Σελίδα 2 από 4

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Δευ 05 Ιαν 2015 3:39 pm
από Orestis
Παιδιά σας ευχαριστώ πάαααρα πολύ με διαφωτίσατε πλήρως <μόλις γύρισα απ'τη δουλειά και είδα τις δημοσιεύσεις σας>. Τη ψάχνω αλλά είμαι σε δλλημα. Ένα το ανοιγόμενο με τέντα γιατί είναι πιο ευέλικτο και πιο φθηνό εντέλει στα πάντα του κι ένα αυτό της φωτο που σου παρέχει σιγουριά όπου κι αν μείνεις <ακόμη και σε κακόφημη περιοχή μιας πόλης>. Είδομεν ξέρω πως θέλει γνώσεις αλλά έχω ξα στα ψηλά να δω τι μπορεί να γίνει. Πάντως με έχει εκπλήξει το forum <θετικά> με τα θέματά του και είδα κι εκείνο το ρημαδοβίδεο <2 ωρών παρά κάτι> με την Αμερικάνικη οικογένεια που γύρναγε και ήμουν έτοιμος να την κοπανήσω νυχτιάτικα. Αααααααα και κάτι ακόμη. Με θέρμανση τι παίζει παιδιά έχουν?? ή θα βγάλουμε κορεούς με τη γυναίκα μου απ'τις πολλές αγκαλιές??

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Δευ 05 Ιαν 2015 8:01 pm
από sotyanif
Απο θέρμανση ,κοίτα εδώ κάποια άρθρα : http://www.vwbusclub.gr/viewforum.php?f=28

Υπάρχει ,είτε καυστήρας ανεξάρτητος(βενζίνης η πετρελαίου-ανάλογα το καύσιμο του αυτοκινήτου) είτε υγραερίου,που προτιμούν οι περισσότεροι απο ότι έχω καταλάβει(δεν έχει θέματα με καταναλώσεις μπαταρίας στην επανεκκίνηση,κλπ).

Η αγκαλίτσα πάντως και οι διπλοί υπνόσακοι ,είναι το σιγουρότερο ;) .


Τώρα ,αν θέλεις κατά βάσει χειμερινές εξορμήσεις η Βόρειες χώρες και περιβάλλοντα,τότε η σταθερή οροφή είναι μονόδρομος.
Απο πλευράς μόνωσης και μόνο ,είναι ότι καλύτερο.
Αν είσαι καλοκαιρινός τύπος και νότια κλίματα,η ανοιγόμενη σου κάνει μια χαρά.
Γνώμη μου πάντα. 8-)

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Δευ 05 Ιαν 2015 10:45 pm
από T3syncrocamper
Παιδιά τον Ορέστη τον κόβω για σύνκρο. Βουνά λέει, χειμωνιάτικες εξορμήσεις λέει.....
Μήπως να βρεθούμε το Σ ή την Κ Ορέστη να κάνουμε τη βόλτα που έκανε ο Θέμης χθές, και να τα πούμε από κοντά;

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Δευ 05 Ιαν 2015 11:31 pm
από syncro16gr
panamach έγραψε: Στα καράβια υπάρχει μία κατηγορία για υψος οχήματος μέχρι 2 μέτρα υψος και άλλη μία
για άνω των 2 μέτρων.
Καλά, αυτό με τα καράβια, είναι άλλη μια τεράστια κοροϊδία!
Τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα τα χρεώνουν όχι μόνο με το ύψος, αλλά και ως φορτηγά. Δηλαδή σε ακριβότερη κατηγορία, απ' ό,τι ένα όμοιων διαστάσεων ΙΧ. Χρεώνουν δηλαδή την προστιθέμενη αξία που έχει ένα φορτηγό που μεταφέρει εμπορεύματα :!:

Ενώ στα δρομολόγια π.χ. της Ιταλίας, όπου έχουν να κάνουν όχι μόνο με τους ανίδεους, αλλά και με Ευρωπαίους, η τιμή για τα βανάκια μας είναι ανώτερη βέβαια από ενός μικρού ΙΧ, αλλά ούτε κατά διάνοια αυτή των φορτηγών.

Γι' αυτό, τα μόνα προσβάσιμα νησιά είναι... αυτά που δεν χρειάζονται πλοίο ;) Πελοπόννησος, Εύβοια και Λευκάδα :lol:

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015 10:44 am
από Orestis
BUS1988 έγραψε: Για τον εκτελωνισμό θα υπολογίσεις 2500-3000 με την προϋπόθεση ότι η ξένη άδεια θα αναφέρει ρητά ότι πρόκειται για αυτοκινούμενο τροχόσπιτο (wohnmobil στα Γερμανικά) και το τιμολόγιο θα φροντίσεις να έχει μια εικονική αξία 1000-1500 ευρώ.
Παιδιά γνωρίζει κάποιος κάποιον τύπο υπολογισμού για εκτελωνισμό? ή απλά αντιστρέφουμε τους όρους του 2ου κλάσματος κι αντί διαίρεση κάνουμε πολλαπλασιασμό? :-D . Δηλαδή να υπολογίζω 2500-3000 ευρώ και τα Euro 1 Euro 2 Euro 3 κλπ δεν παίζουν ρόλο? γιατί αν διαβάσεις τα ΦΕΚ και μπλέξεις στον κυκαιώνα των νόμων χάνεις την μπάλα. Τι ισχύει για τα αγαπημένα μας van? παίζει ρόλο ψηλή οροφή ή η ανοιγόμενη? Διαφωτήστε με pls γιατί θα προχωρήσω στη πώληση της Vara μου και θα μαζέψω και ότι ψίχουλα μπορέσω μπας και κάνω κάνα χαίρι. Ευχαριστώ.

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015 11:58 am
από dimitris_volos
Τα Euro 1 Euro 2 Euro 3 παιζουν ρολο. Εγω για εκτελωνισμο του T2a (1969) με τιμολογιο 3000, πληρωσα 2200.
Οσο νεωτερο , τοσο φθηνοτερα. Η συμβουλη μου ειναι να κατασταλαξεις τι μοντελο θελεις και σε ποια πανω κατω κυβικα, να βρεις εκτελωνιστη, να τον ρωτησεις για το κοστος, και να τον ξαναρωτησεις λιγο πριν φυγεις για διπλοτσεκαρισμα.
Μην προσπαθεις να το υπολογισεις μονος σου, θα ζαλιστεις....

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015 12:15 pm
από Orestis
dimitris_volos έγραψε:Τα Euro 1 Euro 2 Euro 3 παιζουν ρολο. Εγω για εκτελωνισμο του T2a (1969) με τιμολογιο 3000, πληρωσα 2200.
Οσο νεωτερο , τοσο φθηνοτερα. Η συμβουλη μου ειναι να κατασταλαξεις τι μοντελο θελεις και σε ποια πανω κατω κυβικα, να βρεις εκτελωνιστη, να τον ρωτησεις για το κοστος, και να τον ξαναρωτησεις λιγο πριν φυγεις για διπλοτσεκαρισμα.
Μην προσπαθεις να το υπολογισεις μονος σου, θα ζαλιστεις....
Το μοντέλο που κλείνω είναι το Τ3 με ανοιγόμενη οροφή <αν βρω στη Γερμανία>, όσο για κυβικά νομιίζω 1600 πετρέλαιο είναι ταμαμ για το Ελλαδιστάν, τώρα για μοντέλο είδομεν βλέποντας και κάνοντας. Ευχαριστώ Δημήτρη έτσι και θα κάνω searching λοιπόν για καλό τελώνειο και τα ξανασυζητάμε.

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015 5:01 pm
από BUS1988
Τα 2500-3000 που ανέφερα αφορά Τ3 (που το θεωρούνε ούτως ή άλλως Euro1, το δικό μου ήταν με μετατροπή-καταλύτη Euro4 ελεγμένο από το Γερμανικό TUV και με αναγραφή στη Γερμανική άδεια, στο Ελλαδιστάν δεν το δέχτηκαν όμως-που να ξέρουν οι χαζογερμανοί-TUV και αηδίες-εμείς τα ξέρουμε όλα) 1600cc και ΟΠΩΣΔΗΟΙΤΕ με αναγραφή στην άδεια Wohnmobil-αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, αλλιώς πληρώνει τα διπλά, και τιμολόγιο χαμηλό.
Το είδος της οροφής δεν παίζει κανένα ρόλο.

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015 11:12 pm
από elgreco
Υπαρχουν 2 εδω στην Ελλαδα:

το 1ο στο car.gr :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5895961/

με την αναδιπλουμενη οροφη

και το 2ο ανηκει σε μελος του forum αλλα που δεν πολυμπαινει. Ειναι το Λαχανί Syncro του Νερρη. Δεν νομιζω οτι ειναι ακομη λαχανι αλλα ποτε δεν ξερεις.

Και τα δυο ειναι στις 16.000 Ευρω προς το παρων.

Το 2ο ειναι ανακατασκευη απο 2WD σε 4WD.

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015 11:14 pm
από Orestis
T3syncrocamper έγραψε:Παιδιά τον Ορέστη τον κόβω για σύνκρο. Βουνά λέει, χειμωνιάτικες εξορμήσεις λέει.....
Μήπως να βρεθούμε το Σ ή την Κ Ορέστη να κάνουμε τη βόλτα που έκανε ο Θέμης χθές, και να τα πούμε από κοντά;
Για Syncro και για βουνά είμαι αλλά θα ξεφύγουμε στα φράγκα και δε λέει ένεκα λοιπών υποχρεώσεων φίλε μου. Μακάρι να ήταν εφικτό το Syncro αλλά χλωμό το βρίσκω <ύστερα πιο πολλά κυβικά> οπότε μια χαρά θα βολευτώ μ'ένα Τ3 απλό 1600 D και ας είναι κάμπια στο δρόμο. :)