γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
...την αποψη σας κυριοι , αν ειναι καλος ο κινητηρας ;και τι αποδοσεις να περιμενω; και ο συνδυασμος με το 5αρι πως θα ειναι; σε σχεση με το 4αρι;γνωριζει κανεις;
FREE CAMPER
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
Σπύρο μπαίνεις δυναμικά στο παιχνίδι βλέπω.
Welcome back Man.
Άποψη δέν έχω για το θέμα μιάς και βενζινοκήνητος.
Welcome back Man.
Άποψη δέν έχω για το θέμα μιάς και βενζινοκήνητος.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
Ο Ειδικος εδω ειναι ο Θεμης. Οπου ναναι θα σου απαντησει.....
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
Βρε καλώς τον Σπύρο!
Αποφάσισες να γίνεις γρήγορος βλέπω
Δώσε μου τον κωδικό του σαζμάν να σου πώ τι να περιμένεις...
Αποφάσισες να γίνεις γρήγορος βλέπω
Δώσε μου τον κωδικό του σαζμάν να σου πώ τι να περιμένεις...
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
Το μοτέρ είναι πολύ καλό, 63 άλογα, 13 περισσότερα από τον ατμοσφαιρικό 1,6 και κυρίως χωρίς προβλήματα υπερθέρμανσης που συνήθως σημαίνουν σπασμένες κεφαλές.
Μάλλον το διαφορικό σου είναι το 5.43 στο σαζμάν σου.
Αυτό ακριβώς τον συνδιασμό έχει ο Στέλιος στο Τ3 του, μια χαρά πηγαίνει. Λίγο αργό στις ανηφόρες για τα γούστα μου, αλλά συνολικά πολύ καλή και αξιόπιστη λύση.
Πότε με το καλό θα είναι έτοιμο?
Μάλλον το διαφορικό σου είναι το 5.43 στο σαζμάν σου.
Αυτό ακριβώς τον συνδιασμό έχει ο Στέλιος στο Τ3 του, μια χαρά πηγαίνει. Λίγο αργό στις ανηφόρες για τα γούστα μου, αλλά συνολικά πολύ καλή και αξιόπιστη λύση.
Πότε με το καλό θα είναι έτοιμο?
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
Re: γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
κωδικος σαζμαν 5αρι 091301-1/3C και ο κωδικος απο το 4αρι που φορουσα ειναι WWO 2 091301 211(C) απο οτι φαινεται απο την χελωνα στο 5αρι πρεπει τελικα να ειναι ισως απο βενζινη γιατι το συνεργειο ειχε να κανει με τα vw t3 του οτε ....βλεπουμε!
FREE CAMPER
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
Το 5αρι να υποθεσω δεν ειναι αυτο του Syncro.....
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
Σπύρο, αυτοί δεν είναι οι κωδικοί του σαζμάν.spyros έγραψε:κωδικος σαζμαν 5αρι 091301-1/3C και ο κωδικος απο το 4αρι που φορουσα ειναι WWO 2 091301 211(C) απο οτι φαινεται απο την χελωνα στο 5αρι πρεπει τελικα να ειναι ισως απο βενζινη γιατι το συνεργειο ειχε να κανει με τα vw t3 του οτε ....βλεπουμε!
Οι κωδικοί που πρέπει να δεις βρίσκονται στην αριστερή μεριά εδώ:
3C σαζμάν δεν υπάρχει, υπάρχουν 3P και 3H. Δές εδώ:
http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec ... fo/gbx.htm
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: γκολφ 3 1Υ 2001 1.9d σαζμαν 5αρι 1.6td
1.9 R4 D 44-50kW Tεχνικά χαρακτηριστικά (από wikipedia), ίσως βοηθούν να βγεί συμπέρασμα....
identification parts code prefix: 028 engine configuration & engine displacement inline-four engine (R4/I4); 1,896 cubic centimetres (115.7 cu in), bore x stroke: 79.5 by 95.5 millimetres (3.13 in × 3.76 in), stroke ratio: 0.83:1 - undersquare/long-stroke, 474.1 cc per cylinder, compression ratio: 22.0:1 - 22.5:1 cylinder block & crankcase grey cast iron; five main bearings, die-forged steel crankshaft cylinder head & valvetrain cast aluminium alloy; two valves per cylinder, 8 valves total, timing belt-driven single overhead camshaft (SOHC) aspiration cast aluminium alloy intake manifold, cast iron exhaust manifold fuel system timing belt-driven Lucas AEF mechanical distributor injection pump, indirect fuel injection into whirl chamber EWG-rated motive power & torque output, ID codes, application
44 kilowatts (60 PS; 59 bhp) — ARD: Volkswagen Industrial Motor (01/02->) 48 kilowatts (65 PS; 64 bhp) — 28B, ADG: Volkswagen Industrial Motor (28B: 01/90-03/94, ADG: 04/94->)
DIN-rated motive power & torque output, ID codes
47 kilowatts (64 PS; 63 bhp) @ 4,300 rpm; 124 N·m (91 lbf·ft) @ 2,500-3,200 rpm — 1Y, AEF (discontinued)
50 kilowatts (68 PS; 67 bhp) @ 4,400 rpm; 127 N·m (94 lbf·ft) @ 2,200-2,600 rpm — 1Y (discontinued) applications Audi 80 (1Y: 08/89-12/91), SEAT Ibiza Mk2 (1Y: 02/93-06/99), SEAT Cordoba (1Y: 09/93-06/99), SEAT Toledo (1Y: 05/91-03/99), SEAT Inca (1Y: 11/95-06/03), Škoda Felicia (AEF: 10/95-08/01), Volkswagen Golf, Volkswagen Passat B3 (1Y: 05/89-09/93), Volkswagen Polo 6N (1994–2001).
identification parts code prefix: 028 engine configuration & engine displacement inline-four engine (R4/I4); 1,896 cubic centimetres (115.7 cu in), bore x stroke: 79.5 by 95.5 millimetres (3.13 in × 3.76 in), stroke ratio: 0.83:1 - undersquare/long-stroke, 474.1 cc per cylinder, compression ratio: 22.0:1 - 22.5:1 cylinder block & crankcase grey cast iron; five main bearings, die-forged steel crankshaft cylinder head & valvetrain cast aluminium alloy; two valves per cylinder, 8 valves total, timing belt-driven single overhead camshaft (SOHC) aspiration cast aluminium alloy intake manifold, cast iron exhaust manifold fuel system timing belt-driven Lucas AEF mechanical distributor injection pump, indirect fuel injection into whirl chamber EWG-rated motive power & torque output, ID codes, application
44 kilowatts (60 PS; 59 bhp) — ARD: Volkswagen Industrial Motor (01/02->) 48 kilowatts (65 PS; 64 bhp) — 28B, ADG: Volkswagen Industrial Motor (28B: 01/90-03/94, ADG: 04/94->)
DIN-rated motive power & torque output, ID codes
47 kilowatts (64 PS; 63 bhp) @ 4,300 rpm; 124 N·m (91 lbf·ft) @ 2,500-3,200 rpm — 1Y, AEF (discontinued)
50 kilowatts (68 PS; 67 bhp) @ 4,400 rpm; 127 N·m (94 lbf·ft) @ 2,200-2,600 rpm — 1Y (discontinued) applications Audi 80 (1Y: 08/89-12/91), SEAT Ibiza Mk2 (1Y: 02/93-06/99), SEAT Cordoba (1Y: 09/93-06/99), SEAT Toledo (1Y: 05/91-03/99), SEAT Inca (1Y: 11/95-06/03), Škoda Felicia (AEF: 10/95-08/01), Volkswagen Golf, Volkswagen Passat B3 (1Y: 05/89-09/93), Volkswagen Polo 6N (1994–2001).
Born to ruuuunnn!!!!