Σελίδα 4 από 4

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2012 1:16 pm
από nikos vanagon
ΟΙ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΟΥΣ 900 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΏΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ WATER INJECTION ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΙ ΤΑ ΠΙΡΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ. ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΧΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΠΟΧΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ Ι ΕΔΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΗ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΜΟΛΥΒΔΗ ------------------ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙ ΣΑΣ ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2012 6:51 pm
από mfgvwbus
nikos vanagon έγραψε:ΟΙ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΟΥΣ 900 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΏΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ WATER INJECTION ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΙ ΤΑ ΠΙΡΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ. ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΧΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΠΟΧΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ Ι ΕΔΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΗ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΜΟΛΥΒΔΗ ------------------ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙ ΣΑΣ ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ
καλησπερα. νικο μηπως εχεις μπερδευτει; αν ο αεροψυκτος κινητηρας ειχε υψηλες θερμοκρασιες στους κιλυνδρους, εκτος οτι θα κολλαγε ο κινητηρας δεν θα ειχε και αποδοση, και εκτος αυτου γιατι να ειχε τοσο μεγαλες κεφαλες οσον αφορα το μεγεθος με τις ψυκτρες. τα πειρακια τα χτυπαει ενας κινητηρας απο καποιο λογο οπως: λανθασμενο αβανς, κακη ποιοτητα καυσιμου, καρβουνιδια στο εμβολο αυξημενη θερμοκρασια θαλαμου καυσης. ολη η ιστορια παιζεται στις κεφαλες σε ολους τους κινητηρες. το water injection οντως μπαινει στους turbo κινητηρες για να μειωνει την θερμοκρασια κατα την εκρηξη, γιατι εχουμε αυξημενη συμπιεση. αυτη ειναι η γνωμη μου.

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2012 4:08 pm
από VW-T1-1965
dimitris_volos ποια ειναι η γνωμη σου για ολα αυτα??????? :-D

Re: fuel injection project

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2012 8:04 pm
από dimitris_volos
:geek: