ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Σε αυτό το νήμα, θα σας παρουσιάσω:
1)Τα στοιχεία της...μαμάς, (VW).
2)Tα τρία crash test του Αμερικάνικου οργανισμού ΝΗΤSA για το Τ3, α)αερόψυκτου, β)υγρόψυκτου με μεταλλικούς και γ)υγρόψυκτου με πλαστικούς προφυλακτήρες.
3)Tην βαθμολογία της NHTSA και συγκριτικά της με άλλα Ευρωπαϊκά, Αμερικάνικα, Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
4)Τις εκτιμήσεις του άλλου μεγάλου Αμερικάνικου, ασφαλιστικού, οργανισμού, ΙΙΗS, που μιλάει υπεύθυνα γιατί...πληρώνει αν κάνει λάθος.
5)Το, γνωστό εν πολλοίς, crash test της Σουηδικής, ασφαλιστικής εταιρείας, FOLKSAM. που επίσης, κρατήστε το αυτό γιατί έχει ειδική σημασία, πληρώνει.
6)Συγκριτικό crash test, προς άλλα ομοειδή "προωθημένου θαλάμου οδήγησης" της ADAC.
7)Τις διαφορετικές και αλληλοσυγκρουόμενες βαθμολογήσεις της FOLKSAM, το αίνιγμα στο οποίο θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση.
8)Στοιχεία για την συμπεριφορά του σασί και την ποιότητα του μετάλλου του Τ3.
9)Περιστατικά συγκρούσεων με αντικείμενα αλλά και οχήματα, από την αληθινή ζωή. (Ενν. σε μη ελεγχόμενες συνθήκες).
10)Πως αντιμετωπίζεται η έλλειψη αερόσακων (!).
11)Πιθανές αναβαθμίσεις στην παθητική ασφάλεια.
12)Προσωπικές αναφορές από εμπειρίες/μαρτυρίες στον δρόμο.
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον, και θα ήθελα να παρακαλέσω για την συμβολή σας με κάθε είδους στοιχεία για την συμπλήρωση μιας όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένης εικόνας του Τ3, ενός τόσο ιδιόρρυθμου, ιδιοφυϊούς, και μοναδικού αυτοκινήτου.
1)Τα στοιχεία της...μαμάς, (VW).
2)Tα τρία crash test του Αμερικάνικου οργανισμού ΝΗΤSA για το Τ3, α)αερόψυκτου, β)υγρόψυκτου με μεταλλικούς και γ)υγρόψυκτου με πλαστικούς προφυλακτήρες.
3)Tην βαθμολογία της NHTSA και συγκριτικά της με άλλα Ευρωπαϊκά, Αμερικάνικα, Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
4)Τις εκτιμήσεις του άλλου μεγάλου Αμερικάνικου, ασφαλιστικού, οργανισμού, ΙΙΗS, που μιλάει υπεύθυνα γιατί...πληρώνει αν κάνει λάθος.
5)Το, γνωστό εν πολλοίς, crash test της Σουηδικής, ασφαλιστικής εταιρείας, FOLKSAM. που επίσης, κρατήστε το αυτό γιατί έχει ειδική σημασία, πληρώνει.
6)Συγκριτικό crash test, προς άλλα ομοειδή "προωθημένου θαλάμου οδήγησης" της ADAC.
7)Τις διαφορετικές και αλληλοσυγκρουόμενες βαθμολογήσεις της FOLKSAM, το αίνιγμα στο οποίο θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση.
8)Στοιχεία για την συμπεριφορά του σασί και την ποιότητα του μετάλλου του Τ3.
9)Περιστατικά συγκρούσεων με αντικείμενα αλλά και οχήματα, από την αληθινή ζωή. (Ενν. σε μη ελεγχόμενες συνθήκες).
10)Πως αντιμετωπίζεται η έλλειψη αερόσακων (!).
11)Πιθανές αναβαθμίσεις στην παθητική ασφάλεια.
12)Προσωπικές αναφορές από εμπειρίες/μαρτυρίες στον δρόμο.
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον, και θα ήθελα να παρακαλέσω για την συμβολή σας με κάθε είδους στοιχεία για την συμπλήρωση μιας όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένης εικόνας του Τ3, ενός τόσο ιδιόρρυθμου, ιδιοφυϊούς, και μοναδικού αυτοκινήτου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Παρ 22 Φεβ 2013 7:43 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Kαι πριν μπούμε στο κυρίως θέμα, πάρτε, έτσι για προθέρμανση, τρεις σπάνιες φωτογραφίες από τις δοκιμές του 1980, για να δοθεί έγκριση τύπου, της NHTSA, :
Μετά την πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο, με 100% επικάλυψη και ταχύτητα 47 χλμ. (περίπου)
Μετά την πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο, με 100% επικάλυψη και ταχύτητα 47 χλμ. (περίπου)
Δοκιμή διαρροής καυσίμου, με ανατροπή του οχήματος σε διάφορες γωνίες, μετά την πρόσκρουση
Σημειώστε ότι η παραπάνω διαδικασία, είναι για το αερόψυκτο των 2.000 cc, (70 hp), που εξήχθη, τότε, στις H.Π.Α..
Οι επόμενες δύο δοκιμές, άφθονο υλικό για τις οποίες θα δούμε, έγιναν με μεγαλύτερη ταχύτητα, 56 χλμ. περίπου, και διαφορετικά απόβαρα, λίγο μικρότερο και λίγο μεγαλύτερο από 1748 kgr. του πρώτου test. Kαι αναφέρομαι στο απόβαρο του οχήματος της δοκιμής, γιατί αυτό έχει τεράστια σημασία για την ορθή εξαγωγή συμπερασμάτων.
Μετά την πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο, με 100% επικάλυψη και ταχύτητα 47 χλμ. (περίπου)
Μετά την πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο, με 100% επικάλυψη και ταχύτητα 47 χλμ. (περίπου)
Δοκιμή διαρροής καυσίμου, με ανατροπή του οχήματος σε διάφορες γωνίες, μετά την πρόσκρουση
Σημειώστε ότι η παραπάνω διαδικασία, είναι για το αερόψυκτο των 2.000 cc, (70 hp), που εξήχθη, τότε, στις H.Π.Α..
Οι επόμενες δύο δοκιμές, άφθονο υλικό για τις οποίες θα δούμε, έγιναν με μεγαλύτερη ταχύτητα, 56 χλμ. περίπου, και διαφορετικά απόβαρα, λίγο μικρότερο και λίγο μεγαλύτερο από 1748 kgr. του πρώτου test. Kαι αναφέρομαι στο απόβαρο του οχήματος της δοκιμής, γιατί αυτό έχει τεράστια σημασία για την ορθή εξαγωγή συμπερασμάτων.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Σάβ 09 Φεβ 2013 5:22 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Ωραίο Θέμα.
Για να δούμε.
Για να δούμε.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 12:54 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
ΠΑΤΗΜΑ FERRARI
Πάτημα Ferrari
Σας διαβεβαιώνω, όπως θα δούμε στην συνέχεια, πως οι κάτοχοι των Τ3 δεν χρειάζεται να φτάνουμε σε αυτά τα άκρα για να αποδείξουμε κάτι...
Σας διαβεβαιώνω, όπως θα δούμε στην συνέχεια, πως οι κάτοχοι των Τ3 δεν χρειάζεται να φτάνουμε σε αυτά τα άκρα για να αποδείξουμε κάτι...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Πέμ 20 Οκτ 2016 1:12 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Κnalleffekt
O τίτλος που έβαλε στο κείμενο αυτό ο έκπληκτος από το αποτέλεσμα συντάκτης, είναι knalleffekt= "ΟΒΙΔΑ", (αν αυτό σας λέει κάτι).
Kαι λέω έκπληκτος, γιατί ενώ το Κ70, αναφέρει πως, ουσιαστικά, αχρηστεύτηκε, (φαίνεται και στην φωτό), το Τ3, μετά τo crash test, λειτουργούσε κανονικά και ήταν έτοιμο για...περιοδείες. (Συνολική ταχύτητα σύγκρουσης, αν κατάλαβα καλά, ήταν 72 χλμ/ω.).
O τίτλος που έβαλε στο κείμενο αυτό ο έκπληκτος από το αποτέλεσμα συντάκτης, είναι knalleffekt= "ΟΒΙΔΑ", (αν αυτό σας λέει κάτι).
Kαι λέω έκπληκτος, γιατί ενώ το Κ70, αναφέρει πως, ουσιαστικά, αχρηστεύτηκε, (φαίνεται και στην φωτό), το Τ3, μετά τo crash test, λειτουργούσε κανονικά και ήταν έτοιμο για...περιοδείες. (Συνολική ταχύτητα σύγκρουσης, αν κατάλαβα καλά, ήταν 72 χλμ/ω.).
The Syncro Heresy
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Πραγματικά εντυπωσιακό!
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Αυτό το crach test ομολογώ οτι δέν το είχα ξαναδεί.
Ευχαριστούμε H.V.
Ευχαριστούμε H.V.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Αναρωτιόμουν πάντα αν στις δοκιμές της VW, για το Τ3, υπήρχε ξεχωριστή μελέτη για το SYNCRO.
Kαι αυτό γιατί, ουσιαστικά, διαθέτει και δεύτερο σασί, από ένα σημείο και μετά, αλλά υπάρχουν και άλλες διαφορές, όπως το δοχείο καυσίμων που βρίσκεται σε άλλη θέση και είναι πλαστικό και όχι μεταλλικό.
Και αν αναρωτιέστε αν αυτά μπορεί να παίζουν κάποιο ρόλο, η απάντηση είναι ναι, όλα έχουν την σημασία τους.
Τελικά, μετά από χρόνια προσπαθειών, κατάφερα να βρω μόνο μία σχετική φωτογραφία που αποδεικνύει ότι η VW ασχολήθηκε ξεχωριστά με το SYNCRO αν και δεν ανακοίνωσε ποτέ κάτι, τουλάχιστον εξ΄όσων γνωρίζω.
Βέβαια η εμφάνιση της εγκατάστασης δεν μοιάζει με της VW, ενώ το δεξί τιμόνι, τα αρχικά "SCHR", αλλά και η "οικονομική λειτουργία", με ένα προβολέα, που δεν ήταν απόλυτα απαραίτητος, σβηστό, παραπέμπουν σε...Σκωτσέζικο οργανισμό δοκιμών... ( )
Kαι αυτό γιατί, ουσιαστικά, διαθέτει και δεύτερο σασί, από ένα σημείο και μετά, αλλά υπάρχουν και άλλες διαφορές, όπως το δοχείο καυσίμων που βρίσκεται σε άλλη θέση και είναι πλαστικό και όχι μεταλλικό.
Και αν αναρωτιέστε αν αυτά μπορεί να παίζουν κάποιο ρόλο, η απάντηση είναι ναι, όλα έχουν την σημασία τους.
Τελικά, μετά από χρόνια προσπαθειών, κατάφερα να βρω μόνο μία σχετική φωτογραφία που αποδεικνύει ότι η VW ασχολήθηκε ξεχωριστά με το SYNCRO αν και δεν ανακοίνωσε ποτέ κάτι, τουλάχιστον εξ΄όσων γνωρίζω.
Βέβαια η εμφάνιση της εγκατάστασης δεν μοιάζει με της VW, ενώ το δεξί τιμόνι, τα αρχικά "SCHR", αλλά και η "οικονομική λειτουργία", με ένα προβολέα, που δεν ήταν απόλυτα απαραίτητος, σβηστό, παραπέμπουν σε...Σκωτσέζικο οργανισμό δοκιμών... ( )
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3
Nάσαι καλά!t3 syncro tool έγραψε:Αυτό το crach test ομολογώ οτι δέν το είχα ξαναδεί.
Ευχαριστούμε H.V.
The Syncro Heresy