Γεια και από μένα, μετά από ποοοολύ καιρό!
Απ' ό,τι θυμάμαι απ' τη φυσική του σχολείου, το βολάν συμπεριφέρεται σαν "σφόνδυλος". Όσο πιο μεγάλη μάζα (βάρος) έχει - και ειδικά κοντά στην περιφέρειά του - τόσο μεγαλύτερη αδράνεια. Άρα δύσκολα ξεκινάει και σταματάει, αλλά έχει τεράστια ροπή στρέψης.
Φαντάσου μια ρόδα ποδηλάτου, που αντί για λάστιχο στην περιφέρεια, είχε σίδερο...
Δισκος - Πλατω
- syncro16gr
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Επικοινωνία:
Re: Δισκος - Πλατω
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: Δισκος - Πλατω
Η παλια μηχανη πηγε για......βρουβες. Η καινουργια ειναι ΑΑΖ και μια που την αλλαξα, εβαλα και το set up του clutch. Δεν γνωριζω αν επραξα σωστα. Μια διαφορα που 'βλεπω' ειναι οτι μεταξυ 100 και 120 κανει πιο πολυ θορυβο. Σας λεει κατι αυτο;
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: Δισκος - Πλατω
Οταν λεω το set up του lutch, εννοω αυτο:
Αγοράζεις βολάν από Τ3 βενζίνη.
Πλατώ από 1Ζ (ή Τ4 όπως λές, δεν το ξέρω).
Ρουλεμάν από Τ3.
Δίσκο από Τ3 βενζίνη (είναι επίσης 228mm).
Αγοράζεις βολάν από Τ3 βενζίνη.
Πλατώ από 1Ζ (ή Τ4 όπως λές, δεν το ξέρω).
Ρουλεμάν από Τ3.
Δίσκο από Τ3 βενζίνη (είναι επίσης 228mm).
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Δισκος - Πλατω
Αυτό είναι ένα από τα δύο setup που χρησιμοποιούνται στα TDI μοτέρ.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν κάνει κακό που το χρησιμοποιείς στο AAZ TD.
Βέβαια χρησιμοποιώντας το βαρύτερο βολάν του 1Ζ έχεις περισσότερη ροπή, αλλά και λιγότερη ευστροφία.
Όσον αφορά τον παραπάνω θόρυβο, δεν έχω άποψη, εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του συγκεκριμμένου μοτέρ, τα οποία δεν γνωριζω. Πάντως ένα TDI έχει σαφώς πολύ περισσότερο θόρυβο στις ψηλές στροφές από ένα 1,6 TD, μια που το μοτέρ αποδίδει τελείως διαφορετικά (πολυυυυύ περισσότερη ροπή χαμηλά, και αρκετά πιο αργόστροφο όμως). Αυτός είναι και ο λόγος που μετατροπή σε TDI σημαίνει απαραίτητα και αλλαγή στα γρανάζια του σαζμάν καί/ή του κορωνοπήνιου. Αλλιώς έχεις ένα αυτοκίνητο που "σκοτώνει" χαμηλά, αλλά πάνω από τα 85 χλμ θέλεις ωτοασπίδες (και πολύ σύντομα καινούριο μοτέρ αφού δεν είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν σε τόσο ψηλές στροφές όσο ο 1,6 TD)
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν κάνει κακό που το χρησιμοποιείς στο AAZ TD.
Βέβαια χρησιμοποιώντας το βαρύτερο βολάν του 1Ζ έχεις περισσότερη ροπή, αλλά και λιγότερη ευστροφία.
Όσον αφορά τον παραπάνω θόρυβο, δεν έχω άποψη, εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του συγκεκριμμένου μοτέρ, τα οποία δεν γνωριζω. Πάντως ένα TDI έχει σαφώς πολύ περισσότερο θόρυβο στις ψηλές στροφές από ένα 1,6 TD, μια που το μοτέρ αποδίδει τελείως διαφορετικά (πολυυυυύ περισσότερη ροπή χαμηλά, και αρκετά πιο αργόστροφο όμως). Αυτός είναι και ο λόγος που μετατροπή σε TDI σημαίνει απαραίτητα και αλλαγή στα γρανάζια του σαζμάν καί/ή του κορωνοπήνιου. Αλλιώς έχεις ένα αυτοκίνητο που "σκοτώνει" χαμηλά, αλλά πάνω από τα 85 χλμ θέλεις ωτοασπίδες (και πολύ σύντομα καινούριο μοτέρ αφού δεν είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν σε τόσο ψηλές στροφές όσο ο 1,6 TD)