Θέμη έχεις απόλυτο δίκιο για την μηχανή του Golf. Ακριβώς έτσι είναι.
Άλλωστε έγραψα οτι υπάρχουν πολλές δοκιμασμένες και εξαιρετικές λύσεις.
Το μόνο αρνητικό είναι τα άλογάκια και η ροπή.
Μπορεί να ταξιδεύεις ωραία αλλά δέν υπάρχει το ρεπρίζ και η σπιρτάδα στο δρόμο.
Μήν ξεχνάτε οτι μιλάμε για αμάξια απο 2 έως 3 τόνους σε κάμπερ με δεξαμενές νερού.
Πώς να φύγουν τόσα κιλά με 115 αλογάκια οέο????
Προσωπικά δέν ταξιδεύω πάνω απο 120 χλμ. Ο DJ κινητήρας που έχω με καλύπτει.
Αυτό που μου λείπει απο το Syncro είναι το ρεπρίζ. Και δέν μιλάω για αγωνιστική οδήγηση. Νορμάλ πράγματα. Να προσπεράσεις μιά νταλίκα π.χ. στους ηλίθιους "μονόδρομους" που έχουμε με την άνεσή σου, χωρίς να πρέπει να καταστρώσεις ολόκληρο "σχέδιο μάχης" με κανόνες εμπλοκής και διαφυγής.
Και για να ολοκληρώσω την άποψή μου για το θέμα θέλω να πώ οτι οτιδήποτε λιγότερο απο 150 αλογάκια σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι συμβιβασμός. Απο την άλλη μεριά βέβαια οι διάφοροι παράγοντες εδώ στην Ελλάδα μας έχουν μάθει να συμβιβαζόμαστε.
Με όλα αυτά λοιπόν στο μυαλό μας η λύση στον κινητήρα του Golf που προανέφερες Θέμη είναι για μένα μιά πολλή καλή λύση και ένας αξιοπρεπής συμβιβασμός για τα σημερινά δεδομένα. Μάλλον και εγώ κάπου εκεί θα καταφύγω σε περίπτωση αλλαγής κινητήρα. Δέν σου κρίβω άλλωστε οτι έχω ήδη ρωτήσει και έχει κόστος γύρω στα 2.500 Ευρώ.
Όσο για την φωτό του V6 Θανάση θα σου πώ οτι είναι κάπως περίεργη και δέν φαίνετε καλά.
Πάντως πίστεψέ με η μετατροπή έχει γίνει στην Ελλάδα, δέν προεξέχει ούτε χιλιοστό απο τον μαμίσιο, τον έχω δεί τον κινητήρα, είναι μιά ομορφιά και η αλήθεια είναι οτι τον ζήλεψα πολύ.
(Υ.Γ. προς τους διαχειριστές του Forum: Δέν ξέρω αν γίνετε, αλλά καλό θα ήταν η όλη συζήτηση για τους βενζινοκινητήρες των Τ3, εκτός του Link για τα σχέδια του Digifant συστήματος, να μεταφερθεί στην ενότητα "Μηχανή" ή "Τ3" καθώς εδώ είναι off topic.) -
Ok!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ