Σελίδα 1 από 2

Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2015 7:36 pm
από Multivan man
Καλησπέρα σε όλους στο forum.θελω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανεις απο ποιο σημείο του συστήματος νερού ξεκινούν τα κολαρα για το καλοριφερακι που βρίσκεται κάτω απο το πίσω κάθισμα.με την προϋποθέσει πως θα τοποθετηθεί 2ε μοτερ.

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2015 8:49 pm
από kozagio
Πως θα βάλεις την 2Ε με τις βάσεις του πετρελαίου? Με πλάκα? Τι κολλαρα νερού θα βαλεις ,του πετρελαίου ή φτιαχτα?θα χρεισημοποιησεις κυκλοφορητή για τα νερά ή όχι? Για ν απαντηθεί ή ερώτηση σου θέλουν πρώτα αυτές οι ερωτήσεις απάντηση.

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2015 9:22 pm
από Multivan man
Με της βάσεις του πετρελαίου και τα κολαρα χωρίς κυκλοφορητη...

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2015 10:21 pm
από panamach
Τι είναι η 2ε ? ? ?

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2015 10:30 pm
από kozagio
panamach έγραψε:Τι είναι η 2ε ? ? ?
Η 2Ε είναι βενζινοκινητήρας από το 92-96 που εξόπλιζε και τα οκταβαλβιδα διλιτρα golf gti με απόδοση 115 PS

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2015 11:00 pm
από Multivan man
Και η οποία πιστεύω ειναι οτι καλύτερο σε βενζίνη μετα το τ3

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2015 11:28 pm
από kozagio
Multivan man έγραψε:Με της βάσεις του πετρελαίου και τα κολαρα χωρίς κυκλοφορητη...
Επειδή μάλλον δεν θα βρεις όλα τα κολλαρα τότε θα πρέπει να κανεις διακλαδώσεις στις σωλήνες του μπροστινού καλοριφέρ

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2015 11:47 pm
από Multivan man
Πατέντα δηλαδή......

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2015 11:57 pm
από kozagio
Multivan man έγραψε:Πατέντα δηλαδή......
Γιατί πατέντα? Έτσι είναι και τωρα...

Re: Πίσω θέρμανση

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2015 3:29 pm
από Hellenic Vanagon
Multivan man έγραψε:Και η οποία πιστεύω ειναι οτι καλύτερο σε βενζίνη μετα το τ3
Για κινητήρα με λογική χωρητικότητα, με τα σημερινά δεδομένα, σαν ότι καλύτερο θα πρότεινα τον g60 και σαν δεύτερο καλύτερο τον 1,8t.

To T3 δείχνει έναν άλλο, πολύ καλύτερο χαρακτήρα, με ιπποδυνάμεις πάνω από τα 150 άλογα.