Δε με προβληματίζει ιδιαίτερα το ΚΤΕΟ και οι ασφαλιστικές μιας και ήδη εδώ και δέκα χρόνια κυκλοφορώ με μετατροπή..
Με προβληματίζει όμως πολύ το
Κι αυτό γιατί θα ήθελα, ει δυνατόν, να βελτιώσω λίγο την εκτός δρόμου απόδοση. Δε με νοιάζει να γίνει σα το σουμπαρού μου, αλλά να πλησιάσει λίγο τις δυνατότητες ενός οφ ρόουντ οχήματος..
Επειδή χρειάστηκε να καλέσω τρακτερ αγροτικά τζιπ και πυροσβεστική μέχρι να έρθει ένα βενζινάς με dodge να με βγάλει και παρόλο που όλα αυτά τα χρόνια μέχρι πριν να κολλήσω είχα πάει σε πολλά άσχημα - δύσκολα μέρη, μου έμεινε πλέον φοβία ότι θα το ξαναπάθω.. και φοβάμαι πλέον να το πάω κάπου που έχω υποψία ότι μπορεί κάτι να ξανασυμβει.. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε..
Είδα πχ αυτό https://www.youtube.com/watch?v=WrF6f7R9_Jo καθώς και αρκετά άλλα και εγώ κόλλησα σε πολύ πιο βατό σημείο..
όταν ζεσταίνεται η σιλικόνη δεν είναι όταν αρχίζει να δουλεύει το visco;t3 syncro tool έγραψε: ↑Πέμ 10 Ιαν 2019 3:14 pm ... ζεστάθηκε η σιλικόνη, έγινε ρευστή, με αποτέλεσμα αργότερα να μην μπορούσε να μεταδώσει το απαιτούμενο 50% ποσοστό κίνησης στους πίσω τροχούς.
...
Τέλος, πού να απευθυνθώ για σερβις της τετρακίνησης; Μπορεί κάποιος να προτείνει μάστορα; έστω και με πμ..
Και πάλι πολλά ευχαριστώ!