Ενας...Landy για το Τ3
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Ενας...Landy για το Τ3
Από το "LAND ROVER FORUM IN AFRICA" αντιγράφω:
"just a short one on high speed driving on dirt roads in general. There are two main issues we have to look at:
If you take for example the VW T3 Syncro Bus, that must be the best performing vehicle on dirt roads ever! Hi speeds no problem, until you hit an area with soft sand or fine dust a few centimetres deep. Then all hell brakes loose and one has both hands full to tame the beast, but it will emerge on all four wheels for two reasons:
1. Independant suspension all round
2. Torque sensing centre diff (Viscous coupling as in some RR's) which automatically transfers traction to the axle that benefits most from this.
Now if we look at the Disco1, Disco2 and Defenders, all those vehicles are at a disadvantage up front for the following reasons:
1. Live (beam) axles front and rear - This can result in trampling on very corrugated surfaces and if that is around a corner the "fun" really starts
2. Open centre diff, which puts power normally to the axle with the least traction
That is why it is highly advisable to lock the centre diff on untarred roads so that the power delivery is at least directed to both axles."
http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera
Κάτι θα ξέρει για να το λέει...
A, και μην ξεχνάτε να ενεργοποιείτε και τα δύο τα locker από την αρχή της ανηφόρας!
Γιατί πολλοί παραμελούν και το θυμούνται όταν χρειαστεί!
Τότε όμως χρειάζεται και δεύτερη προσπάθεια!
Και έτσι χάνουν τις...εντυπώσεις ενώ το Τ3 έχει όλα τα μέσα για να τις κερδίσει!
Κρίμα δεν είναι;
Για δείτε:
http://www.youtube.com/watch?v=4wqLVV_kseA
(Aλήθεια βίντεο από το youtube πως μπαίνει στο forum?)
"just a short one on high speed driving on dirt roads in general. There are two main issues we have to look at:
If you take for example the VW T3 Syncro Bus, that must be the best performing vehicle on dirt roads ever! Hi speeds no problem, until you hit an area with soft sand or fine dust a few centimetres deep. Then all hell brakes loose and one has both hands full to tame the beast, but it will emerge on all four wheels for two reasons:
1. Independant suspension all round
2. Torque sensing centre diff (Viscous coupling as in some RR's) which automatically transfers traction to the axle that benefits most from this.
Now if we look at the Disco1, Disco2 and Defenders, all those vehicles are at a disadvantage up front for the following reasons:
1. Live (beam) axles front and rear - This can result in trampling on very corrugated surfaces and if that is around a corner the "fun" really starts
2. Open centre diff, which puts power normally to the axle with the least traction
That is why it is highly advisable to lock the centre diff on untarred roads so that the power delivery is at least directed to both axles."
http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera
Κάτι θα ξέρει για να το λέει...
A, και μην ξεχνάτε να ενεργοποιείτε και τα δύο τα locker από την αρχή της ανηφόρας!
Γιατί πολλοί παραμελούν και το θυμούνται όταν χρειαστεί!
Τότε όμως χρειάζεται και δεύτερη προσπάθεια!
Και έτσι χάνουν τις...εντυπώσεις ενώ το Τ3 έχει όλα τα μέσα για να τις κερδίσει!
Κρίμα δεν είναι;
Για δείτε:
http://www.youtube.com/watch?v=4wqLVV_kseA
(Aλήθεια βίντεο από το youtube πως μπαίνει στο forum?)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Δευ 10 Δεκ 2012 1:31 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: Ενας...Landy για το Τ3
Στο 2 φανταζομαι να εννοει Torque sensing front diff γιατι κεντρικο διαφορικο δεν υπαρχει στο Τ3
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Ενας...Landy για το Τ3
O άνθρωπος αυτός τα λέει πολύ καλά στο #2, και είναι η πρώτη φορά που συναντάω κάποιον να δίνει σωστή περιγραφή της ουσίας της λειτουργίας του VCT στο Τ3.
Ουσιαστικά, μιμείται την λειτουργία ενός κεντρικού ελεγχόμενου διαφορικού, (σε συνδυασμό με την αρχιτεκτονική του υπόλοιπου συστήματος), αλλά το κάνει πάντα, χωρίς να χρειάζεται καμία προσπάθεια από την πλευρά του οδηγού, και με την απόλυτη αξιοπιστία ενός μηχανικού συστήματος!
Είναι μεγαλοφυές, αποτελεσματικό, αξιόπιστο, και όχι μόνο εκτός δρόμου!
Εξακολουθεί να συντελεί στην ασφάλεια και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και εντός δρόμου, σε όλες τις ταχύτητες και κάτω από όλες τις συνθήκες, χωρίς χειρισμούς, κραδασμούς, θορύβους, μηχανικά και όχι ηλεκτρονικά, δηλαδή, αν ο κάτοχος ξέρει τι να προσέχει, για πάντα!
Αυτά κατάλαβε ο Landy και υποκλίνεται...
Ουσιαστικά, μιμείται την λειτουργία ενός κεντρικού ελεγχόμενου διαφορικού, (σε συνδυασμό με την αρχιτεκτονική του υπόλοιπου συστήματος), αλλά το κάνει πάντα, χωρίς να χρειάζεται καμία προσπάθεια από την πλευρά του οδηγού, και με την απόλυτη αξιοπιστία ενός μηχανικού συστήματος!
Είναι μεγαλοφυές, αποτελεσματικό, αξιόπιστο, και όχι μόνο εκτός δρόμου!
Εξακολουθεί να συντελεί στην ασφάλεια και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και εντός δρόμου, σε όλες τις ταχύτητες και κάτω από όλες τις συνθήκες, χωρίς χειρισμούς, κραδασμούς, θορύβους, μηχανικά και όχι ηλεκτρονικά, δηλαδή, αν ο κάτοχος ξέρει τι να προσέχει, για πάντα!
Αυτά κατάλαβε ο Landy και υποκλίνεται...
The Syncro Heresy
- Γιάννης - Μεσολόγγι
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am
Re: Ενας...Landy για το Τ3
Να φανταστείς, ότι το 2005 που ήθελα επειγόντως να αντικαταστήσω το Ford Transit που είχα επί εννέα συναπτά έτη, μια σοβαρή επιλογή που εξέταζα ήταν το Defender με με το μακρύ σασσί και πετρελαιοκινητήρα TDI. Το είχε ένας φίλος, ήταν αρκετά ευχαριστημένος, έκαιγε βέβαια 10-12 lit/100km diesel.
Τελικά, κάτι άλλο με κέρδισε, έτσι από σπόντα. Θυμόμουν το Τ2 του θείου μου να αγκομαχάει στην ανηφόρα για τον ορεινό Φενεό με ανοιχτό το καπάκι της μηχανής πίσω, τα καλοκαίρια που με έπαιρνε να πάμε να καθήσω στο χωριό. Από τότε μου μπήκε η ιδέα του αυτοκινητόσπιτου, της αυτάρκειας, ανεξαρτησίας και ελευθερίας που προσφέρει.
Το syncro το γνώριζα, αλλά όχι καλά. Πιο νέος είχα δει. Τελικά, ένας γείτονας στη Ναύπακτο το 2005 έφερε ένα από τη Γερμανία, με 2.200 ευρώ. Θυμάμαι είχε κάποιες σκουριές. Το πρώτο που έκανε ήταν να το γδύσει και να το βάψει. Του ζήτησα βόλτα. Μου το έδωσε. Αυτό ήταν. Σε δυο μήνες από τότε είχα το δικό μου.
Τελικά, κάτι άλλο με κέρδισε, έτσι από σπόντα. Θυμόμουν το Τ2 του θείου μου να αγκομαχάει στην ανηφόρα για τον ορεινό Φενεό με ανοιχτό το καπάκι της μηχανής πίσω, τα καλοκαίρια που με έπαιρνε να πάμε να καθήσω στο χωριό. Από τότε μου μπήκε η ιδέα του αυτοκινητόσπιτου, της αυτάρκειας, ανεξαρτησίας και ελευθερίας που προσφέρει.
Το syncro το γνώριζα, αλλά όχι καλά. Πιο νέος είχα δει. Τελικά, ένας γείτονας στη Ναύπακτο το 2005 έφερε ένα από τη Γερμανία, με 2.200 ευρώ. Θυμάμαι είχε κάποιες σκουριές. Το πρώτο που έκανε ήταν να το γδύσει και να το βάψει. Του ζήτησα βόλτα. Μου το έδωσε. Αυτό ήταν. Σε δυο μήνες από τότε είχα το δικό μου.
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Ενας...Landy για το Τ3
Σωστός!Γιάννης - Μεσολόγγι έγραψε:Να φανταστείς, ότι το 2005 που ήθελα επειγόντως να αντικαταστήσω το Ford Transit που είχα επί εννέα συναπτά έτη, μια σοβαρή επιλογή που εξέταζα ήταν το Defender με με το μακρύ σασσί και πετρελαιοκινητήρα TDI. Το είχε ένας φίλος, ήταν αρκετά ευχαριστημένος, έκαιγε βέβαια 10-12 lit/100km diesel.
Τελικά, κάτι άλλο με κέρδισε, έτσι από σπόντα. Θυμόμουν το Τ2 του θείου μου να αγκομαχάει στην ανηφόρα για τον ορεινό Φενεό με ανοιχτό το καπάκι της μηχανής πίσω, τα καλοκαίρια που με έπαιρνε να πάμε να καθήσω στο χωριό. Από τότε μου μπήκε η ιδέα του αυτοκινητόσπιτου, της αυτάρκειας, ανεξαρτησίας και ελευθερίας που προσφέρει.
Το syncro το γνώριζα, αλλά όχι καλά. Πιο νέος είχα δει. Τελικά, ένας γείτονας στη Ναύπακτο το 2005 έφερε ένα από τη Γερμανία, με 2.200 ευρώ. Θυμάμαι είχε κάποιες σκουριές. Το πρώτο που έκανε ήταν να το γδύσει και να το βάψει. Του ζήτησα βόλτα. Μου το έδωσε. Αυτό ήταν. Σε δυο μήνες από τότε είχα το δικό μου.
1)Εκτός δρόμου:
Land Rover
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... 5#p2399227
Disco
http://s361.photobucket.com/albums/oo57 ... OVERY1.mp4
http://s361.photobucket.com/albums/oo57 ... OVERY2.mp4
2)Eντός δρόμου:
To SYNCRO T3 είναι, ανάλογα και με τους συνδυασμούς κινητήρων/ανάρτησης, ένα σπορ ταχύτατο όχημα, με εκπληκτική συμπεριφορά. (Θέλει προσοχή στον πλάγιο άνεμο!).
Τα προαναφερόμενα DEFENDER/DISCOVERY LAND ROVER, ανήκουν σε μιαν άλλη εποχή, προ Τ3.
(Στην φυσική του θέση 1)
(Στην φυσική του θέση 2)
(Στην φυσική του θέση 3)
The Syncro Heresy
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ενας...Landy για το Τ3
Και μιά άλλη απόδειξη:
ενώ σμπρόχνω το κόκκινο, τραβάω το πράσινο. Μετά πήγα και ξεκόλησα το μπέζ!!!!!
ενώ σμπρόχνω το κόκκινο, τραβάω το πράσινο. Μετά πήγα και ξεκόλησα το μπέζ!!!!!
Born to ruuuunnn!!!!
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Ενας...Landy για το Τ3
Aν έτσι:T3syncrocamper έγραψε:Και μιά άλλη απόδειξη:
ενώ σμπρόχνω το κόκκινο, τραβάω το πράσινο. Μετά πήγα και ξεκόλησα το μπέζ!!!!!
η, έστω, έτσι:
η, τουλάχιστον, κάπως έτσι:
ίσως....
(Άσε που σε "κόβω" χωρίς μπροστινό μπλοκέ που, όπως λένε πολλοί, "δεν χρειάζεται"...).
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Ενας...Landy για το Τ3
Επίσης, το νήμα αυτό ανοίχτηκε για σχολιασμό των Εγγλέζων.
Αν θέλεις να σχολιάσουμε και τους Αμερικάνους, σε νορμάλ μορφή, εκτός δρόμου, για δες:
(Bίντεο απο YOUTUBE, με την εικόνα του, υπαρχει τρόπος να βάλουμε στο forum?)
http://www.youtube.com/watch?v=SYygWg2s ... r_embedded
και
http://www.youtube.com/watch?v=Ki7_5yZeJSg
Τώρα για το εντός δρόμου... τι να πούμε...
Τα Αμερικάνικα, με τους μονοκόματους άξονες της αρχής του 20ου αιώνα, απλά δεν μπορούν....
Αν θέλεις να σχολιάσουμε και τους Αμερικάνους, σε νορμάλ μορφή, εκτός δρόμου, για δες:
(Bίντεο απο YOUTUBE, με την εικόνα του, υπαρχει τρόπος να βάλουμε στο forum?)
http://www.youtube.com/watch?v=SYygWg2s ... r_embedded
και
http://www.youtube.com/watch?v=Ki7_5yZeJSg
Τώρα για το εντός δρόμου... τι να πούμε...
Τα Αμερικάνικα, με τους μονοκόματους άξονες της αρχής του 20ου αιώνα, απλά δεν μπορούν....
The Syncro Heresy
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ενας...Landy για το Τ3
Πάντως εκείνη τη μέρα έτσι και είχα καλύτερα λάστιχα και δούλευε και το μπροστινό μου μπλοκέ (έχω αλλά είναι κολημένο από την αρχή) θα μπορούσα να τους ακολουθήσω όπου χωρούσα. Όταν πήγα και τους βρήκα δεν ξέραν ότι υπάρχει Τ3 σύνκρο, φαντάσου πόσο εντυποσιάστηκαν με τις δυνατότητές του (και είμαι μόνο 1600TD). Κάποιοι κατέβασαν μούτρα γιατί θα τους δημιουργούσα πρόβλημα. Όταν όμως τους έκανα καφέ στη κουζίνα και δούλευε το βεμπάστο, γλυκάθηκαν ακόμη περισσότερο.
Οι διαδρομές που δείχνουν οι φωτό και τα βίντεό σου είναι πράγματι το στοιχείο του.
Πως και πως περιμένουμε να χιονίσει στο Χορτιάτη (το βουνό 20 χιλ από Θεσσαλονίκη)να εξορμήσουμε. Γίνεται χαμός από τζιπάδες τέτοιες μέρες. Κι αν κολήσεις, πάντα υπάρχει κάποιος να σε τραβήξει.
Καλές χιονοδιαδρομές σε όλους τους συκροναύτες.
Οι διαδρομές που δείχνουν οι φωτό και τα βίντεό σου είναι πράγματι το στοιχείο του.
Πως και πως περιμένουμε να χιονίσει στο Χορτιάτη (το βουνό 20 χιλ από Θεσσαλονίκη)να εξορμήσουμε. Γίνεται χαμός από τζιπάδες τέτοιες μέρες. Κι αν κολήσεις, πάντα υπάρχει κάποιος να σε τραβήξει.
Καλές χιονοδιαδρομές σε όλους τους συκροναύτες.
Born to ruuuunnn!!!!
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Ενας...Landy για το Τ3
Δυστυχώς η υστέρηση δυνατοτήτων που προκαλέι η έλλειψη του εμπρός μπλοκέ είναι τέτοια που να δημιουργεί την διαφορά ανάμεσα στο "εδώ περνάω" και στο "εδώ δεν περνάω".T3syncrocamper έγραψε:Πάντως εκείνη τη μέρα έτσι και είχα καλύτερα λάστιχα και δούλευε και το μπροστινό μου μπλοκέ (έχω αλλά είναι κολημένο από την αρχή) θα μπορούσα να τους ακολουθήσω όπου χωρούσα. Όταν πήγα και τους βρήκα δεν ξέραν ότι υπάρχει Τ3 σύνκρο, φαντάσου πόσο εντυποσιάστηκαν με τις δυνατότητές του (και είμαι μόνο 1600TD). Κάποιοι κατέβασαν μούτρα γιατί θα τους δημιουργούσα πρόβλημα. Όταν όμως τους έκανα καφέ στη κουζίνα και δούλευε το βεμπάστο, γλυκάθηκαν ακόμη περισσότερο.
Οι διαδρομές που δείχνουν οι φωτό και τα βίντεό σου είναι πράγματι το στοιχείο του.
Πως και πως περιμένουμε να χιονίσει στο Χορτιάτη (το βουνό 20 χιλ από Θεσσαλονίκη)να εξορμήσουμε. Γίνεται χαμός από τζιπάδες τέτοιες μέρες. Κι αν κολήσεις, πάντα υπάρχει κάποιος να σε τραβήξει.
Καλές χιονοδιαδρομές σε όλους τους συκροναύτες.
The Syncro Heresy