Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
ΥΓ : αν πας σε κινητήρα agg (που τον θεωρώ καλύτερο από τον 2e) θα χρειαστεί να ξεκλειδώσεις τον εγκέφαλο . Ο 2Ε έχει πολύ πιο απλό εγκέφαλο και καλωδίωση αλλά έχει κάποια πράγματα ευπαθή όπως το luft και το μοτέρ του ρελαντί.
-
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 02 Δεκ 2013 11:48 pm
- Τοποθεσία: Athens & Ljubljana
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
Λογικά πρέπει να έχεις 002 σασμάν οπότε αλλάζεις την χελώνα και το πρεσντιρέκτ με πετρελάιου και δεν χρειάζεσαι πλάκα...
1975 181
1974 1303
1964 1500N
1985 T3 panel
1985 T3 Syncro ambulance
1988 T3 Syncro 16 doubledoor
1990 T3 Syncro panel
1996 9K Caddy van
1996 Audi A8 4.2 quattro
1974 1303
1964 1500N
1985 T3 panel
1985 T3 Syncro ambulance
1988 T3 Syncro 16 doubledoor
1990 T3 Syncro panel
1996 9K Caddy van
1996 Audi A8 4.2 quattro
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
Δεν είναι ακριβώς έτσι . Αν βάλεις χελώνα από πετρέλαιο θα γυρίσει η μηχανή 50 μοίρες αριστερά και στο Τ2 δεν το θέλουμε αυτό . Η πρεσντιρεκτ δεν χρειάζεται απαραίτητα αλλαγή, γίνεται και με κόψιμο 3 πόντους περίπου (αν θυμάμαι καλά)Dimitris έγραψε:Λογικά πρέπει να έχεις 002 σασμάν οπότε αλλάζεις την χελώνα και το πρεσντιρέκτ με πετρελάιου και δεν χρειάζεσαι πλάκα...
- zalinski
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
Μια ερώτηση ακόμη παιδιά.....οι ABF κινητήρες που είναι 16βάλβιδοι τι γνώμη έχετε;Οπτικά βλέπω ότι έχουν το ντιστπιμιτέρ στο κεφαλάρι δεξιά και ίσως βρίσκει στο κάλυμα του ρεζερβουάρ....γνωρίζετε αν υπαρχει κάποιο άλλο κόλλημα;Έχω βρει έναν ABF σε αρκετά καλή κατάσταση από έναν γνωστό γι'αυτό και μπήκα στο τρυπάκι αν και έχει πολλά άλογα για ένα Τ2.
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
ABF ...... τι ωραίο μοτέρ. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ότι θα βρίσκει πίσω το ντρισισμπιτερ (πες ότι στραβωνεις λιιγο το κάλυμμα) , τι θα γίνει αν θέλεις ν αλλάξεις ράουλο;;; Θα κατεβάσεις μοτέρ; Άσε που πρέπει να γίνεις λάστιχο για να το πιάσεις . Να σκεφτείς ότι για να μπεί στο Τ3 πρέπει να κοπεί η Λαμαρίνα στο πίσω μέρος του χώρου της μηχανής . Το άλλο θέμα που έχει είναι ότι έχει την μέγιστη ροπή λίγο ψηλά (κάπου στις 4000 στροφές αν θυμάμαι καλά), γενικά είναι πιο πολυστροφη και νιώθει καλύτερα με κοντό σασμαν.
- zalinski
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
Με βολάν και τα λοιπά ισχύει το ίδιο με τα agg και 2e;
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
Ναι ισχύει το ίδιο. Γενικά όλα τα εν σειρά μοτέρ της vw μέχρι το 2000 είναι περίπου ίδια (ισχύει το ίδιο και για το 20βαλβιδο τούρμπο 1800 )zalinski έγραψε:Με βολάν και τα λοιπά ισχύει το ίδιο με τα agg και 2e;
- zalinski
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
Τώρα με έκαψες..... Αυτό το μοτέρ το λατρεύω.... Έχω ibiza 20vt.... Πάλι θα αλλάξω σχέδια μου φαίνεται...
Πες μου λεπτομέρειες αν θες
Πες μου λεπτομέρειες αν θες
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος
Έχεις πμzalinski έγραψε:Τώρα με έκαψες..... Αυτό το μοτέρ το λατρεύω.... Έχω ibiza 20vt.... Πάλι θα αλλάξω σχέδια μου φαίνεται...
Πες μου λεπτομέρειες αν θες