Και μιάς και πέρασαν τα χρόνια άρχησαν τα προβλήματα με την μίζα στο Τ3 του Αμερικάνου.
Βγήκε....καθαρίστικε όλη και όλες οι επαφές και ξαναμπήκε.
Επειδή τα προβλήματα όμως ήταν και λόγω ηλικίας του διακόπτη βάλαμε και ρελεδάκι στην μίζα ωστε το ρεύμα της εντολής (30amp περίπου) να μήν περνάει μέσα απο τον διακόπτη αλλά απο το ρελέ. Οι γερασμένοι πλέον διακόπτες μας δέν μπορούν να προμηθεύσουν τόσο πολύ ρεύμα. Και μήν ξεχνάμε οτι είναι οι αυθεντικοί της VW γι αυτό και αντέχουν τόσα χρόνια αλλά είναι καιρός να τους ξεκουράσουμε ωστε να τους έχουμε ακόμα τόσα χρόνια.
Και κάποιος τώρα θα πεί....έλα μωρέ άν χαλάσει θα πάρω άλλον διακόπτη. Φθηνός είναι.
Φθηνός είναι αλλά δέν είναι σαν της μαμάς ανθεκτικός οπότε άν δέν βάλεις ρελέ θα αλλάζεις διακόπτη κάθε λίγο και λιγάκι μετά.
Μιά αναβάθμιση λοιπόν, που κανονικά θα έπρεπε να έχουμε όλοι στα αμάξια μας απο Σκαραβαίους μέχρι τα Τ3.
Αλλά αφού πέρνει μπροστά λέμε........δέν βαριέσαι και έτσι το αφήνουμε πάντα για το μέλλον μέχρι να αρχήσουν τα προβλήματα.
Και είναι απορίας άξιον βασικά πώς η VW δέν είχε βάλει ρελέ τουλάχιστον στο μεταγενέστερο Τ3.!!!!
Είναι εύκολη και φθηνή αναβάθμιση σε οποιονδήποτε ηλεκτρολόγο απλά να βρείτε έναν που να κάνει όμορφη, καθαρή και προσεγμένη δουλειά με τα καλώδια και όχι τσαπατσουλιές.
Σας βάζω φωτό του σχεδιαγράμματος πρίν και μετά:
Ρελέ Μίζας
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Ρελέ Μίζας
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ