Κατανάλωση dg


Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Δευτ 02 Νοέμ 2015 11:03 pm
Τοποθεσία: Χαλικιδικη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015 6:01 pm
Ο mv αν και δεν των οδήγησα ποτε νομίζω πως υστερεί σε κατανάλωση αλλα σε αποδόσεις ειναι μια χαρα σε σχέση με των dg
Δεν ειναι κόλλημα ούτε παλαβομάρα,ειναι τρόπος ζωής που με φτιάχνει τρελα.....
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015 8:02 pm
Πρόσεξε φιλέ μου
Ο mv έχει το πιο εξελιγμένο σύστημα διαχείρησης (εγκέφαλο) που τοποθετήθηκε ποτέ στο Τ3 , αυτός είναι ο digifant που ελέγχει καύσιμο και ανάφλεξη καθώς έχει και αισθητήρα λ, το ντρισισμπιτερ είναι με μάτι και δεν έχει φούσκα υποπίεσης. Όλα αυτά σε κανένα σύμπαν δεν μπορεί να τα νικήσει μια απλή ηλεκτρονική και ένα διπλό καρμπυρατέρ pierburg 2e που δεν ξέρει τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και ρίχνει ποτάμια βενζίνη με αποτέλεσμα να μυρίζει μέχρι και ακαφτη όταν λειτουργεί.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)
Τελευταία επεξεργασία από kozagio και Δευτ 30 Νοέμ 2015 2:32 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015 8:39 pm
Και κάτι για την ιστορία . όταν τα Τ3 είχαν digifant τα καλύτερα golf(gti-gti16v) είχαν ακόμα k-jetronic :o :o :o
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1014
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2015 8:19 pm
Multivan man έγραψε:Ο mv αν και δεν των οδήγησα ποτε νομίζω πως υστερεί σε κατανάλωση αλλα σε αποδόσεις ειναι μια χαρα σε σχέση με των dg


Μήπως ήθελες να συγκρίνεις τον MV με τον DJ και όχι με τον DG; :roll:
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1014
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2015 8:28 pm
kozagio έγραψε:Πρόσεξε φιλέ μου
...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)


Χειρότερο, ως προς τι;
Ο MV που φοράω (2.1l - 95HP), σε σχέση με τον DJ (2.1l - 112HP), μάλλον είναι χειρότερος, κι ας έχει digifant...
Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!

Απλά είναι καθαρός :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2015 9:27 pm
syncro16gr έγραψε:
kozagio έγραψε:Πρόσεξε φιλέ μου
...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)


Χειρότερο, ως προς τι;
Ο MV που φοράω (2.1l - 95HP), σε σχέση με τον DJ (2.1l - 112HP), μάλλον είναι χειρότερος, κι ας έχει digifant...
Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!

Απλά είναι καθαρός :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Θανάση εγώ μπορώ να μιλήσω για την δική μου εμπειρία. Όταν είχα τον dg με το δικό μου ελαφρύ :lol: πόδι είχε μια κατανάλωση 15 με 16 λίτρα με διαφορικό 7/34. Ο mv είχε Μια κατανάλωση 12 λίτρα με το ίδιο διαφορικό. Όταν αλλαξα διαφορικό 7/32 η κατανάλωση έπεσε άλλο ένα λίτρο και να σημειωθεί ότι δεν είχα ποτέ λ. οι φισες του λ ήταν στο αέρα και ο εγκέφαλος δούλευε σε safe mode. Για το syncro δεν ξέρω αλλά στα δικηνιτα υπάρχει η εξής διαφορά , τα αυτοκίνητα με τον DJ είχαν συνήθως το πιο γρήγορο διαφορικό ενώ τα mv το μεσαίο. Δεν ξέρω τι απ όλα αυτά έχει σημασία απλά σκέψεις παραθέτω
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1014
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2015 10:13 pm
Ακριβώς επειδή οι επιδόσεις έχουν αρκετό υποκειμενισμό, και ο καθένας οδηγεί με το δικό του... πόδι, γι' αυτό οι αναφορές που έκανα

syncro16gr έγραψε:Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!

αφορούν στα επίσημα "χαρτιά" της μαμάς VW. Από το manual.

Το βιβλίο, βέβαια, δεν έχει τις επιδόσεις για κάθε "βήμα" διαφορικού. Βάζει μάλλον τους μέσους όρους (ή κάτι άλλο) και χωρίζει τα οχήματα σε κάποιες κατηγορίες, που - ίσως - ανταποκρίνονται σε εκδόσεις με διαφορετικό "βήμα".

1. Caravelle, Combi, DoKa
2. Ψηλοτάβανο
3. Caravelle Carat, για επιβατικά

και
1. Κλούβα
2. Ψηλοτάβανο
3. Μονοκάμπινο, για φορτηγά.

Το δικό μου π.χ., φοράει τον MV, έχει 35:6 (5,83) και τετάρτη 0,78. Με το ζόρι το κρατάω στα 15,8l/100km υγραέριο και 1,5l/100km βενζίνη.
:shock:
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης