fuel injection project

Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2012 1:16 pm
ΟΙ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΟΥΣ 900 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΏΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ WATER INJECTION ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΙ ΤΑ ΠΙΡΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ. ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΧΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΠΟΧΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ Ι ΕΔΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΗ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΜΟΛΥΒΔΗ ------------------ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙ ΣΑΣ ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2012 7:51 pm
nikos vanagon έγραψε:ΟΙ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΟΥΣ 900 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΏΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ WATER INJECTION ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΙ ΤΑ ΠΙΡΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ. ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΧΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΠΟΧΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ Ι ΕΔΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΗ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΜΟΛΥΒΔΗ ------------------ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙ ΣΑΣ ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ


καλησπερα. νικο μηπως εχεις μπερδευτει; αν ο αεροψυκτος κινητηρας ειχε υψηλες θερμοκρασιες στους κιλυνδρους, εκτος οτι θα κολλαγε ο κινητηρας δεν θα ειχε και αποδοση, και εκτος αυτου γιατι να ειχε τοσο μεγαλες κεφαλες οσον αφορα το μεγεθος με τις ψυκτρες. τα πειρακια τα χτυπαει ενας κινητηρας απο καποιο λογο οπως: λανθασμενο αβανς, κακη ποιοτητα καυσιμου, καρβουνιδια στο εμβολο αυξημενη θερμοκρασια θαλαμου καυσης. ολη η ιστορια παιζεται στις κεφαλες σε ολους τους κινητηρες. το water injection οντως μπαινει στους turbo κινητηρες για να μειωνει την θερμοκρασια κατα την εκρηξη, γιατι εχουμε αυξημενη συμπιεση. αυτη ειναι η γνωμη μου.

Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 6:52 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2012 5:08 pm
dimitris_volos ποια ειναι η γνωμη σου για ολα αυτα??????? :-D

Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3116
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2012 9:04 pm
:geek:
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron