ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ 3ης 4ης ΣΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΤΩΝ Τ3
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ 3ης 4ης ΣΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΤΩΝ Τ3
Βρήκα αυτό το άρθρο στην gowesty που μιλάει για ελαττωματικό κόμπλερ στην 3η και 4η ταχύτητα στα σαζμάν των Τ3 πρίν το 1989. Είτε σπάει ένα κομμάτι του και υπάρχει πρόβλημα στην αλλαγή μεταξύ 3ης-4ης ταχύτητας ή σπάει ξαφνικά όλο και μένεις επιτόπου. Οι Αμερικανοί το ονομάζουν Transaxle Sudden Death Syndrome.
Ξέρει κανείς περισσότερα να μας διαφωτίσει? Του έχει τύχει κανενός?
http://www.gowesty.com/library_article.php?id=117
Ξέρει κανείς περισσότερα να μας διαφωτίσει? Του έχει τύχει κανενός?
http://www.gowesty.com/library_article.php?id=117
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ 3ης 4ης ΣΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΤΩΝ Τ3
Είναι αλήθεια, πρόκειται για γνωστότατο πρόβλημα όπου σπάει το κόμπλερ της 3ης-4ης και πέραν του ότι το σαζμάν "κλειδώνει" στην 3η ή 4η ταχύτητα ένας θεός ξέρει τι άλλη ζημιά μπορούν να κάνουν τα σπασμένα κομμάτια τα οποία "αλλέθονται" μέσα.
Η λύση είναι να παραγγείλεις ένα Heavy Duty από τη Weddle Industries (http://www.Weddle.Industries.com) με κόστος γύρω στα 100$.
Θεωρώ ότι εάν αλλάξεις σχέσεις 3ης - 4ης το κόμπλερ είναι must.
Στο δικό μου σαζμάν το "μαμά" κόμπλερ έσπασε "για πλάκα" κατά την εξαγωγή του.
Εννοείται ότι εαν μπείς στη διαδικασία αλλαγής 3ης - 4ης πρέπει να αλλάξεις και πολλά άλλα πράγματα στο σαζμάν σου.
Επίσης τα γρανάζια 3ης-4ης είναι ποοοολύ ενισχυμένα σε σχέση με τα "μαμά", απαλάσοντας σε άπό το δεύτερο πρόβλημα που εμφανίζουν τα σαζμάν των Τ3 - σπασμένο γρανάζι 4ης.
Επόμενο πρόβλημα των σαζμάν των Τ3 είναι η ελλιπής λίπανση των ρουλεμάν. Το πρόβλημα εμφανίζεται έντονα στα Τ3 με μεγάλη ιπποδύναμη και/ή ροπή. Το αντιμετώπισαν στην Νότιο Αφρική όταν ξεκίνησαν να βάζουν στο Τ3 πεντακύλινδρα μοτέρ Audi 2,3 και 2,6 (όχι μετατροπή, original από το εργοστάσιο) και το έλυσαν τοποθετώντας δυο πλαστικές πλάκες σε συγκεκριμμένα σημεία μέσα στο σαζμάν οι οποίες κάνουν ανακατεύθυνση της βαλβολίνης που γυρνά μέσα στο σαζμάν στέλνοντας παραπάνω στα εν λόγω ρουλεμάν. Το κόστος τους είναι μηδαμινό.
Το τελευταίο πρόβλημα που εμφανίζουν τα σαζμάν των Syncro είναι στα συνχρονιζέ της όπισθεν - G. Τα αφαιρείς και ξενοιάζεις επίσης (δεν το έκανα στο δικό μου, το έμαθα αργότερα).
Το δικό μου σαζμάν κόστισε ΜΟΝΟ σε ανταλλακτικά 2500 Euro (μαζί με το decoupler βέβαια).
Το κομπλερ
Τα γρανάζια 3ης - 4ης
Σύγκριση με τα original - καμμία σχέση (εκτός άξονα φαίνονται τα "μαμά" και μονταρισμένα τα heavy duty)
Το μεγάλο ρουλεμάν του πηνίου το οποίο χρειάζεται παραπάνω λίπανση
Όλα μαζί
Η λύση είναι να παραγγείλεις ένα Heavy Duty από τη Weddle Industries (http://www.Weddle.Industries.com) με κόστος γύρω στα 100$.
Θεωρώ ότι εάν αλλάξεις σχέσεις 3ης - 4ης το κόμπλερ είναι must.
Στο δικό μου σαζμάν το "μαμά" κόμπλερ έσπασε "για πλάκα" κατά την εξαγωγή του.
Εννοείται ότι εαν μπείς στη διαδικασία αλλαγής 3ης - 4ης πρέπει να αλλάξεις και πολλά άλλα πράγματα στο σαζμάν σου.
Επίσης τα γρανάζια 3ης-4ης είναι ποοοολύ ενισχυμένα σε σχέση με τα "μαμά", απαλάσοντας σε άπό το δεύτερο πρόβλημα που εμφανίζουν τα σαζμάν των Τ3 - σπασμένο γρανάζι 4ης.
Επόμενο πρόβλημα των σαζμάν των Τ3 είναι η ελλιπής λίπανση των ρουλεμάν. Το πρόβλημα εμφανίζεται έντονα στα Τ3 με μεγάλη ιπποδύναμη και/ή ροπή. Το αντιμετώπισαν στην Νότιο Αφρική όταν ξεκίνησαν να βάζουν στο Τ3 πεντακύλινδρα μοτέρ Audi 2,3 και 2,6 (όχι μετατροπή, original από το εργοστάσιο) και το έλυσαν τοποθετώντας δυο πλαστικές πλάκες σε συγκεκριμμένα σημεία μέσα στο σαζμάν οι οποίες κάνουν ανακατεύθυνση της βαλβολίνης που γυρνά μέσα στο σαζμάν στέλνοντας παραπάνω στα εν λόγω ρουλεμάν. Το κόστος τους είναι μηδαμινό.
Το τελευταίο πρόβλημα που εμφανίζουν τα σαζμάν των Syncro είναι στα συνχρονιζέ της όπισθεν - G. Τα αφαιρείς και ξενοιάζεις επίσης (δεν το έκανα στο δικό μου, το έμαθα αργότερα).
Το δικό μου σαζμάν κόστισε ΜΟΝΟ σε ανταλλακτικά 2500 Euro (μαζί με το decoupler βέβαια).
Το κομπλερ
Τα γρανάζια 3ης - 4ης
Σύγκριση με τα original - καμμία σχέση (εκτός άξονα φαίνονται τα "μαμά" και μονταρισμένα τα heavy duty)
Το μεγάλο ρουλεμάν του πηνίου το οποίο χρειάζεται παραπάνω λίπανση
Όλα μαζί
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BUS1988 την Πέμ 12 Ιαν 2012 10:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ 3ης 4ης ΣΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΤΩΝ Τ3
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και την παράθεση των γνώσεών σου στο θέμα.
Είσαι αναλυτικότατος οπότε νομίζω οτι το κάλυψες πλήρως το θέμα και δέν έχω ερωτήσεις.
Το συμπέρασμα όμως είναι οτι κάποια στιγμή θα πρέπει να ασχοληθώ με το σαζμάν σοβαρά.
Λεφτά και όρεξη να έχουμε!!!!
Είσαι αναλυτικότατος οπότε νομίζω οτι το κάλυψες πλήρως το θέμα και δέν έχω ερωτήσεις.
Το συμπέρασμα όμως είναι οτι κάποια στιγμή θα πρέπει να ασχοληθώ με το σαζμάν σοβαρά.
Λεφτά και όρεξη να έχουμε!!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ 3ης 4ης ΣΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΤΩΝ Τ3
Τέλειος. Μας έβαλε τα γυαλιά
Πάντως γενικώς στο φόρουμ δέν παίζουν πολλά τεχνικά θέματα.
Καλό θα ήταν ο καθένας που έχει εμπειρία με κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπισε, να το ανεβάζει προς γνώση και συζήτηση.
Πάντως γενικώς στο φόρουμ δέν παίζουν πολλά τεχνικά θέματα.
Καλό θα ήταν ο καθένας που έχει εμπειρία με κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπισε, να το ανεβάζει προς γνώση και συζήτηση.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3169
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
- Τοποθεσία: volos
- Επικοινωνία:
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ 3ης 4ης ΣΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΤΩΝ Τ3
To forum ειναι ακομη παρα, μα παρα πολυ νεο.
Σιγα σιγα θα εμφανιστουν και τα πιο εξειδικευμενα κοματια, μεσα απο τη συζητηση.
Οπως καλη ωρα τωρα.
εξαιρετικη ενημερωση, οντως
Σιγα σιγα θα εμφανιστουν και τα πιο εξειδικευμενα κοματια, μεσα απο τη συζητηση.
Οπως καλη ωρα τωρα.
εξαιρετικη ενημερωση, οντως
...my name is Cooled, Air Cooled.
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ 3ης 4ης ΣΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΤΩΝ Τ3
Είχα γράψει: "Επίσης τα γρανάζια 3ης-4ης είναι ποοοολύ ενισχυμένα σε σχέση με τα "μαμά", απαλάσοντας σε άπό το δεύτερο πρόβλημα που εμφανίζουν τα σαζμάν των Τ3 - σπασμένο γρανάζι 4ης."
Γρανάζι 4ης, η φωτό τα λέει όλα....
Γρανάζι 4ης, η φωτό τα λέει όλα....
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ 3ης 4ης ΣΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΤΩΝ Τ3
ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΑΚΩΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΒΑΛΒΟΛΙΝΗΣ.BUS1988 έγραψε: Επόμενο πρόβλημα των σαζμάν των Τ3 είναι η ελλιπής λίπανση των ρουλεμάν. Το πρόβλημα εμφανίζεται έντονα στα Τ3 με μεγάλη ιπποδύναμη και/ή ροπή. Το αντιμετώπισαν στην Νότιο Αφρική όταν ξεκίνησαν να βάζουν στο Τ3 πεντακύλινδρα μοτέρ Audi 2,3 και 2,6 (όχι μετατροπή, original από το εργοστάσιο) και το έλυσαν τοποθετώντας δυο πλαστικές πλάκες σε συγκεκριμμένα σημεία μέσα στο σαζμάν οι οποίες κάνουν ανακατεύθυνση της βαλβολίνης που γυρνά μέσα στο σαζμάν στέλνοντας παραπάνω στα εν λόγω ρουλεμάν.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο