Digifant - Digijet, MV - DJ
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
Νίκο τον έχεις δυναμομετρήση τον κινητήρα?
Έτσι εγκυκλοπαιδικά να ξέρουμε.
Και μιά απορία μεγάλη.
Πώς και έγινες υδραυλικός τέτοιος χρυσοχέρης στα μηχανικά?
Έτσι εγκυκλοπαιδικά να ξέρουμε.
Και μιά απορία μεγάλη.
Πώς και έγινες υδραυλικός τέτοιος χρυσοχέρης στα μηχανικά?
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
Mε τα 'νερουλαδικα' που εχει μπλεξει, τι μηχανικος, τι υδραυλικος!!t3 syncro tool έγραψε:Νίκο τον έχεις δυναμομετρήση τον κινητήρα?
Έτσι εγκυκλοπαιδικά να ξέρουμε.
Και μιά απορία μεγάλη.
Πώς και έγινες υδραυλικός τέτοιος χρυσοχέρης στα μηχανικά?
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3169
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
- Τοποθεσία: volos
- Επικοινωνία:
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
τωρα μιλας σωστα
...my name is Cooled, Air Cooled.
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
- nikos vanagon
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
- Τοποθεσία: αθηνα
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
φυσικα και τον εχω δυναμομετρηση και εβγαλε 152 hp και 21 kg ροπι φυσικα η στιγμη της αληθειας εφτασε ας μου πει καποιος με ποιο τροπο μπορω να σας στείλω φωτογραφίες την δουλεια μου
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3169
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
- Τοποθεσία: volos
- Επικοινωνία:
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
δες εδω http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=17&t=403nikos vanagon έγραψε:...με ποιο τροπο μπορω να σας στείλω φωτογραφίες την δουλεια μου
...my name is Cooled, Air Cooled.
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
Τα post του φίλου Νίκου σχετικά με την ε κ π λ η κ τ ι κ ή δουλειά του μεταφέρθηκαν στο show room της λέσχης (εδώ: http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=15&t=413), ώστε να το βρίσκουν εύκολα όλοι.
- nikos vanagon
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
- Τοποθεσία: αθηνα
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
ευχαριστω
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
Μπάμπη, σχετικά με τα σετάκια για τις φλάντζες κεφαλών, δεν βρήκα τι ακριβώς είχα κάνει στην "ανακαίνιση", αλλά με λίγο ψάξιμο, βρήκα τα εξής στο http://www.vwheritage.com:
1. Πλήρες σετ
2. Μεμονωμένο σετ, για κάθε πλευρά
Μάλλον συμφέρει το πλήρες σετ.
1. Πλήρες σετ
2. Μεμονωμένο σετ, για κάθε πλευρά
Μάλλον συμφέρει το πλήρες σετ.
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Digifant - Digiget, MV - DJ
Ευχαριστώ Θανάση
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual
Αυτό το μοτέρ, οι Καναδοί που έχουν πολλά μοτέρ από αυτά, το επιλέγουν, για τα Vanagon τους, στην έκδοση με τον g lader, (g lader="στροβιλοειδής υπερσυμπιεστής η υπερτροφοδότης"), δηλαδή στην έκδοση g60.BUS1988 έγραψε:Κύριοι βενζινοκίνητοι η αποδοτικότερη λύση σε σχέση κόστους-απόδοσης είναι μία:
Μοτέρ από vw golf gti 8v 115 αλογάκια.
Ταιριάζει κουτί στο σαζμάν, είναι πάρα πολύ εύκολη μετατροπή, ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα και φθηνά, ανεβάζει άνετα 6000 στροφές, που σημαίνει ότι ταξιδεύει άνετα με 130 στις 4000 στροφές περίπου με στάνταρ σχέσεις και 15άρια λάστιχα, με ήρεμη οδήγηση μπορεί να δείς μέχρι και 10 λίτρα στα 100 κατανάλωση, τι άλλο να ζητήσει κανείς?
Χρησιμοποιείται ευρέως ανά τον κόσμο, στη Ν.Αφρική διαρυγνύουν τα ιμάτια τους ότι είναι η καλύτερη μετατροπή, τον φορούσε ο Ivan από τη Βουλγαρία και ήταν υπέρευχαριστημένος, το πούλησε στον Georgi Pavlov τον οποίο πιθανότατα θα δείτε στα Μετέωρα, και τέλος τον φοράει ο Δημήτρης Boulanger από την Αθήνα στο syncro του, τον οποίο θέλω να πιστεύω θα έχουμε επίσης μαζί μας στα Μετέωρα.
O κινητήρας αυτός τα δίνει όλα:
1)Όχι τεκμήριο.
2)Ιπποδύναμη, με τσιπάκι, 190 hp +, και με, εύκολη, περαιτέρω αναβάθμιση.
3)Ροπή από το ρελαντί.
4)Ίσως, ο ανθεκτικότερος κινητήρας της VW με κατασκευή στον κινητήρα, αλλά και στα περιφερειακά, heavy duty.
5)Aπόδοση ανώτερη, κατά ένα 10%-20%, από έναν 1.8t, με ισοδύναμη ροπή/ιπποδύναμη.
6)Πολύ χαμηλή τιμή κτήσης. (Οι παλιατζήδες δεν έχουν ιδέα και τον "φοβούνται").
7)Μείωση της αρχικής, εργοστασιακής, κατανάλωσης, μέχρι στιγμής, 20% +, με ταυτόχρονη επι πλέον αύξηση ροπής και ιπποδύναμης, και όλα αυτά, ουσιαστικά, χωρίς κόστος και με κατανάλωση απλής αμόλυβδης, (95 RON).
8)Σημείο προσοχής η κατάσταση του g lader, που όμως αντέχει περισσότερο από ένα turbo, (σε προσεκτικές συνθήκες χρήσης), και έχει εύκολη και φθηνή συντήρηση, (αλλά απαιτεί γνώσεις).
Σε σύγκριση με έναν AUDI V6, (174 hp), που έζησα πολλά χρόνια ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα, έχει πιο τραχιά λειτουργία, πιο "ταπεινό", (κατά ορισμένους όχι), ήχο, αλλά κατά τα άλλα, δεν υπάρχει σύγκριση και μιλάμε για εικόνα που έχω σε κινητήρα που ήρθε στα χέρια μου με 230.000 χλμ., περίπου, και έχει φθάσει τα 280.000 χλμ., λειτουργώντας με ένα πειστικό τρόπο που δεν έχω δει ούτε σε διάφορα καινούργια μοτέρ που πέρασαν κατά καιρούς από τα χέρια μου.
Το φιλτράρισμα του αέρα με το, εργοστασιακό, χάρτινο, φίλτρο και τίποτε λιγότερο από αυτό, είναι απόλυτης προτεραιότητας και η αστοχία στον τομέα αυτό είναι πηγή πολλών, διαχρονικών, προβλημάτων όσων δεν αντιλαμβάνονται τον τρόπο λειτουργίας του.
Φυσικά στο Syncro χρειάζεται αναβάθμιση, (και σε καμμία περίπτωση κατάργηση), του snorkel τροφοδοσίας του Digifant, που απαιτεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πίεση στην εισαγωγή του αέρα, δείχνοντας άμεση ανταπόκριση στην αύξησή της.
Ταυτόχρονα όμως πρέπει να γίνεται λήψη αέρα σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ύψος για την προστασία από την εκπεμπόμενη από τους μπροστινούς τροχούς σκόνη, όπως το έχει προσπαθήσει και ο κατασκευαστής, τοποθετώντας αδρανιακό στρόβιλο εισαγωγής αέρα για την συγκέντρωση της σκόνης, (κινητήρες MV DJ που έχω δει και ίσως και σε άλλους), αλλά και, (στο πακέτο ερήμου), λήψη αέρα σε ύψος μεγαλύτερο από την οροφή του αυτοκινήτου.
The Syncro Heresy