fuel injection project

Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από stavros syncro »

Δύο λέξεις μου έρχονται στο μυαλό....μεράκι και αγάπη!!!!!
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από nikos vanagon »

φιλε topaz εισαι αρκετα διαβαζμενος μπραβο . ομως σε καποια θεματα εχω χαραμισει απιρο χρονο σκεψης και υλοποιησης δεν θα σε βαλω σε πολυ τεχνικα θεματα αν και θα το ηθελα ομως εχεις δικιο ναι το αερόψυκτο δεν σηκωνει 10,5 προσ 1 για εναν μονο λογο γιατι αυτη που ισος το εκαναν δεν ήξεραν ο στροφαλος αντεχει ως και 350hp οι μπιελες εως 200 θελουν αλαγη η βιδες καβαλετον τα κουζινετα μια χαρα τα κυλινδρα κτινι φτασαμε στις κεφαλες αντεχουν. τα πιστονια θελουν αλλαγη με νεας τεχνολογιας και ηρθαι η στιγμη να μαθις γιατι το μοτερ δεν αντεχει καταρχήν το αερόψυκτο δεν σηκωνει συμπιεση διοτι οι κεφαλες θα αναπτιξουν φοβερι θερμοκρασια η θερμοκρασια με την σειρα τι θα δημιουργήσει προαναφλεξη πειρακια και τα πιρακια με τιν σειρατους προτα θα σπασουν τα λουκια απο τα πιστονια και επιτα θα τα κανουν αβγο και μετα ι μπιελεσς θα εργαζοντε για καμια 300κοσαρια αλογα λογο τις ναφλεξις πριν το ανω νεκρο σημειο οποτε ολλα θα παραδσουν χορις αιτια λοιπον αν εσυ προσεξις ι θερμοκρασια λαδιου να ειναι κοντα στους 90 με ενα κτινοδες ψυγειο λαδιου και ενα βεντιλατερ με θερμοστατη το μοτερ μπορει να εργαστει για πολες και ικονομικες επιδοσις.καπως ετσι εχω φτιαξει ενα αεροψυκτο και με αλλες ιδιαιτερες σινταγιες με 11-1 σιμπιεση απο το 2007 εως και τορα δουλεβει Distributor 009 και διο ορθια σοματα 40ρια και εκεντροβορο με πολι ανιχτο lobe 11 xiliosta βιθιζμα ανισος εχει δυναμομετρηση 140hp kai 16.5kg και οταν θελεις γινετε πολυ οικονομικος λογω της υψηλης αποδοσης με λιγο γκαζι
topaz

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από dimitris_volos »

topaz έγραψε:..."Με υπομονή και με σάλιο πήδηξε ο ελέφαντας την μυρμήγκινα από πίσω" ...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
απιστευτη ατακα
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από BUS1988 »

topaz έγραψε:Θα πρότεινα να ανοίξουμε ένα άλλο topic σχετικά με το θέμα αερόψυκτου κινητήρα διότι το project το Μενελάου το πήγαμε σε αλλαγή πορείας.

Αν μπορούσαν και τα σχετικά post να μετακινηθούν για να υπάρχει μια ροή στο project θα ήτανε καλύτερα.
Διαφωνώ, τα post είναι φυσική συνέχεια του αρχικού. Αν θέλετε βέβαια κανείς δεν σας εμποδίζει να ανοίξετε ένα καινούριο θέμα με σχετικό τίτλο.
topaz

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από dimitris_volos »

Μενιοοοο βαλε μας ξανα στο κλιμα ;)
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από nikos vanagon »

topaz δεν ηθελα να αλαξω τιν πορια θα μπορουσα να μιλαω ωρες για αυτα απλα εχω κατορθωσει σε πολλα αμαξια το ακατόρθωτο βεβαια ολες τις γνωμες τις σεβομαστε μεχρι αποδειξεως
topaz

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 2:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
mfgvwbus
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2011 9:00 pm

Re: fuel injection project

Δημοσίευση από mfgvwbus »

καλησπερα. κατ'αρχην καλως ηρθες στην παρεα μας νικο μιας και δεν εχουμε γνωριστει. συγχαρητηρια για τις γνωσεις σας, πραγμα σπανιο πραγματικα. θα συμφωνησω για τις θερμοκρασιες που ανεβαζει ο αεροψυκτος κινητηρας και θα προσθεσω το εξης ενας ακομα λογος ο οποιος ζεστενεται ο αεροψυκτος κινητηρας μας ειναι και η βενζινη που βαζουμε. ειτε ειναι super ειτε unleaded. ο κινητηρας vw φτιαχτηκε να καιει ΜΟΝΟ απλη. μπορω να πω οτι δουλευε πολυ καλυτερα. ενα αλλο συστημα που ετοιμαζω να βαλω στο νεο μοτερ ειναι το water injection. γνωστο αρκετα στους κινητηρες turbo. με αυτο το συστημα κατεβαζεις αρκετα την θερμοκρασια του κινητηρα, και συγκεκριμενα ο δικος μας το χρειαζεται, αυξανει την οικονομια, και τις επιδοσεις. :ugeek:
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ”