SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

topaz

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 4:13 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από BUS1988 »

Ανδρέα όλες οι Isetta έχουν δύο ρόδες πίσω σε μικρή απόσταση όμως γιατί δεν υπάρχει διαφορικό.
Εξαίρεση οι Isetta που πουλήθηκαν στην Αγγλία που ήταν τρίτροχες για φορολογικούς λόγους.
Πούλησα τη δικιά μου πριν από λίγα χρόνια και με το αντίτιμο αγόρασα το syncro!
Απίθανο αυτοκινητάκι, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή...
topaz

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 4:13 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από BUS1988 »

topaz έγραψε:Ποσο το έδωσες αν επιτρέπεται?

Νόμιζα ότι τα πιο πολλά που βγήκανε ήταν με τρεις ρόδες, thanks for sharing.
3000 Euro σε κούτες όμως.
Είναι μια πονεμένη ιστορία. Το αγόρασα σε κινήσιμη μορφή (πρόλαβα να κάνω κάποιες βόλτες!), το διέλυσα για ανακατασκευή, έφερα ανταλλακτικά αξίας 3000 Euro και κατόπιν έμπλεξα με έναν λαμαρινά 10 χρόνια και τελικά το πούλησα διαλυμένο :( .
Το ένα καλό ήταν ότι τα χρήματα αυτά έγιναν το έναυσμα για την αγορά του syncro και το δεύτερο καλό είναι ότι με το παληκάρι που το πήρε και το ανακαίνισε πλήρως (βάζοντας άλλα 22.000 Euro από πανω :shock: ) γίναμε φίλοι οπότε μπορώ και το βλέπω φτιαγμένο πλέον.
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Δεν σου πέρασε η ιδέα να το κάνεις έτσι; (είμαι σίγουρος πως ναί)
Εικόνα
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

BUS1988 έγραψε:Ανδρέα όλες οι Isetta έχουν δύο ρόδες πίσω σε μικρή απόσταση όμως γιατί δεν υπάρχει διαφορικό.
Εξαίρεση οι Isetta που πουλήθηκαν στην Αγγλία που ήταν τρίτροχες για φορολογικούς λόγους.
Πούλησα τη δικιά μου πριν από λίγα χρόνια και με το αντίτιμο αγόρασα το syncro!
Απίθανο αυτοκινητάκι, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή...
1)Mόνιμο μπλοκέ 100%! Θα το ζήλευε ακόμα και το SYNCRO!

2)Και τι κατάλαβες που πήρες το SYNCRO; Σαν την Ιsetta...
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

BUS1988 έγραψε:
topaz έγραψε:Ποσο το έδωσες αν επιτρέπεται?

Νόμιζα ότι τα πιο πολλά που βγήκανε ήταν με τρεις ρόδες, thanks for sharing.
3000 Euro σε κούτες όμως.
Είναι μια πονεμένη ιστορία. Το αγόρασα σε κινήσιμη μορφή (πρόλαβα να κάνω κάποιες βόλτες!), το διέλυσα για ανακατασκευή, έφερα ανταλλακτικά αξίας 3000 Euro και κατόπιν έμπλεξα με έναν λαμαρινά 10 χρόνια και τελικά το πούλησα διαλυμένο :( .
Το ένα καλό ήταν ότι τα χρήματα αυτά έγιναν το έναυσμα για την αγορά του syncro και το δεύτερο καλό είναι ότι με το παληκάρι που το πήρε και το ανακαίνισε πλήρως (βάζοντας άλλα 22.000 Euro από πανω :shock: ) γίναμε φίλοι οπότε μπορώ και το βλέπω φτιαγμένο πλέον.
Πάντως αν έβαζε άλλα 100.000 € θα το έκανε έτσι:

Εικόνα

:lol: :lol: :lol:

Aλλά δεν θα το σκέφτηκε μάλλον...
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Δεν αφήνετε την πλάκα;

Αυτά στην εποχή τους τα κλωτσάγαμε για να ακούσουμε τον ήχο κουβά που βγάζανε...


:lol: :lol: :lol:
The Syncro Heresy
pada
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από pada »

Επανερχόμενος στο θέμα HIACE επιβεβαιώνω ότι υπάρχει 4Χ4 έκδοση και στα 3 τελευταία μοντέλα. Πιστεύω ότι δεν έχουν καμμία σχέση με το L300. Το μοντέλο που έβγαινε μέχρι το 2005 (περίπου) έχει 102 HP, το τελευταίο που βγαίνει μέχρι σήμερα έχει 116 HP. Και τα 2 είναι ντήζελ και πισωκίνητα. Αυτοί που τα έχουν λένε πολύ καλά λόγια (εξάλλου η ΤΟΥΟΤΑ είναι εγγύηση). Αλλά δεν ξέρω κανέναν να έχει 4Χ4. Τα έχω δει όμως να πουλιούνται στο car.gr . Γράφουν πίσω ALL TIME 4X4 , αλλά δεν ξέρω τπτ άλλο για την τετρακίνησή τους. Αυτά τα μοντέλα που σας αναφέρω πιστεύω ότι θα πρέπει να τα συγκρίνουμε με τα Τ4 και Τ5 (τετρακίνητα) . Ενώ με το Τ3 σύνκρο νομίζω ότι θα πρέπει να συγκρίνουμε προγενέστερο HIACE, που κάποιος παππούς που το είχε, μου είπε ότι ήταν πολύ σκληροτράχηλο και είχε επιλεκτική τετρακίνηση. Στοιχεία έχω βρει στο βικιπαιδεία και στο youtube, αλλά δεν τα έχω πρόχειρα αυτή τη στιγμή.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: SYNCRO T3, VS TOYOTA TARAGO, VS MITSUBISHI STARWAGON

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

pada έγραψε:Επανερχόμενος στο θέμα HIACE επιβεβαιώνω ότι υπάρχει 4Χ4 έκδοση και στα 3 τελευταία μοντέλα. Πιστεύω ότι δεν έχουν καμμία σχέση με το L300. Το μοντέλο που έβγαινε μέχρι το 2005 (περίπου) έχει 102 HP, το τελευταίο που βγαίνει μέχρι σήμερα έχει 116 HP. Και τα 2 είναι ντήζελ και πισωκίνητα. Αυτοί που τα έχουν λένε πολύ καλά λόγια (εξάλλου η ΤΟΥΟΤΑ είναι εγγύηση). Αλλά δεν ξέρω κανέναν να έχει 4Χ4. Τα έχω δει όμως να πουλιούνται στο car.gr . Γράφουν πίσω ALL TIME 4X4 , αλλά δεν ξέρω τπτ άλλο για την τετρακίνησή τους. Αυτά τα μοντέλα που σας αναφέρω πιστεύω ότι θα πρέπει να τα συγκρίνουμε με τα Τ4 και Τ5 (τετρακίνητα) . Ενώ με το Τ3 σύνκρο νομίζω ότι θα πρέπει να συγκρίνουμε προγενέστερο HIACE, που κάποιος παππούς που το είχε, μου είπε ότι ήταν πολύ σκληροτράχηλο και είχε επιλεκτική τετρακίνηση. Στοιχεία έχω βρει στο βικιπαιδεία και στο youtube, αλλά δεν τα έχω πρόχειρα αυτή τη στιγμή.
Όπως δεν συγκρίνονται τα Τ4 & Τ5 με το Τ3, το τελευταίο υπερέχει συνολικά συντριπτικά, έτσι και δεν μπορεί να συγκριθεί το "προγενέστερο" HIACE του '80, σύνχρονο του T3, με το Τ3, το οποίο, (TOYOTA), προσπαθούσε με τα ημιελλειπτικά φύλλα σούστας που διέθετε και την ανύπαρκτη παθητική του ασφάλεια να...περνιέται για...σοβαρό, θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή των επιβατών του, την ίδια στιγμή που το Τ3 παρουσίαζε λύσεις που έμελλε, μετά από δεκαετίες, μερικώς, να υιοθετηθούν από όλους τους κατασκευαστές που σέβονταν τον εαυτό τους.

Σου προτείνω, πριν κρίνεις το Τ3, να δεις τις άπειρες αναλύσεις σχετικά, πολλών και της ταπεινότητας μου,
σε διάφορα fora και νήματα.

Όσο για το σημερινό ΤΟΥΟΤΑ ΗΙACE, στο λήμμα της WIKEPEDIA, δεν αναφέρει έκδοση 4x4.

Για δώσε ακριβώς το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει να το κοιτάξω σε μερικά βασικά σημεία και να σου πω μία πρώτη εντύπωση, που, φυσικά, απέχει τρομερά από την βαθιά γνώση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Παρ 12 Απρ 2013 9:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”