Σελίδα 1 από 1

ΚΑΠΑΚΙ Τ4

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Δεκ 2014 9:50 pm
από kozagio
ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΥΡΥΜΑΤΑ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΣΚΑΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΦΛΑΝΤΖΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ 1 ΚΑΙ ΤΟΝ 2 ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ 3 ΚΑΙ ΤΟΝ 4 , ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ 3 ΚΑΙ 4 ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΑΥΣΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ ΤΟΥ 3 ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΕΟ ΣΠΕΙΡΩΜΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ(100000 ΧΛΜ)

Re: ΚΑΠΑΚΙ Τ4

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Δεκ 2014 9:58 pm
από kozagio
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΟΤΟ

Re: ΚΑΠΑΚΙ Τ4

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Δεκ 2014 10:05 pm
από kozagio
-

Re: ΚΑΠΑΚΙ Τ4

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Δεκ 2014 10:15 am
από t3 syncro tool
Μου κάνει εντύπωση η φθορά στα έμβολα!!!!
Πάντως το καπάκι, ανάμεσα στις βαλβίδες....μιά χαρά. Φτού του!!!

Re: ΚΑΠΑΚΙ Τ4

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Δεκ 2014 11:03 pm
από kozagio
t3 syncro tool έγραψε:Μου κάνει εντύπωση η φθορά στα έμβολα!!!!
Πάντως το καπάκι, ανάμεσα στις βαλβίδες....μιά χαρά. Φτού του!!!
Τα εμβολα μάλλον είναι έτσι από φτωχό μίγμα (στέγνωμα) ή από αυταναφλεξη καυσίμου , θα πρέπει να βρω την αιτία στην τροφοδοσία πράγμα δύσκολο επειδή το δουλεύω μόνο γκάζι και οι γνώσεις μου εκεί είναι περιορισμένες

Re: ΚΑΠΑΚΙ Τ4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015 3:32 pm
από kozagio
το σηριαλ καπακι τελειωσε και αλαχτηκε και η αντλια νερου οχι επειδη ακουγοταν αλλα απο ψωριασμα του αλουμινιου στο κολαρο του νερου και αλαγη στον ρυθμιστη πιεσης βενζινης (τρυπια μεμβρανη)..... ακομα δεν τον εχω αλαξει γιατι θα παρω ρυθμιστη 3,5 bar αντι για 3.0 bar του εργοστασιακου (το ιδιο θα κανω και στο Τ3 με την 2Ε)

Re: ΚΑΠΑΚΙ Τ4

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015 6:34 pm
από t3 syncro tool
Μωρε μπράβο φθορά η αντλία!!! :shock: :shock:
Καλοτάξιδο και πολλά χιλιόμετρα και πάλι Γιώργο :) :)