Πιθανή αγορά T3 Westy από εξωτερικό. Γνώμες;
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Μάιος 2016 11:12 pm
To λοιπόν κυριοι, ο κυβος ερρίφθη και όλη η οικογένεια μαζί έχει αποφασίσει ότι θέλει ενα camper. Η γυναίκα το θέλει ακόμα πιο πολυ και αυτό είναι απλά η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτηρι Επειδη Τ2 Westfalia δεν βρίσκεται σε λογικη τιμη πουθενά και ο καθένας πουλάει τετρατροχη σαπίλα για πολλές χιλιάδες ευρω και χωρίς λόγο, ωρίμασε στο μυαλό μου, εξ'ανάγκης αρχικά και απόλυτα συνειδητα μετά, η "λυση" του T3. Κι εκει βέβαια τα κουκιά μετρημένα στην Ελλάδα. Η αναζητηση στραφηκε στο εξωτερικό και με ένα budget μέχρι και 7.000ε για κατι αξιοπρεπέστατο ως πολυ καλό παρουσιαστηκαν συμπαθητικες επιλογές. Μέχρι στιγμης μια απ'αυτές είναι και το παρακάτω Τ3 Westfalia.
https://www.dropbox.com/sh/410n2tz20i55 ... OAHva?dl=0
Tα χαρακτηριστικά του τα εξής:
Μοντελο 1983, 1600 diesel, 5 ταχύτητες, 165.000χλμ (αν και δεν το πολυπιστεύω μεταξύ μας) "αυτόνομη" θέρμανση Εberspacher (με πρόβλημα στη λειτουργία της), δεύτερη μπαταρία, καινούρια ελαστικά, καλή λειτουργία εξοπλισμού (ψυγειο-νεροχύτης κλπ), χειμερινό κάλυμμα οροφής, χημικό WC, αισθητηρες καμπίνας για αέριο, αυθεντικές κουνουπιέρες (όπου προβλέπονταν). Πάντα στεγασμένο και με μόλις 2 προηγούμενους ιδιοκτήτες. Ο τωρινός το πουλά για να αγοράσει μεγαλύτερο αυτοκινούμενο όπως μου είπε.
Πέρα από κάποια ελάχιστα αισθητικά μεονεκτήματα, ο ιδιοκτητης μου είπε τηλεφωνικά ότι από άποψη σκουριάς, το σασι κάτω είναι πεντακαθαρο αλλά σε 1-2 σημεία έχει την κλασική σκουριά στην περιοχή του παρμπρίζ (φαίνεται και σε μια από τις φωτό). Επιπλέον, μηχανικά μου είπε ότι είναι σε καλή κατάσταση με ημιαξόνια αλλαγμένα προ διετίας,ΠΡΌΣΦΑΤΗ αλλαγή της αντλίας πετρελαίου και του ιμάντα και ότι το μόνο ζήτημα είναι ότι ο ένας κύλινδρος λειτουργεί στο όριο. Τηλεφωνικά μου είπε ότι είναι μετρημένος εντός ορίου χρήσης. Δηλαδή ναι μεν αλλά....
Τα 2 ζητήματα που με προβληματίζουν είναι η ύπουλη σκουριά και το πόσο μπορεί να έχει προχωρησει σε πιο ζωτικά σημεία και ο 4ος "ανάπηρος" κύλινδρος. Πόσο σοβαρό είναι κάτι τέτοιο και κατα πόσο θα μπορούσα να έρθω Ελλάδα οδικώς χωρίς παρατράγουδα; Επίσης, στο ταμπελάκι που αποδεικνύει το κατα πόσο το συγκεκριμενο όχημα είναι 100% "οριτζιναλ" Westy ή απλά μετατράπηκε εκ των υστέρων ο τύπος που αναγράφεται είναι ο εξής: "VW 25 CS 20-609".
Επειδή έχω ήδη πρήξει τον Δημήτρη (Τσιάνο) θα ήθελα και μια δευτερη γνώμη κι άλλων πολύ πιο έμπειρων από εμένα δεδομένου ότι πρόκειται για μια αγορά από εξωτερικό και πρέπει να ειμαι προσεκτικός. Το αυτοκίνητο θα εκτελωνιστεί με λογική ιστορικού οχήματος και μόνο και φυσικά πριν την οποιαδήποτε αγορά θα επιδιωχθεί επιτόπιος έλεγχος. Τί λέτε αδέρφια
https://www.dropbox.com/sh/410n2tz20i55 ... OAHva?dl=0
Tα χαρακτηριστικά του τα εξής:
Μοντελο 1983, 1600 diesel, 5 ταχύτητες, 165.000χλμ (αν και δεν το πολυπιστεύω μεταξύ μας) "αυτόνομη" θέρμανση Εberspacher (με πρόβλημα στη λειτουργία της), δεύτερη μπαταρία, καινούρια ελαστικά, καλή λειτουργία εξοπλισμού (ψυγειο-νεροχύτης κλπ), χειμερινό κάλυμμα οροφής, χημικό WC, αισθητηρες καμπίνας για αέριο, αυθεντικές κουνουπιέρες (όπου προβλέπονταν). Πάντα στεγασμένο και με μόλις 2 προηγούμενους ιδιοκτήτες. Ο τωρινός το πουλά για να αγοράσει μεγαλύτερο αυτοκινούμενο όπως μου είπε.
Πέρα από κάποια ελάχιστα αισθητικά μεονεκτήματα, ο ιδιοκτητης μου είπε τηλεφωνικά ότι από άποψη σκουριάς, το σασι κάτω είναι πεντακαθαρο αλλά σε 1-2 σημεία έχει την κλασική σκουριά στην περιοχή του παρμπρίζ (φαίνεται και σε μια από τις φωτό). Επιπλέον, μηχανικά μου είπε ότι είναι σε καλή κατάσταση με ημιαξόνια αλλαγμένα προ διετίας,ΠΡΌΣΦΑΤΗ αλλαγή της αντλίας πετρελαίου και του ιμάντα και ότι το μόνο ζήτημα είναι ότι ο ένας κύλινδρος λειτουργεί στο όριο. Τηλεφωνικά μου είπε ότι είναι μετρημένος εντός ορίου χρήσης. Δηλαδή ναι μεν αλλά....
Τα 2 ζητήματα που με προβληματίζουν είναι η ύπουλη σκουριά και το πόσο μπορεί να έχει προχωρησει σε πιο ζωτικά σημεία και ο 4ος "ανάπηρος" κύλινδρος. Πόσο σοβαρό είναι κάτι τέτοιο και κατα πόσο θα μπορούσα να έρθω Ελλάδα οδικώς χωρίς παρατράγουδα; Επίσης, στο ταμπελάκι που αποδεικνύει το κατα πόσο το συγκεκριμενο όχημα είναι 100% "οριτζιναλ" Westy ή απλά μετατράπηκε εκ των υστέρων ο τύπος που αναγράφεται είναι ο εξής: "VW 25 CS 20-609".
Επειδή έχω ήδη πρήξει τον Δημήτρη (Τσιάνο) θα ήθελα και μια δευτερη γνώμη κι άλλων πολύ πιο έμπειρων από εμένα δεδομένου ότι πρόκειται για μια αγορά από εξωτερικό και πρέπει να ειμαι προσεκτικός. Το αυτοκίνητο θα εκτελωνιστεί με λογική ιστορικού οχήματος και μόνο και φυσικά πριν την οποιαδήποτε αγορά θα επιδιωχθεί επιτόπιος έλεγχος. Τί λέτε αδέρφια