Σελίδα 3 από 4

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Οκτ 2012 9:56 am
από stavros syncro
Δύο λέξεις μου έρχονται στο μυαλό....μεράκι και αγάπη!!!!!

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 12:17 am
από nikos vanagon
φιλε topaz εισαι αρκετα διαβαζμενος μπραβο . ομως σε καποια θεματα εχω χαραμισει απιρο χρονο σκεψης και υλοποιησης δεν θα σε βαλω σε πολυ τεχνικα θεματα αν και θα το ηθελα ομως εχεις δικιο ναι το αερόψυκτο δεν σηκωνει 10,5 προσ 1 για εναν μονο λογο γιατι αυτη που ισος το εκαναν δεν ήξεραν ο στροφαλος αντεχει ως και 350hp οι μπιελες εως 200 θελουν αλαγη η βιδες καβαλετον τα κουζινετα μια χαρα τα κυλινδρα κτινι φτασαμε στις κεφαλες αντεχουν. τα πιστονια θελουν αλλαγη με νεας τεχνολογιας και ηρθαι η στιγμη να μαθις γιατι το μοτερ δεν αντεχει καταρχήν το αερόψυκτο δεν σηκωνει συμπιεση διοτι οι κεφαλες θα αναπτιξουν φοβερι θερμοκρασια η θερμοκρασια με την σειρα τι θα δημιουργήσει προαναφλεξη πειρακια και τα πιρακια με τιν σειρατους προτα θα σπασουν τα λουκια απο τα πιστονια και επιτα θα τα κανουν αβγο και μετα ι μπιελεσς θα εργαζοντε για καμια 300κοσαρια αλογα λογο τις ναφλεξις πριν το ανω νεκρο σημειο οποτε ολλα θα παραδσουν χορις αιτια λοιπον αν εσυ προσεξις ι θερμοκρασια λαδιου να ειναι κοντα στους 90 με ενα κτινοδες ψυγειο λαδιου και ενα βεντιλατερ με θερμοστατη το μοτερ μπορει να εργαστει για πολες και ικονομικες επιδοσις.καπως ετσι εχω φτιαξει ενα αεροψυκτο και με αλλες ιδιαιτερες σινταγιες με 11-1 σιμπιεση απο το 2007 εως και τορα δουλεβει Distributor 009 και διο ορθια σοματα 40ρια και εκεντροβορο με πολι ανιχτο lobe 11 xiliosta βιθιζμα ανισος εχει δυναμομετρηση 140hp kai 16.5kg και οταν θελεις γινετε πολυ οικονομικος λογω της υψηλης αποδοσης με λιγο γκαζι

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 10:37 am
από topaz
=

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 11:56 am
από dimitris_volos
topaz έγραψε:..."Με υπομονή και με σάλιο πήδηξε ο ελέφαντας την μυρμήγκινα από πίσω" ...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
απιστευτη ατακα

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 12:11 pm
από BUS1988
topaz έγραψε:Θα πρότεινα να ανοίξουμε ένα άλλο topic σχετικά με το θέμα αερόψυκτου κινητήρα διότι το project το Μενελάου το πήγαμε σε αλλαγή πορείας.

Αν μπορούσαν και τα σχετικά post να μετακινηθούν για να υπάρχει μια ροή στο project θα ήτανε καλύτερα.
Διαφωνώ, τα post είναι φυσική συνέχεια του αρχικού. Αν θέλετε βέβαια κανείς δεν σας εμποδίζει να ανοίξετε ένα καινούριο θέμα με σχετικό τίτλο.

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 9:38 pm
από topaz
=

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 11:14 pm
από dimitris_volos
Μενιοοοο βαλε μας ξανα στο κλιμα ;)

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 11:30 pm
από nikos vanagon
topaz δεν ηθελα να αλαξω τιν πορια θα μπορουσα να μιλαω ωρες για αυτα απλα εχω κατορθωσει σε πολλα αμαξια το ακατόρθωτο βεβαια ολες τις γνωμες τις σεβομαστε μεχρι αποδειξεως

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2012 9:02 am
από topaz
=

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012 8:51 pm
από mfgvwbus
καλησπερα. κατ'αρχην καλως ηρθες στην παρεα μας νικο μιας και δεν εχουμε γνωριστει. συγχαρητηρια για τις γνωσεις σας, πραγμα σπανιο πραγματικα. θα συμφωνησω για τις θερμοκρασιες που ανεβαζει ο αεροψυκτος κινητηρας και θα προσθεσω το εξης ενας ακομα λογος ο οποιος ζεστενεται ο αεροψυκτος κινητηρας μας ειναι και η βενζινη που βαζουμε. ειτε ειναι super ειτε unleaded. ο κινητηρας vw φτιαχτηκε να καιει ΜΟΝΟ απλη. μπορω να πω οτι δουλευε πολυ καλυτερα. ενα αλλο συστημα που ετοιμαζω να βαλω στο νεο μοτερ ειναι το water injection. γνωστο αρκετα στους κινητηρες turbo. με αυτο το συστημα κατεβαζεις αρκετα την θερμοκρασια του κινητηρα, και συγκεκριμενα ο δικος μας το χρειαζεται, αυξανει την οικονομια, και τις επιδοσεις. :ugeek: