Δυστυχώς όταν σηκώνεις πολύ το αυτοκίνητο φεύγει απο τις προδιαγραφές των υπόλοιπων μηχανικών μερών και αρχίζουν οι αλυσιδωτές αντιδράσεις με πρώτη και καλύτερη το μήκος των αμορτισέρ που είδες αμέσως.
Απο ότι βλέπω απο το σέτ, τουλάχιστον έχεις βάλει τις προσθήκες στα μπαλάκια οπότε καλύφθηκες σε αυτό το θέμα.
Με τους μπιλιοφόρους θα δείς στο μέλλον όπως σου είπα και ανάλογα με την πόση συχνή χρήση off road θα τους κάνεις. Σηκώνοντας το αυτοκίνητο έχεις αυξήσει την γωνία λειτουργίας τους και θα δουλεύουν συνεχώς στο όριο. κάποια στιγμή θα τα παίξουν.
Οι δύο έξω μπροστά μπιλιοφόροι, έχουν μεγαλύτερη γωνία κλίσης απο την μάνα τους οπότε δέν θα έχεις πρόβλημα σε αυτούς με την γωνία λειτουργίας τους. Προς το παρόν βέβαια.....γιατί σε καμιά 5ετία θα εχεις και με αυτούς. Τουλάχιστον μία φορά το χρόνο βγάλσιμο και γρασσάρισμα απο την αρχή για να τους συντηρήσεις όσο γίνετε πιό πολύ.
Όσο αφορά τώρα το 3ο θέμα που σου έγραψα....φαντάσου οτι τα ημιαξόνια μπροστά έχουν ορισμένο μήκος το οποίο είναι υπολογισμένο σύμφωνα με την μαμά σχεδίαση της ανάρτησης. Έχουν και μιά μικρή ανοχή βέβαια σε μήκος. Μικρή όμως.
Σηκώνεις το αμάξι μπροστά περίπου 4,5 πόντους (Η μπροστά ανάρτηση πάει 1,5 προς 1 στο σήκωμα, η πίσω 1 προς 1) , άρα αυξάνεις την απόσταση του σαζμάν με το έξω μέρος του τροχού. Σωστά? Σωστά.......
Αλλά το μήκος των ημιαξονίων μένει το ίδιο.
Αυτό το extra μήκος που χρειάζεσαι, το έχει προβλέψει η μαμά VW (Βασικά η Stayer που έχει σχεδιάσει την τετρακίνηση) με τις ανοχές που είπαμε πιό πάνω....αλλά εσύ πιά βρίσκεσαι στο όριο των ανοχών και βαδίζεις σε τεντωμένο σχοινί.
Όταν στρίβεις τέρμα το τιμόνι, ζητάς και άλλο μήκος απο τα ημιαξόνια που δέν έχεις και πολύ περίσσεμα.
Οπότε κάνε ότι σου είπα πιό κάτω....μήν κόβεις ποτέ το τιμόνι τέρμα....για να κοιμάσαι ήσυχος!!!!
(Δέν στα είπα για να σε τρομοκρατήσω, απλά να ξέρεις οτι έχεις φύγει απο τις προδιαγραφές της VW και κάποια στιγμή θα αρχίσουν τα προβλήματα (όπως ακριβώς με τα αμορτισέρ). Να έχεις γνώση και να είσαι προετοιμασμένος για το τί θα συναντήσεις στο μέλλον, όπως και προσεκτικός για να μήν παθαίνεις ζημιές)
Υ.Γ. Άν ξαναέφτιαχνα Syncro το μόνο που θα έκανα θα ήταν να βάλω πάνω 16άρια ζαντολάστιχα για να σηκωθεί, και δέν θα πείραζα στο ελάχιστο την ανάρτησή του η οποία είναι μοναδική εκτός δρόμου με απαράμιλλη άνεση στους κατσικόδρομους. Όλες οι άλλες λύσεις στοιχίζουν πολλά χρήματα και χάνεις την άνεση.