Aπορια Μεγαλη
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Aπορια Μεγαλη
Σταύρο ωραίο Αvatar.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- nikos vanagon
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
- Τοποθεσία: αθηνα
Re: Aπορια Μεγαλη
για καινουριο θα κλαψεις προτεινω να ψαξεις σε μεταχειρισμενα ανταλλακτικα ειπαρχουν αμαξια που φορανε απο μαμα δεν θα σου ελεγα να το κατασκευασεις μαλλον δεν θα μπορις θα σκεφτο μια λυση
- stavros syncro
- Δημοσιεύσεις: 1277
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Aπορια Μεγαλη
Αυτό το βρήκα στο internet από ένα 1,8Τ με 340hp
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Syncro 16'' 1.8T
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Aπορια Μεγαλη
Ζήλεψε το υγρό στοιχείο από το δικό μου.t3 syncro tool έγραψε:Σταύρο ωραίο Αvatar.
Τα "νερουλάδικα" έχουν και αντίστοιχα Avatar!
- stavros syncro
- Δημοσιεύσεις: 1277
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Aπορια Μεγαλη
Syncro 16'' 1.8T
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: Aπορια Μεγαλη
Nα κανω κι εγω μια βολτα μεσα στον Κηφισσο?
- nikos vanagon
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
- Τοποθεσία: αθηνα
Re: Aπορια Μεγαλη
υπαρχουν δυο λυσεις 1τι βαζεις κανονικο ιντερκουλερ πισω σε σημειο που θα εβνοιται απο τιν ταχιτιτα με ενα μικρο φαν 2 παίρνεις ενα κανονικο ιντερκουλερ το ταπονις με δυο πλακες αλουμινιου και το κολας απο εκει που φισιοταν με αερα θα περναει πια νερο χρειαζεται ενα εξτρα ψυγειο νερου για μπροστα και εναν κυκλοφορητη νερου απο ρενο μεγαν τουρμπο 12 βολτ θες εναν αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης αλλιως δινεις περιπου 1500 ε γι ενα κανονικο ι αν εχεις τιχει και βρεις μεταχειρισμενο καλει τυχη
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: Aπορια Μεγαλη
Εμεις που εχουμε το εξτρα μοτερακι που υποτιθεται οτι κρυωνει το turbo ( το δικο μου δεν κανει τιποτα γιατι του λειπουν οι σωληνες), δεν μπορουμε να διοχετευσουμε τον αερα του σε ενα intercooler αερα - αερα; Μια σκεψη κανω.
Αφου εχω διαβασει τις αποψεις σας μεχρι τωρα, ακομη επιμενω να ακολουθησω την λυση με τον ψεκασμο νερου στην εισαγωγη. Αν καταλαβα καλα, το νερο διοχετευεται με πιεση και κρυωνει τον αερα που ερχεται απο το turbo οποτε μειωνει τον ογκο του αρα περισσοτερος αερας μπαινει στον θαλαμο. Επισης το νερο διασπαται και εμπλουτιζει το θαλαμο με περισσοτερο Οξυγονο με αποτελεσμα την καλυτερη καυση. Και οι 2 αυτοι λογοι συντελουν στην αυξηση της ιπποδυναμης και της ροπης. Και εκτος του οτι ειναι φθηνοτερη λυση, ειναι και η πιο απλη απο θεμα εγκαταστασης.
Αφου εχω διαβασει τις αποψεις σας μεχρι τωρα, ακομη επιμενω να ακολουθησω την λυση με τον ψεκασμο νερου στην εισαγωγη. Αν καταλαβα καλα, το νερο διοχετευεται με πιεση και κρυωνει τον αερα που ερχεται απο το turbo οποτε μειωνει τον ογκο του αρα περισσοτερος αερας μπαινει στον θαλαμο. Επισης το νερο διασπαται και εμπλουτιζει το θαλαμο με περισσοτερο Οξυγονο με αποτελεσμα την καλυτερη καυση. Και οι 2 αυτοι λογοι συντελουν στην αυξηση της ιπποδυναμης και της ροπης. Και εκτος του οτι ειναι φθηνοτερη λυση, ειναι και η πιο απλη απο θεμα εγκαταστασης.
- nikos vanagon
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
- Τοποθεσία: αθηνα
Re: Aπορια Μεγαλη
η καλυτερη λυση ειναι να βαλεις καπου ενα ιντερκουλερ απλο η νερου μπορω να στο τεκμιριοσω απο πολλες μεργες οχι ψεκασμος ειναι σινθετη λιτουργια και πολιπλοκη για ναπετιχι απετι εγγεφαλο με δικοτου ΜΑΠ χαρτι αναλογιες καφσιμου και μεταβλιτο ψεκασμο ....και αν τελειώσει το νερο? το δε ιντερκοθλερ η νερου η απλο ειναι σουπερ και αυτονομο
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Aπορια Μεγαλη
Και μια ερώτηση από έναν με 1,6 TD.
Ένα ιντερκούλερ αέρα με φαν (πχ από σμάρτ) θα βοηθούσε;
Πόσους ίππους μπορεί να δώσει; Τί προσέχεις στην τοποθέτηση;
Χρειάζεται και έξτρα ψηγείο λαδιού ταυτόχρονα;
Όχι τίποτα, παντού πάω (από το Μαμούτ πάρκ μέχρι στα 2600 υψόμετρο) αλλά τις προάλλες ανεβαίνοντας στον Όλυμπο κάποιοι που με ακολουθούσαν γκρινιάξαν ότι τους "έκοβα" στη ανηφόρα (γιατί στην κατηφόρα μου άναψαν τα φρένα επειδή με "έκοβαν")
Ένα ιντερκούλερ αέρα με φαν (πχ από σμάρτ) θα βοηθούσε;
Πόσους ίππους μπορεί να δώσει; Τί προσέχεις στην τοποθέτηση;
Χρειάζεται και έξτρα ψηγείο λαδιού ταυτόχρονα;
Όχι τίποτα, παντού πάω (από το Μαμούτ πάρκ μέχρι στα 2600 υψόμετρο) αλλά τις προάλλες ανεβαίνοντας στον Όλυμπο κάποιοι που με ακολουθούσαν γκρινιάξαν ότι τους "έκοβα" στη ανηφόρα (γιατί στην κατηφόρα μου άναψαν τα φρένα επειδή με "έκοβαν")
Born to ruuuunnn!!!!