Cooling Fan Resistor VW T3

Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

syncro16gr έγραψε:Αν ανάψει η δεύτερη σκάλα, να είστε σίγουροι ότι θα τρομάξετε... Ακούγεται σαν αεριωθούμενο :shock:
Ανάβει στα πρόθυρα υπερθέρμανσης και πολύ σπάνια.
Μην ανησυχείτε, το πολύ κάντε τη δοκιμή που πρότεινε ο Θέμης :idea:
Αεριωθούμενο σίγουρα δέν θα τον έλεγα τον θόρυβο. :lol: :lol: :lol:
Οπότε έχουμε ελπίδες οτι ακούμε την πρώτη σκάλα.

Σαφώς και θα κάνω την δοκιμή που μας πρότεινε ο Θέμης. Απλά και μόνο απο περιέργια!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
syncroagr
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: Σάβ 28 Σεπ 2013 3:18 pm

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από syncroagr »

Η δικια μου η πρωτη σκαλα παντως δεν ειναι καμενη.Απλα δεν ακουγεται πολυ με αποτελεσμα να μην την εχω ακουσει.Οσο για την δευτερη εμενα δεν αναβει σπανια αλλα πιο συχνα ειδικα τωρα που αρχισαν οι ζεστες.λετε να εχει κανενα προβλημα?
H φαση που βρισκεις καποιους καπου ψηλα.
-Μα καλα πως ανεβηκες εδω?
-SYNCRO
Άβαταρ μέλους
t3rasta
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ 2011 1:22 am
Τοποθεσία: θεσσαλινικη

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από t3rasta »

επρεπε να δω την αναρτηση πιο νωρις γιατι εμενα καηκαν και οι δυο αντιστασεις και εσκασε το κολαρο :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Ζήση σε σένα μάλλον είναι ότι κόλησε ο θερμοστάτης και δεν άνοιξε.... Γ Αλλά ο η αυτοψία θα το δείξει....
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
t3rasta
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ 2011 1:22 am
Τοποθεσία: θεσσαλινικη

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από t3rasta »

μαλλον καηκε ο θερμοστατης γιατι δεν μου κατεβαζε τα νερα (παραφλου) στο ψυγειο μπροστα τον αλλαξα βεβαια
αλλα θα μετρησω και την αντισταση πανω απο το φαναρι του οδηγου
ερωτηση :
1 σε τη μετραω σε ωμ ?
2 η δικια μου η αντισταση ειναι σχεδων διπλη σε μεγεθος ειναι οσο ενα δαχτηλο σχεδον παιζει πορο το μεγεθος,σε αλλα πραγματα παιζει αλλα σε αντισταση δεν νομιζω θελω καποια γνωμη ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

t3rasta έγραψε:1 σε τη μετραω σε ωμ ?
2 η δικια μου η αντισταση ειναι σχεδων διπλη σε μεγεθος ειναι οσο ενα δαχτηλο σχεδον παιζει πορο το μεγεθος,σε αλλα πραγματα παιζει αλλα σε αντισταση δεν νομιζω θελω καποια γνωμη ευχαριστω
1) Ναί. Σε Ohm.
2) Και φυσικά παίζει ρόλο το μέγεθος. Είναι μεγάλη για να αντέχει μεγάλο φορτίο ρεύματος. Οι αντιστάσεις διαφέρουν εκτός απο τα Ohm και στα Watt. Όσο πιό μεγάλα Watt διαχειρίζεται μια αντίσταση τόσο μεγαλύτερη είναι με όγκο. Έτσι λοιπόν μια αντίσταση ακόμα και 100 Ohm στο 1/4 Watt είναι πολύ μικρή, ενώ στα ίδια Ohm αλλα σε 20Watt είναι τεράστια σε όγκο.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
t3rasta
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ 2011 1:22 am
Τοποθεσία: θεσσαλινικη

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από t3rasta »

ευχαριστω t3 sychro (τυχερε) tool
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από syncro16gr »

Απ' ό,τι βλέπω τα turbo diesel syncro φοράνε πιο μεγάλο (348mm) και πιο ισχυρό (500W) ανεμιστήρα από τα βενζινοκίνητα (305mm, 450W).
fan.jpg
Και υπάρχουν (ίσως γι' αυτό το λόγο) και διαφορετικές αντιστάσεις για τη δεύτερη σκάλα
fan resistor.jpg
Άρα, Θέμη, μήπως δεν είχες τη σωστή αντίσταση, γι' αυτό σου κάηκε :?:

Στο δικό μου πάντως, η αντίσταση δεν είναι διπλή, είναι μονή με τρία καλώδια να βγαίνουν από πάνω της... μυστήριο :roll: και το βεντιλατέρ είναι 450W...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από kozagio »

Επειδή εψαξα το θέμα με την αντίσταση (λόγο a/c ) βρήκα ότι το t3 έχει τρία διαφορετικά συστήματα στο βεντιλατερ. Το μικρότερο είναι δύο ταχυτήτων χωρίς καμία αντίσταση αλλά το ίδιο έχει δύο ταχύτητες και διάμετρο φτερωτής 305, το δεύτερο είναι και αυτό 305 mm μονής ταχύτητας και η πρώτη ταχύτητα ενεργοποιηται μέσο της αντίστασης με τα δύο καλώδια . τέλος υπάρχει το μεγαλύτερο με διάμετρο 348mm και ισχυ 450 - 500 watt και μπαίνει στα τούρμπο diesel και στα αυτοκίνητα με a/c . εκεί μπαίνει και η αντίσταση με τα τρία καλώδια , αυτό το τελευταίο έχει τρεις ταχύτητες στο βεντιλατερ , ή πρώτη παίρνει εντολή από τη βαλβίδα πάνω στο ψυγείο και ενεργοποιεί το βεντιλατερ μέσω της αντίστασης , η δεύτερη ταχύτητα ενεργοποιηται μόνο όταν λειτουργεί το a/c και πέρνει τάση από το άλλο καλώδιο της αντίστασης , και η τρίτη ταχύτητα πέρνει εντολή από την άλλη επαφή της βαλβίδας του ψυγείου , δηλαδή όταν το νερό του ψυγείου ζεσταίνεται δουλεύει μόνο η πρώτη και η τρίτη ταχύτητα ποτέ η δεύτερη
Άβαταρ μέλους
panamach
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2014 12:19 am
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: Cooling Fan Resistor VW T3

Δημοσίευση από panamach »

Το δικό μου ειναι turbo diesel 1.6cc ( jx )
Εχει δύο ταχύτητες το βεντιλατέρ.
Με τεντωμένα αυτιά , εχω ακούσει να δουλέυει μόνο η χαμηλή ταχύτητα.
Η δεύτερη και δυνατή , δεν εχει μπεί ποτέ σε λειτουργεία αυτόματα.
Εχω δει οτι υπάρχει μια πράσινη αντίσταση , κάτω απο το εμπρός φανάρι στην πλευρά του οδηγού , αλλά δε θυμάμαι
πόσα καλώδια έχει.
Πρόσφατα και για πάν ενδεχόμενο , τοποθέτησα ( σε ηλεκτρολόγο) στο ταμπλό ενα διακόπτη για να ενεργοποιώ
χειροκίνητα τη δυνατή ταχύτητα.. Ας υπάρχει....ποτέ δε ξέρεις.!
instagram panamach_
facebook Panamach Christos
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΛΟΙΠΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ”