Σελίδα 2 από 3

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2015 6:24 pm
από T3syncrocamper
Παιδιά οι Τερζήδες έχουν κατά κάποιο τρόπο σώσει πολλούς που φορτωμένοι μείναν στη Θεσσαλονίκη από ντίζα, κολάρο ή άλλο, πάντα τα φτιάχνει αλλά δεν σου αφήνει λεφτά να συνεχίσεις το ταξίδι ;)
Ουδέν κακόν αμειγές καλού: Τερζής

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2015 11:14 pm
από syncro16gr
Ντίζα συμπλέκτη (το συρματόσχοινο, μαζί με το μακαρόνι και 2 συνδέσμους),
για μοντέλα μετά τον αρ. πλ. 212 2300 001 (μήκος 3215mm):
VW: 211798335

After market - όπως τα δίνει το TecDoc
JP GROUP: 7982 10001
LuK: 490 3220 10
PEX: 5.0483
QUINTON HAZEL: QCC1109

Ντίζα γκαζιού, έχει πολλούς κωδικούς. Τι μοντέλο είναι και ποια μηχανή φοράει;

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ 31 Αύγ 2015 1:18 am
από magiolino
Είναι του 78 με κινητήρα subaru ea82

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ 31 Αύγ 2015 10:12 am
από syncro16gr
Ωχ, τώρα μάλιστα... Καλό μοτόρι, αλλά αυτά έχει όποιος φεύγει από τη μαμά :roll:

Δες από τον πίνακα του ΕΤΚΑ και ίσως χρειάζεται να βγάλεις και να μετρήσεις αυτή που τώρα φοράει ;)
Μπορεί κάποια να ταιριάζει, μπορεί και να είναι πατέντα.

Εικόνα

Τα 214... είναι για δεξιοτίμονα αυτοκίνητα, με ανάποδο το γαντζάκι μπροστά.

Λογικά είσαι στο 9 ή στο 10.

:)

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ 31 Αύγ 2015 2:40 pm
από t3 syncro tool
Για την ντίζα γκαζιού μην πολυχολοσκάς κι όλας.
Να έχεις πάντα μαζί σου 6 με 10 μέτρα κορδόνι.
Το δένεις στην μηχανή πίσω και το τραβάς απο μπροστά με το χέρι.
Εγώ είχα χρησιμοποιήσει την τελευταία φορά σχοινί απο την κλασική καλούμπα (που βγαίνει σε διάφορα χρώματα) που πετάμε τον χαρταετό την Καθαρά Δευτέρα. Πάλι καλά που είχα ξεχάσει μια σακούλα γεμάτη απο καλούμπες μέσα στο VW. χαχαχαχα
Έχε ένα τέτοιο μαζί σου πάντα.
Το γκάζι είναι πιό εύκολο. Ο συμπλέκτης είναι το ζόρι!!!!!

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ 31 Αύγ 2015 3:16 pm
από magiolino
:lol: :lol: :lol:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ 31 Αύγ 2015 5:41 pm
από t3 syncro tool
Το ξέρω είναι για γέλια (και μείς έτσι γελάγαμε καθότι ήμουν με αντροπαρέα διακοπές σε νησί και κατάλαβες τι γέλιο έπεσε) αλλά η ουσία είναι οτι προλάβαμε το καράβι.
:lol: :lol: :lol:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Δευ 31 Αύγ 2015 11:54 pm
από kozagio
Καλό θα ήταν να δοκιμάσετε αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Αν ξέρεις τις σχέσεις του κιβωτίου και κάνεις τις αλλαγές σε χαμηλές στροφές δεν ακούγεται τίποτα ανατριχιαστικό από το σασμαν. Το ξεκίνημα γίνεται με πρώτη ,σβηστή μηχανή και μετά μίζα. Μπορώ να κάνω διαδρομές και με το Τ3 και με το Τ4 χωρίς την χρήση συμπλέκτη με αυτόν το τρόπο , με λίγη εξάσκηση δεν μένεις ποτέ στο δρόμο

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Σεπ 2015 12:02 am
από magiolino
Είχα 160χιλιόμετρα μπροστά μου οπότε ήταν δύσκολο για κάτι τέτοιο.

Άσε που στην μεγάλη ανηφόρα πριν απο την Βέροια και μέσα στα τουνελ θα χρειαζόταν να κατεβασω ταχύτητα και δεν μπορούσα.

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη (Τ2)

Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Σεπ 2015 9:08 am
από BUS1988
Μπορείς να κατεβάσεις ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη παίζοντας με τις στροφές του μοτέρ, θέλει απλά εξάσκηση.