TOYOTA HIACE/GRANVIA

Συζήτηση για campers, vans, bus εκτος VW (Mitsubishi, Renault, Ford κλπ)
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Aπαντώντας στον συμφορουμίτη Pada, ανοίγω αυτό το νήμα για το ΤΟΥΟΤΑ ΗIACE, (EΥΡΩΠΗ), GRANVIA, (λοιπός κόσμος πλην Η.Π.Α.).

Εικόνα

Με μία ματιά:

1)To συγκεκριμένο δεν έχει εξαχθεί, ποτέ, επίσημα, στις Η.Π.Α..

Λένε χομπίστες Αμερικάνοι:

"I agree with you about how desirable a 4x4 turbo diesel 5-speed van would be. I also have wanted to import a Hiace for a long time now. Here are some of the problems/solutions I encountered:

1. It is completely illegal.

2. If the illegal vehicle is discovered it will be impounded and crushed, and the owner would receive a large fine and possible jail time.

3. The imported Hiaces are all right-hand drive, so it would very difficult to secretly import one, switch the VINs with a USA one and pretend it is a USA van.

4. It might be easier and more legal to import a front clip -- the front half of a van. This would include the engine, tranny, possibly the transfer case, computer, and other essential parts, and then do an engine swap wit a USA van.

5. I know that some of the Range Rover guys have successfully imported [illegal] Rovers by having the engines removed first, and then regestering the trucks here as "assembled vehicles." I don't know the details of how this works, but it might be an option.... But you still would have a right-hand drive van that would possibly attract the kind of attention that would take away your van. I just don't know, but this "assembled vehicle" thing might be the only way to somewhat legally import and own a diesel 4x4 turbo diesel Toyota van.

6. Someone (one of the Canadian importers) suggested that an American could purchase one of their vans, and then "lease" the van form the importer, returning once a year to renew the registration, inspections, etc.

7. The van could be registered to a Canadian -- do you have any Canadian frineds or family members who would let you "give" them the van so it can be registered there while you drive it in the USA?

8.You could simply do the illegal thing and assume that at some point "the man" will catch up with you and take it away.

9. Maybe it is possible to import a left hand drive one from somewhere else -- South America, Australia, or Africa.

10. Or you could choose a different vehicle like a Diesel Unimog with fast axles, a domestic 4x4 diesel conversion van, a diesel AWD Audi 3000 wagon (some had factory locking differentials!), or some other similar thing. Then there are the gas vehicles that would make excellent candidates for a gat to diesel conversion like a civilian Volvo C303, VW Syncro Vanagon or Quantum Syncro Wagon -- these came with factory locking differentials -- or any of the other hard to find 4x4 vans.

Also some of the Toyota Previa Vans were AWD with 5-speed transmissions. Some of those might even have superchargers, but these are fairly difficult to find."



Θα μου πείτε και τι μαυτό;

Θεωρώ βασικό κριτήριο της σοβαρότητας στην υλοποίηση ενός μοντέλου, την πρόβλεψη του κατασκευαστή για εξαγωγή σε αυτή την τρομερά απαιτητική αγορά. Όταν δεν υπάρχει αυτή η πρόβλεψη κάτι δεν πάει καλά.

Οι μόνες άλλες περιπτώσεις που έχω υπ΄όψη μου είναι τα FIAT 238, FORD TRANSIT, VW T5.

Και στις τρεις υπήρχε σοβαρός(οι) λόγος, είτε καθαρά τεχνικός, είτε marketing, που πάλι καταλήγει στο τεχνικό με τον άλφα η βήτα τρόπο.

Tι ακριβώς συμβαίνει με το HIACE δεν ξέρω αλλά σίγουρα είναι σοβαρό ότι και αν συμβαίνει.

2)Να τι λέει η ίδια η TOYOTA για το δημιούργημα της:

Handbook: " not for 'off road' driving but having said that it certainly works on wet/boggy/slippy landscapes that aren't too undulating."

3)Eπίσης:

"no diff lock facility "

4)Κοντές σχέσεις δεν κατάφερα να βρω αν έχει αλλά, μάλλον, στερείται.

Mε άλλα λόγια πρόκειται για ένα SUV, με όλους τους σχετικούς περιορισμούς, και με τον ίδιο τον κατασκευαστή να δηλώνει πως δεν...

Tουλάχιστον το Τ4 μπορεί να έχει μπλοκέ πίσω και ΕDL! Kαι αυτά κάνουν τεράστια διαφορά!
(Αυτό επειδή ρωτάει για την σύγκριση μεταξύ τους ο Pada).

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από BUS1988 »

Όπως ακριβώς τα λέει ο HV είναι τα πράγματα για το συγκεκριμμένο. Απλά SUV.
Αυτό όμως...

Εικόνα

...είναι πραγματικό 4Χ4 με κοντές σχέσεις.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

BUS1988 έγραψε:Όπως ακριβώς τα λέει ο HV είναι τα πράγματα για το συγκεκριμμένο. Απλά SUV.
Αυτό όμως...

Εικόνα

...είναι πραγματικό 4Χ4 με κοντές σχέσεις.
Πάντωs σε test που κάνει το Αutospeed, λέει πως δεν έχει ούτε κοντές ούτε μπλοκέ!

Αυτό ίσως να οφείλεται, βέβαια, σε διαφορετικές προδιαγραφές από περιοχή σε περιοχή.

Για δείτε:

" Drive is constantly apportioned to
the front and rear wheels but there ’s no diff lock
or lo wrange gearing to help you when the going
gets really tough – this isn’t meant as a fullblown muds linger."

http://www.autospeed.com/cms/A_4005/article.html

Άσε τον μονοκόμματο πίσω άξονα με τα τα ημιελλειπτικά φύλλα σούστας... και άλλα πολλά...
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Φίλε Pada σήμερα πέρασα απο έναν στην γειτονιά που έχει ακριβώς αυτό που θέλεις.
Παρεπιπτώντος το πουλάει αλλά δέν καίγεται κι' όλας. Άν θέλεις σου δίνω το τηλέφωνο του με Π.Μ. να τα πείτε και να τον ρωτήσεις.
Λοιπόν. Απο ζημιές είναι ευχαριστημένος. Τον πιστεύω γιατί η TOYOTA είναι γνωστή για την αξιοπιστία της.
Δέν έχει μπλοκέ, ούτε έβγαινε ποτέ με μπλοκέ. Δέν έχει αργές σχέσεις. Απλά η 1η ταχύτητα είναι κάπως αργή μου είπε. Καμιά σχέση βέβαια με την "G" των Τ3.
Έχει μόνιμη τετρακίνηση αλλά δέν ξέρει και αυτός πώς δουλεύει.
Με λίγα λόγια κατάλαβα οτι είναι σάν το Τ4-Τ5. Δηλαδή περισσότερο δρόμου παρά σκληρού Off Road.
Απο θέμα παθητικής ασφάλειας εχω την γνώμη, με βάση και τις αναρτήσεις του H.V. οτι υστερεί σίγουρα σε σχέση με τα Τ4-Τ5, αλλιώς θα ήταν περιζήτητο.
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
pada
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από pada »

Ευχαριστώ πολύ. Ναι θα ήθελα το τηλ. ΄Οσο για ζήτηση των HIACE πιστεύω ότι υπάρχει αρκετή στην Ελλάδα. Το συμπέρασμα το βγάζω από τις αγγελίες του car και από αυτά που βλέπω να κυκλοφορούν στο δρόμο. Ειδικά οι ρομά δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση σε αυτά. Τυχαίο;; :lol:
pada
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από pada »

Να σας πω εγώ τι κατάλαβα για το ΗIACE 4Χ4 102 HP diesel 2400cc που έβγαινε μέχρι το 2006 περίπου.
Πιστεύω ότι υπερτερεί από το Τ4 4Χ4 102 HP diesel 2400cc διότι έχει πίσω την κύρια κίνηση. Μπλοκέ σε Τ4 ναι μεν υπάρχουν, αλλά δύσκολα βρίσκεις κάποιο μεταχειρισμένο που να έχει. Στο ΗIACE μπαίνουν aftermarket και μάλιστα έπεσα σε ένα κατάλογο της ARB που τα είχε. Και έχω πολύ κακή προσωπική εμπειρία από προσθιοκίνητο βαν. Σε ανηφόρες αν είσαι φορτωμένος το βάρος φεύγει εντελώς από μπροστά και η πρόσφυση στους μπροστινούς τροχούς χάνεται για πλάκα. Την έχω πατήσει σε βρεγμένη άσφαλτο και τσιμέντο, αλλά και στεγνό χώμα με Ducato και προσθιοκίνητο Transit και κατέληξα να ανέβω με την όπισθεν.
Θα μου πείτε για αυτό είναι η 4τρακίνηση, αλλά πάντα τίθεται το θέμα του χρόνου απόκρισης και του μέτρου της ροπής που φτάνει στους τροχούς που παίρνουν την κίνηση.
Αυτός (πιστεύω) είναι και ο κυριότερος λόγος που τα Τ3 σύνκρο έχουν αυτές τις εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου. Ειδικά σε ανηφορικά εμπόδια τα βλέπουμε να υπερτερούν έναντι πολλών τζιπ. Έχουν την κίνηση πίσω (με το βάρος του μοτέρ απο πάνω) και τους μπροστινούς τροχούς έτοιμους να βοηθήσουν αν τυχόν χαθεί η πρόσφυση στους πίσω. Χωρίς να αναφερθώ στη βοήθεια των μπλοκέ.

Βέβαια όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

pada έγραψε:Να σας πω εγώ τι κατάλαβα για το ΗIACE 4Χ4 102 HP diesel 2400cc που έβγαινε μέχρι το 2006 περίπου.
Πιστεύω ότι υπερτερεί από το Τ4 4Χ4 102 HP diesel 2400cc διότι έχει πίσω την κύρια κίνηση. Μπλοκέ σε Τ4 ναι μεν υπάρχουν, αλλά δύσκολα βρίσκεις κάποιο μεταχειρισμένο που να έχει. Στο ΗIACE μπαίνουν aftermarket και μάλιστα έπεσα σε ένα κατάλογο της ARB που τα είχε. Και έχω πολύ κακή προσωπική εμπειρία από προσθιοκίνητο βαν. Σε ανηφόρες αν είσαι φορτωμένος το βάρος φεύγει εντελώς από μπροστά και η πρόσφυση στους μπροστινούς τροχούς χάνεται για πλάκα. Την έχω πατήσει σε βρεγμένη άσφαλτο και τσιμέντο, αλλά και στεγνό χώμα με Ducato και προσθιοκίνητο Transit και κατέληξα να ανέβω με την όπισθεν.
Θα μου πείτε για αυτό είναι η 4τρακίνηση, αλλά πάντα τίθεται το θέμα του χρόνου απόκρισης και του μέτρου της ροπής που φτάνει στους τροχούς που παίρνουν την κίνηση.
Αυτός (πιστεύω) είναι και ο κυριότερος λόγος που τα Τ3 σύνκρο έχουν αυτές τις εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου. Ειδικά σε ανηφορικά εμπόδια τα βλέπουμε να υπερτερούν έναντι πολλών τζιπ. Έχουν την κίνηση πίσω (με το βάρος του μοτέρ απο πάνω) και τους μπροστινούς τροχούς έτοιμους να βοηθήσουν αν τυχόν χαθεί η πρόσφυση στους πίσω. Χωρίς να αναφερθώ στη βοήθεια των μπλοκέ.

Βέβαια όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις.
Kαλά τα λες! (Σε ορισμένα!).

Εκεί που κάνεις λάθος είναι στην "πίσω κύρια κίνηση" του HIACE!

Έχει κεντρικό διαφορικό "ανοικτού" τύπου, που σημαίνει χωρίς κανένα έλεγχο!

Το αποτέλεσμα θα το δεις στο βίντεο που ακολουθεί!

Μιλώντας λοιπόν για εργοστασιακές καταστάσεις, χωρίς aftermarket προσθήκες, τώρα που είναι και δύσκολες οι εποχές, δες πως πνίγεται ένα GRANVIA/HIACE σε μια κουταλιά...χιόνι! (Γιατί είναι δύσκολο να περιγραφούν με λόγια στριφνά τεχνικά θέματα...)

ΤΟΥΟΤΑ GRANVIA: χωρίς έλεγχο/μπλοκέ κεντρικού, χωρίς μπλοκέ μπρος-πίσω:
http://www.youtube.com/watch?v=E5wNJv-9wp8

Να μην ξεχάσω να προσθέσω πως το Τ4 SYNCRO, δεν έχει κανένα πρόβλημα απόκρισης στην μεταφορά της ροπής/κίνησης πίσω, που σε συνδυασμό με το VCT που έχει την θέση κεντρικού ελεγχόμενου, (μηχανικά/αξιόπιστα), διαφορικού, δίνει καλά αποτελέσματα.
Άρα σε ένα Τ4, (με ABS), υπάρχουν δύο σημαντικά βοηθήματα, εκτός του πίσω μπλοκέ που, όπως είπες, δεν υπάρχει σε όλα όμως τοποθετείται πανεύκολα εκ΄των υστέρων.
α)ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρός διαφορικό, (EDL), μικρής αποτελεσματικότητας, αλλά πολύ καλύτερο από το ελεύθερο.
β)αποτελεσματική μίμηση λειτουργίας ελεγχόμενου κεντρικού διαφορικού με το VCT, στην πράξη, ελεγχόμενο κεντρικό, και ίσως κάτι παραπάνω: το ελεγχόμενο κεντρικό δίνει ροπή μόνο στον άξονα που πατάει σταθερά, ενώ στο Τ4 πάει πάντα εμπρός και όσο χρειάζεται πίσω.

Μία μικρή αναφορά στο Τ5, με το HALDEX: υπάρχουν πολλά "ναι μεν αλλά".

Eπίσης, στην ανασκόπηση σου, δεν αναφέρθηκες καθόλου στην σημασία των "κοντών" σχέσεων, που είναι ένα από τα φοβερά όπλα του Τ3, (διαθέτει μία σούπερ κοντή σχέση με την φανταστική δυνατότητα χρήσης των επόμενων "κανονικών" χωρίς να χρειάζεται να ακινητοποιήσεις το όχημα, όπως είναι ανάγκη να γίνεται στα περισσότερα 4wd που διαθέτουν "κοντές"), οι οποίες λείπουν εντελώς από όλα τα εμπλεκόμενα στην συζήτηση μας οχήματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Κυρ 14 Απρ 2013 2:02 am, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από BUS1988 »

http://www.expeditionportal.com/forum/t ... e-camper!

Ρίξε μια ματιά στο τελευταίο post.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

pada έγραψε:Ευχαριστώ πολύ. Ναι θα ήθελα το τηλ. ΄Οσο για ζήτηση των HIACE πιστεύω ότι υπάρχει αρκετή στην Ελλάδα. Το συμπέρασμα το βγάζω από τις αγγελίες του car και από αυτά που βλέπω να κυκλοφορούν στο δρόμο. Ειδικά οι ρομά δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση σε αυτά. Τυχαίο;; :lol:
Οι ρομά είναι γνωστό οτι επιλέγουν αυτοκίνητα ή με βάση τις βλάβες που βγάζουν ή με την φθηνότερη τιμή.
Για τις βλάβες στο είπα και εγώ στην ανάρτησή μου, οτι η ΤΟΥΟΤΑ είναι αξιόπιστη.
Μήν συγκρίνεις όμως αυτοκίνητα με βάση συγκεκριμένες κατηγορίες γιατί θα κυκλοφορούσαμε όλοι με skoda octavia, nissan bluebird. (πιό παλιά) :lol: :lol:

Όπως και να έχει όμως, αφού όπως μας έχεις πεί, θέλεις ένα όχημα περισσότερο δρόμου και όχι "σκληρού" off road νομίζω οτι είσαι ανάμεσα σε Hiace και Τ4. Για Τ3 δέν σε βλέπω με τίποτα.
Οδήγησε ένα απο το καθένα και θα βρείς μόνος σου την άκρη πιστεύω. ;)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
pada
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 7:14 pm

Re: TOYOTA HIACE/GRANVIA

Δημοσίευση από pada »

Καλημέρα,
HV σε αυτό το βιντεάκι που δείχνεις δεν νομίζω να υπάρχει 4κίνηση. Όλα τα άλλα που μου λες για το Τ4 θα τα ψάξω. Όπως σου είπα σέβομαι τη γνώμη σου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Βανάκια εκτός vw”