Σελίδα 2 από 2

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Δεκ 2016 10:22 pm
από kozagio
ΥΓ : αν πας σε κινητήρα agg (που τον θεωρώ καλύτερο από τον 2e) θα χρειαστεί να ξεκλειδώσεις τον εγκέφαλο . Ο 2Ε έχει πολύ πιο απλό εγκέφαλο και καλωδίωση αλλά έχει κάποια πράγματα ευπαθή όπως το luft και το μοτέρ του ρελαντί.

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Δεκ 2016 7:18 pm
από Dimitris
Λογικά πρέπει να έχεις 002 σασμάν οπότε αλλάζεις την χελώνα και το πρεσντιρέκτ με πετρελάιου και δεν χρειάζεσαι πλάκα...

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Δεκ 2016 8:44 pm
από kozagio
Dimitris έγραψε:Λογικά πρέπει να έχεις 002 σασμάν οπότε αλλάζεις την χελώνα και το πρεσντιρέκτ με πετρελάιου και δεν χρειάζεσαι πλάκα...
Δεν είναι ακριβώς έτσι . Αν βάλεις χελώνα από πετρέλαιο θα γυρίσει η μηχανή 50 μοίρες αριστερά και στο Τ2 δεν το θέλουμε αυτό . Η πρεσντιρεκτ δεν χρειάζεται απαραίτητα αλλαγή, γίνεται και με κόψιμο 3 πόντους περίπου (αν θυμάμαι καλά)

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016 10:12 am
από zalinski
Μια ερώτηση ακόμη παιδιά.....οι ABF κινητήρες που είναι 16βάλβιδοι τι γνώμη έχετε;Οπτικά βλέπω ότι έχουν το ντιστπιμιτέρ στο κεφαλάρι δεξιά και ίσως βρίσκει στο κάλυμα του ρεζερβουάρ....γνωρίζετε αν υπαρχει κάποιο άλλο κόλλημα;Έχω βρει έναν ABF σε αρκετά καλή κατάσταση από έναν γνωστό γι'αυτό και μπήκα στο τρυπάκι αν και έχει πολλά άλογα για ένα Τ2.

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016 3:43 pm
από kozagio
ABF ...... τι ωραίο μοτέρ. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ότι θα βρίσκει πίσω το ντρισισμπιτερ (πες ότι στραβωνεις λιιγο το κάλυμμα) , τι θα γίνει αν θέλεις ν αλλάξεις ράουλο;;; Θα κατεβάσεις μοτέρ; Άσε που πρέπει να γίνεις λάστιχο για να το πιάσεις . Να σκεφτείς ότι για να μπεί στο Τ3 πρέπει να κοπεί η Λαμαρίνα στο πίσω μέρος του χώρου της μηχανής . Το άλλο θέμα που έχει είναι ότι έχει την μέγιστη ροπή λίγο ψηλά (κάπου στις 4000 στροφές αν θυμάμαι καλά), γενικά είναι πιο πολυστροφη και νιώθει καλύτερα με κοντό σασμαν.

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016 4:30 pm
από zalinski
Με βολάν και τα λοιπά ισχύει το ίδιο με τα agg και 2e;

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016 4:48 pm
από kozagio
zalinski έγραψε:Με βολάν και τα λοιπά ισχύει το ίδιο με τα agg και 2e;
Ναι ισχύει το ίδιο. Γενικά όλα τα εν σειρά μοτέρ της vw μέχρι το 2000 είναι περίπου ίδια (ισχύει το ίδιο και για το 20βαλβιδο τούρμπο 1800 :twisted: :twisted: :twisted: )

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016 8:47 pm
από zalinski
Τώρα με έκαψες..... Αυτό το μοτέρ το λατρεύω.... Έχω ibiza 20vt.... Πάλι θα αλλάξω σχέδια μου φαίνεται... :idea: :idea: :roll: :roll:
Πες μου λεπτομέρειες αν θες

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016 10:01 pm
από kozagio
zalinski έγραψε:Τώρα με έκαψες..... Αυτό το μοτέρ το λατρεύω.... Έχω ibiza 20vt.... Πάλι θα αλλάξω σχέδια μου φαίνεται... :idea: :idea: :roll: :roll:
Πες μου λεπτομέρειες αν θες
Έχεις πμ