κανεις λαθος. αντιθετως....απλα θελεις αλλες εισαγωγες, σαν τις δικες μου, και μετα προγραμμα....και βροοοοοουυυυυυμμμμμ.....topaz έγραψε:Ανυπομονώ και εγώ να δω την συνεχεια του project.
Θέλω να δω κατανάλωση στα 100 ,μιας και έχω 1584 πάνω.
Έχω και εγώ injection kit από T4 2.0L και είναι πιο δύσκολο να το μετατρέψεις σε T1 κινητήρα.
Σε σχέση με το QT01 από την CB με special pricing και papayes στα 2K $.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1665
Τα λεφτά είναι λογικά για 40mm,ενδιαφέρον!
fuel injection project
- mfgvwbus
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
Re: fuel injection project
Re: fuel injection project
=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- mfgvwbus
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
Re: fuel injection project
εφοσον δεν εχει πρεπει να βρεις ενα γραναζι. και δεν χρειαζεται να εχεις ηλεκτρονικη οπως το δικο μου. μπορεις να βαλεις πλατινες αμα θελεις. απλα δεν θα εχει την αποδοση που θες. αν το ψαξεις γινεται. να φανταστεις εβαλα εγκεφαλο απο peugeuot. αρα....
Re: fuel injection project
=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- mfgvwbus
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
Re: fuel injection project
πιστευω πως μπορεις. ολο το θεμα ειναι στις κεφαλες των κινητηρων και στον εκκεντροφορο. αν 'σκαλισεις' την κεφαλη και βαλεις αλλον εκκεντροφορο και το αναλογο προγραμμα θα εχεις το αποτελεσμα των 25+..
Re: fuel injection project
=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: fuel injection project
=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- mfgvwbus
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
Re: fuel injection project
οντως ενα camper χρειαζεται μονο ροπη. το μοτερ αυτο θα μπει στον σκαραμπικο μου. για την βανα τελικα θα μπει ενα μοτερ variant που εχω. οσο για την καταναλωση πιστευω θα ειναι καλυτερη λογω αναφλεξης και φυσικα ψεκασμου. ειδωμεν στην συνεχεια. αναμενουμε αποτελεσμα μολις τοποθετηθει πανω στο αυτοκινητο.
- nikos vanagon
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
- Τοποθεσία: αθηνα
Re: fuel injection project
ενα μοτερ με ηλεκτρονικο ψεκασμο για να ειναι οικονομικο χριαζεται το σιστιμα διαχιρισις να ειναι με αισθητηρα λαμδα επισης εχει σχεσι το προγραμα του εγγεφαλου σε τι στοιχειομετρικη αναλογια ειναι ρυθμισμενος να δουλεύει π.χ το ιδανικο θα ηταν 14.7 προσ 1 αλλα που. επισις ο εγγεφαλος θα πρεπει να παιρνει δεδομενα απο τον λαμδα απο 0-------------1volt και να σεταρει ολο τον χαρτι απο τις 800ως και τις 6500 και πανο θα ηταν ιδανικο ι συμπιεση να ηταν πανω απο 10,5 προς 1 εξαλου κατι 9 προσ 1 ητανε λογο βενζινης και εποχη καπως ετσι αν και το ποδι σου ηταν ελαφι θα ηταν πολυ ικονομικο
Re: fuel injection project
=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.