείς τώρα", "παλιό αμάξι είναι, τι περιμένεις". Λές και τα δικά σου χρήματα δέν πέρναγαν.
Μπράβο στον Elgreco που τον βρήκε.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
Όπως εκεί που οι άλλοι έβλεπαν ένα...βάτραχο κάποιος δημιούργησε ένα CITROEN DS, ένα από τα πλέον εμπνευσμένα αυτοκίνητα όλων των εποχών,t3 syncro tool έγραψε:Προς ενημέρωσή σας δέν έχει μόνο το Syncro. (στο οποίο έχει τον Golf κινητήρα Θέμη, αυτόν που λέμε οτι ταιριάζει κουτί)
Έχει και ένα Golf και ένα Audi σκατοφιαγμένα του κερατά.
Όποτε πηγαίνω, έχουν καμιά 50 άλογα το καθένα παραπάνω. Έχω χάσει το μέτρημα.
Τώρα πιά κάνω οτι δέν τα βλέπω, γιατί την πρώτη φορά που τα είδα μετά κοίταξα τον δικό μου DJ κινητήρα και λέω απο μέσα μου. Πού πάς ρε Καραμήτροοοοοο με την μπακατέλαααααα
Αυτό όμως που μου αρέσει και με τράβηξε σε αυτόν τον άνθρωπο είναι οτι ενώ ασχολείτε με τέτοια αμάξια, ποτέ μα ποτέ δέν υπάρχει περίπτωση να σου πεί όχι γιατί ασχολείσαι με αμάξια και κινητήρες 25ετίας.
Θα το συζητήση, θα το παλέψει, θα σου βρεί ανταλλακτικά και θα στο φτιάξει ότι και άν είναι.
Καί πετρέλαιο και βενζίνη.
Δέν το λέω τυχαία αυτό γιατί τα 2 μαστόρια που είχα πρώτα, απο ένα σημείο και μετά, μόλις με βλέπανε μου λέγανε: Ακόμα με την κλούβα ασχολείσαι εσύ? Δέν την βαρέθηκες? Και μου σπάγανε τα νεύρα μόλις πάταγα το πόδι μου στο συνεργείο. Επίσης είχανε την αντιμετώπιση του "μήν ψάχνεις να βρείς τώρα", "παλιό αμάξι είναι, τι περιμένεις". Λές και τα δικά σου χρήματα δέν πέρναγαν.
Μπράβο στον Elgreco που τον βρήκε.
(για τους νεώτερους που, ίσως δεν το γνωρίζουν)
http://www.youtube.com/watch?v=RkRNsWnnKLI
έτσι και εκεί που κάποιοι έβλεπαν μία...κλούβα, κάποιος δημιούργησε ένα (SYNCRO) T3, ένα από τα πλέον...SYNCROνα αυτοκίνητα, όλων των εποχών!
SYNCRO CLUB SOUTH AFRICA
http://www.youtube.com/watch?v=OGR34upVy2I
Και όπως δικαιούται όποιος βλέπει ένα Τ3 να λέει: "να μία κλούβα", έτσι δικαιούμαστε και εμείς να λέμε: "να ένας κρετίνος!".
The Syncro Heresy
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
Χειροκροτω, χειροκροτω και επαυξανω!!Hellenic Vanagon έγραψε:Όπως εκεί που οι άλλοι έβλεπαν ένα...βάτραχο κάποιος δημιούργησε ένα CITROEN DS, ένα από τα πλέον εμπνευσμένα αυτοκίνητα όλων των εποχών,t3 syncro tool έγραψε:Προς ενημέρωσή σας δέν έχει μόνο το Syncro. (στο οποίο έχει τον Golf κινητήρα Θέμη, αυτόν που λέμε οτι ταιριάζει κουτί)
Έχει και ένα Golf και ένα Audi σκατοφιαγμένα του κερατά.
Όποτε πηγαίνω, έχουν καμιά 50 άλογα το καθένα παραπάνω. Έχω χάσει το μέτρημα.
Τώρα πιά κάνω οτι δέν τα βλέπω, γιατί την πρώτη φορά που τα είδα μετά κοίταξα τον δικό μου DJ κινητήρα και λέω απο μέσα μου. Πού πάς ρε Καραμήτροοοοοο με την μπακατέλαααααα
Αυτό όμως που μου αρέσει και με τράβηξε σε αυτόν τον άνθρωπο είναι οτι ενώ ασχολείτε με τέτοια αμάξια, ποτέ μα ποτέ δέν υπάρχει περίπτωση να σου πεί όχι γιατί ασχολείσαι με αμάξια και κινητήρες 25ετίας.
Θα το συζητήση, θα το παλέψει, θα σου βρεί ανταλλακτικά και θα στο φτιάξει ότι και άν είναι.
Καί πετρέλαιο και βενζίνη.
Δέν το λέω τυχαία αυτό γιατί τα 2 μαστόρια που είχα πρώτα, απο ένα σημείο και μετά, μόλις με βλέπανε μου λέγανε: Ακόμα με την κλούβα ασχολείσαι εσύ? Δέν την βαρέθηκες? Και μου σπάγανε τα νεύρα μόλις πάταγα το πόδι μου στο συνεργείο. Επίσης είχανε την αντιμετώπιση του "μήν ψάχνεις να βρείς τώρα", "παλιό αμάξι είναι, τι περιμένεις". Λές και τα δικά σου χρήματα δέν πέρναγαν.
Μπράβο στον Elgreco που τον βρήκε.
(για τους νεώτερους που, ίσως δεν το γνωρίζουν)
http://www.youtube.com/watch?v=RkRNsWnnKLI
έτσι και εκεί που κάποιοι έβλεπαν μία...κλούβα, κάποιος δημιούργησε ένα (SYNCRO) T3, ένα από τα πλέον...SYNCROνα αυτοκίνητα, όλων των εποχών!
SYNCRO CLUB SOUTH AFRICA
http://www.youtube.com/watch?v=OGR34upVy2I
Και όπως δικαιούται όποιος βλέπει ένα Τ3 να λέει: "να μία κλούβα", έτσι δικαιούμαστε και εμείς να λέμε: "να ένας κρετίνος!".
- stavros syncro
- Δημοσιεύσεις: 1277
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
Θα συμφωνήσω απόλυτα....
Είναι μέχρι να μπούνε στην ''κλούβα'' και να κάνουν μια offroad διαδρομή....προσφάτως πήγα μια βόλτα έναν φίλο μου που είναι χρόνια τζιπάς (wrangler) και μόλις κάθισε στην θέση του συνοδηγού και είδε τι κάνει το syncro και πόσο άνετο είναι στις offroad διαδρομές (παρότι που το δικό μου είναι ποιο ψηλό και ποιο σκληρό), έμεινε με το στόμα ανοιχτό....
Είναι μέχρι να μπούνε στην ''κλούβα'' και να κάνουν μια offroad διαδρομή....προσφάτως πήγα μια βόλτα έναν φίλο μου που είναι χρόνια τζιπάς (wrangler) και μόλις κάθισε στην θέση του συνοδηγού και είδε τι κάνει το syncro και πόσο άνετο είναι στις offroad διαδρομές (παρότι που το δικό μου είναι ποιο ψηλό και ποιο σκληρό), έμεινε με το στόμα ανοιχτό....
Syncro 16'' 1.8T
- stavros syncro
- Δημοσιεύσεις: 1277
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
Τώρα που το λες θέμη το θυμήθηκα...BUS1988 έγραψε:Σταύρο δεν παρακολουθείς τα τεκτενόμενα στο φόρουμ μου φαίνεται!
Ο μηχανικός (και κάτοχος syncro) που έφτιαξε το μαρουλί βεβαίως - βεβαίως.
Syncro 16'' 1.8T
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
'Ολα είναι θέμα οπτικής...(είπε το τρελλό νερό)stavros syncro έγραψε:Θα συμφωνήσω απόλυτα....
Είναι μέχρι να μπούνε στην ''κλούβα'' και να κάνουν μια offroad διαδρομή....προσφάτως πήγα μια βόλτα έναν φίλο μου που είναι χρόνια τζιπάς (wrangler) και μόλις κάθισε στην θέση του συνοδηγού και είδε τι κάνει το syncro και πόσο άνετο είναι στις offroad διαδρομές (παρότι που το δικό μου είναι ποιο ψηλό και ποιο σκληρό), έμεινε με το στόμα ανοιχτό....
The Syncro Heresy
- Γιάννης - Μεσολόγγι
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am
Re: "CUSTOMER IS FIRST!" ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ KΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ VAN
Α, ωραία θέματα και ωραία συζήτηση πιάσατε. Τώρα την πήρα χαμπάρι και τη διάβασα μονορούφι. Είδα και τις παραπομπές. Ωραίος ο Αμερικάνος, αλλά νομίζω ότι και ο Σταύρος δεν έχει να ζηλέψει κάτι. Είναι σε αυτό το επίπεδο και μάλιστα με 16άρι.
Να ευχαριστήσω και τον Hellenic Vanagon που μοιράζεται μαζί μας τις πολλές και χρήσιμες σε όλους μας γνώσεις του.
Να θέσω κι ένα θέμα ρε παιδιά. Πέστε μια καλή κουβέντα και για τον 1,9 TDI. Τι διάολο, δυο μετατροπές έχω κάνει και στα δυο αυτοκίνητα, με AFN και AHF κωδικούς αντίστοιχα. Θα μου επιτρέψετε να υποστηρίξω ότι είναι η βέλτιστη λύση για αυτό το αυτοκίνητο. Ροπή πολύ και χαμηλά, άπιαστη οικονομία σε καύσιμο, μικρή σχετικά συντήρηση, σχετικά αθόρυβη συγκριτικά με τις TD, υποστήριξη με ανταλλακτικά κλπ.
Κάτι ξέρει κι ο Θέμης που το έκανε και μάλιστα στην απαλλαγμένη από ηλεκτρονική εξάρτηση/πολλυπλοκότητα εκδοχή της.
Νομίζω ότι δεν χρειάζονται περισσότερα από τα 110 άλογα αυτής της μηχανής σε αυτό το αυτοκίνητο. Σίγουρα τα περισσότερα θα βοηθούσαν σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά, πάμε αλλού σε κόστος, πατέντες, ανάγκες ενίσχυσης κι άλλων συστημάτων κλπ. Νομίζω είναι η χρυσή τομή.
Να ευχαριστήσω και τον Hellenic Vanagon που μοιράζεται μαζί μας τις πολλές και χρήσιμες σε όλους μας γνώσεις του.
Να θέσω κι ένα θέμα ρε παιδιά. Πέστε μια καλή κουβέντα και για τον 1,9 TDI. Τι διάολο, δυο μετατροπές έχω κάνει και στα δυο αυτοκίνητα, με AFN και AHF κωδικούς αντίστοιχα. Θα μου επιτρέψετε να υποστηρίξω ότι είναι η βέλτιστη λύση για αυτό το αυτοκίνητο. Ροπή πολύ και χαμηλά, άπιαστη οικονομία σε καύσιμο, μικρή σχετικά συντήρηση, σχετικά αθόρυβη συγκριτικά με τις TD, υποστήριξη με ανταλλακτικά κλπ.
Κάτι ξέρει κι ο Θέμης που το έκανε και μάλιστα στην απαλλαγμένη από ηλεκτρονική εξάρτηση/πολλυπλοκότητα εκδοχή της.
Νομίζω ότι δεν χρειάζονται περισσότερα από τα 110 άλογα αυτής της μηχανής σε αυτό το αυτοκίνητο. Σίγουρα τα περισσότερα θα βοηθούσαν σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά, πάμε αλλού σε κόστος, πατέντες, ανάγκες ενίσχυσης κι άλλων συστημάτων κλπ. Νομίζω είναι η χρυσή τομή.