Είναι αλήθεια, πρόκειται για γνωστότατο πρόβλημα όπου σπάει το κόμπλερ της 3ης-4ης και πέραν του ότι το σαζμάν "κλειδώνει" στην 3η ή 4η ταχύτητα ένας θεός ξέρει τι άλλη ζημιά μπορούν να κάνουν τα σπασμένα κομμάτια τα οποία "αλλέθονται" μέσα.
Η λύση είναι να παραγγείλεις ένα Heavy Duty από τη Weddle Industries (
http://www.Weddle.Industries.com) με κόστος γύρω στα 100$.
Θεωρώ ότι εάν αλλάξεις σχέσεις 3ης - 4ης το κόμπλερ είναι must.
Στο δικό μου σαζμάν το "μαμά" κόμπλερ έσπασε "για πλάκα" κατά την εξαγωγή του.
Εννοείται ότι εαν μπείς στη διαδικασία αλλαγής 3ης - 4ης πρέπει να αλλάξεις και πολλά άλλα πράγματα στο σαζμάν σου.
Επίσης τα γρανάζια 3ης-4ης είναι ποοοολύ ενισχυμένα σε σχέση με τα "μαμά", απαλάσοντας σε άπό το δεύτερο πρόβλημα που εμφανίζουν τα σαζμάν των Τ3 - σπασμένο γρανάζι 4ης.
Επόμενο πρόβλημα των σαζμάν των Τ3 είναι η ελλιπής λίπανση των ρουλεμάν. Το πρόβλημα εμφανίζεται έντονα στα Τ3 με μεγάλη ιπποδύναμη και/ή ροπή. Το αντιμετώπισαν στην Νότιο Αφρική όταν ξεκίνησαν να βάζουν στο Τ3 πεντακύλινδρα μοτέρ Audi 2,3 και 2,6 (όχι μετατροπή, original από το εργοστάσιο) και το έλυσαν τοποθετώντας δυο πλαστικές πλάκες σε συγκεκριμμένα σημεία μέσα στο σαζμάν οι οποίες κάνουν ανακατεύθυνση της βαλβολίνης που γυρνά μέσα στο σαζμάν στέλνοντας παραπάνω στα εν λόγω ρουλεμάν. Το κόστος τους είναι μηδαμινό.
Το τελευταίο πρόβλημα που εμφανίζουν τα σαζμάν των Syncro είναι στα συνχρονιζέ της όπισθεν - G. Τα αφαιρείς και ξενοιάζεις επίσης (δεν το έκανα στο δικό μου, το έμαθα αργότερα).
Το δικό μου σαζμάν κόστισε ΜΟΝΟ σε ανταλλακτικά 2500 Euro (μαζί με το decoupler βέβαια).
Το κομπλερ
Τα γρανάζια 3ης - 4ης
Σύγκριση με τα original - καμμία σχέση (εκτός άξονα φαίνονται τα "μαμά" και μονταρισμένα τα heavy duty)
Το μεγάλο ρουλεμάν του πηνίου το οποίο χρειάζεται παραπάνω λίπανση
Όλα μαζί