fuel injection project

Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Σεπ 2012 8:41 pm
topaz έγραψε:Ανυπομονώ και εγώ να δω την συνεχεια του project.

Θέλω να δω κατανάλωση στα 100 ,μιας και έχω 1584 πάνω.

Έχω και εγώ injection kit από T4 2.0L και είναι πιο δύσκολο να το μετατρέψεις σε T1 κινητήρα.

Σε σχέση με το QT01 από την CB με special pricing και papayes στα 2K $.

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1665

Τα λεφτά είναι λογικά για 40mm,ενδιαφέρον!


κανεις λαθος. αντιθετως....απλα θελεις αλλες εισαγωγες, σαν τις δικες μου, και μετα προγραμμα....και βροοοοοουυυυυυμμμμμ..... ;)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Σεπ 2012 9:42 pm
=
Τελευταία επεξεργασία από topaz και Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012 6:42 am
εφοσον δεν εχει πρεπει να βρεις ενα γραναζι. και δεν χρειαζεται να εχεις ηλεκτρονικη οπως το δικο μου. μπορεις να βαλεις πλατινες αμα θελεις. απλα δεν θα εχει την αποδοση που θες. αν το ψαξεις γινεται. να φανταστεις εβαλα εγκεφαλο απο peugeuot. αρα.... ;)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012 8:36 am
=
Τελευταία επεξεργασία από topaz και Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012 6:02 pm
πιστευω πως μπορεις. ολο το θεμα ειναι στις κεφαλες των κινητηρων και στον εκκεντροφορο. αν 'σκαλισεις' την κεφαλη και βαλεις αλλον εκκεντροφορο και το αναλογο προγραμμα θα εχεις το αποτελεσμα των 25+..
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012 8:06 pm
=
Τελευταία επεξεργασία από topaz και Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012 8:12 pm
=
Τελευταία επεξεργασία από topaz και Πέμ 17 Απρ 2014 2:27 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012 8:26 pm
οντως ενα camper χρειαζεται μονο ροπη. το μοτερ αυτο θα μπει στον σκαραμπικο μου. για την βανα τελικα θα μπει ενα μοτερ variant που εχω. οσο για την καταναλωση πιστευω θα ειναι καλυτερη λογω αναφλεξης και φυσικα ψεκασμου. ειδωμεν στην συνεχεια. αναμενουμε αποτελεσμα μολις τοποθετηθει πανω στο αυτοκινητο. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012 2:37 am
ενα μοτερ με ηλεκτρονικο ψεκασμο για να ειναι οικονομικο χριαζεται το σιστιμα διαχιρισις να ειναι με αισθητηρα λαμδα επισης εχει σχεσι το προγραμα του εγγεφαλου σε τι στοιχειομετρικη αναλογια ειναι ρυθμισμενος να δουλεύει π.χ το ιδανικο θα ηταν 14.7 προσ 1 αλλα που. επισις ο εγγεφαλος θα πρεπει να παιρνει δεδομενα απο τον λαμδα απο 0-------------1volt και να σεταρει ολο τον χαρτι απο τις 800ως και τις 6500 και πανο θα ηταν ιδανικο ι συμπιεση να ηταν πανω απο 10,5 προς 1 εξαλου κατι 9 προσ 1 ητανε λογο βενζινης και εποχη καπως ετσι αν και το ποδι σου ηταν ελαφι θα ηταν πολυ ικονομικο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012 9:03 am
=
Τελευταία επεξεργασία από topaz και Πέμ 17 Απρ 2014 2:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης