Aπορια Μεγαλη

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Σταύρο ωραίο Αvatar.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από nikos vanagon »

για καινουριο θα κλαψεις προτεινω να ψαξεις σε μεταχειρισμενα ανταλλακτικα ειπαρχουν αμαξια που φορανε απο μαμα δεν θα σου ελεγα να το κατασκευασεις μαλλον δεν θα μπορις θα σκεφτο μια λυση
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από stavros syncro »

Αυτό το βρήκα στο internet από ένα 1,8Τ με 340hp
26d83e2c.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από BUS1988 »

t3 syncro tool έγραψε:Σταύρο ωραίο Αvatar.
Ζήλεψε το υγρό στοιχείο από το δικό μου.
Τα "νερουλάδικα" έχουν και αντίστοιχα Avatar!
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από stavros syncro »

:oops:
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από elgreco »

Nα κανω κι εγω μια βολτα μεσα στον Κηφισσο?
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από nikos vanagon »

υπαρχουν δυο λυσεις 1τι βαζεις κανονικο ιντερκουλερ πισω σε σημειο που θα εβνοιται απο τιν ταχιτιτα με ενα μικρο φαν 2 παίρνεις ενα κανονικο ιντερκουλερ το ταπονις με δυο πλακες αλουμινιου και το κολας απο εκει που φισιοταν με αερα θα περναει πια νερο χρειαζεται ενα εξτρα ψυγειο νερου για μπροστα και εναν κυκλοφορητη νερου απο ρενο μεγαν τουρμπο 12 βολτ θες εναν αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης αλλιως δινεις περιπου 1500 ε γι ενα κανονικο ι αν εχεις τιχει και βρεις μεταχειρισμενο καλει τυχη
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από elgreco »

Εμεις που εχουμε το εξτρα μοτερακι που υποτιθεται οτι κρυωνει το turbo ( το δικο μου δεν κανει τιποτα γιατι του λειπουν οι σωληνες), δεν μπορουμε να διοχετευσουμε τον αερα του σε ενα intercooler αερα - αερα; Μια σκεψη κανω.

Αφου εχω διαβασει τις αποψεις σας μεχρι τωρα, ακομη επιμενω να ακολουθησω την λυση με τον ψεκασμο νερου στην εισαγωγη. Αν καταλαβα καλα, το νερο διοχετευεται με πιεση και κρυωνει τον αερα που ερχεται απο το turbo οποτε μειωνει τον ογκο του αρα περισσοτερος αερας μπαινει στον θαλαμο. Επισης το νερο διασπαται και εμπλουτιζει το θαλαμο με περισσοτερο Οξυγονο με αποτελεσμα την καλυτερη καυση. Και οι 2 αυτοι λογοι συντελουν στην αυξηση της ιπποδυναμης και της ροπης. Και εκτος του οτι ειναι φθηνοτερη λυση, ειναι και η πιο απλη απο θεμα εγκαταστασης.
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από nikos vanagon »

η καλυτερη λυση ειναι να βαλεις καπου ενα ιντερκουλερ απλο η νερου μπορω να στο τεκμιριοσω απο πολλες μεργες οχι ψεκασμος ειναι σινθετη λιτουργια και πολιπλοκη για ναπετιχι απετι εγγεφαλο με δικοτου ΜΑΠ χαρτι αναλογιες καφσιμου και μεταβλιτο ψεκασμο ....και αν τελειώσει το νερο? το δε ιντερκοθλερ η νερου η απλο ειναι σουπερ και αυτονομο
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Aπορια Μεγαλη

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Και μια ερώτηση από έναν με 1,6 TD.
Ένα ιντερκούλερ αέρα με φαν (πχ από σμάρτ) θα βοηθούσε;
Πόσους ίππους μπορεί να δώσει; Τί προσέχεις στην τοποθέτηση;
Χρειάζεται και έξτρα ψηγείο λαδιού ταυτόχρονα;

Όχι τίποτα, παντού πάω (από το Μαμούτ πάρκ μέχρι στα 2600 υψόμετρο) αλλά τις προάλλες ανεβαίνοντας στον Όλυμπο κάποιοι που με ακολουθούσαν γκρινιάξαν ότι τους "έκοβα" στη ανηφόρα (γιατί στην κατηφόρα μου άναψαν τα φρένα επειδή με "έκοβαν")
Born to ruuuunnn!!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”