Κατανάλωση dg

Multivan man
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Δευ 02 Νοέμ 2015 10:03 pm
Τοποθεσία: Χαλικιδικη

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσίευση από Multivan man »

Ο mv αν και δεν των οδήγησα ποτε νομίζω πως υστερεί σε κατανάλωση αλλα σε αποδόσεις ειναι μια χαρα σε σχέση με των dg
Δεν ειναι κόλλημα ούτε παλαβομάρα,ειναι τρόπος ζωής που με φτιάχνει τρελα.....
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσίευση από kozagio »

Πρόσεξε φιλέ μου
Ο mv έχει το πιο εξελιγμένο σύστημα διαχείρησης (εγκέφαλο) που τοποθετήθηκε ποτέ στο Τ3 , αυτός είναι ο digifant που ελέγχει καύσιμο και ανάφλεξη καθώς έχει και αισθητήρα λ, το ντρισισμπιτερ είναι με μάτι και δεν έχει φούσκα υποπίεσης. Όλα αυτά σε κανένα σύμπαν δεν μπορεί να τα νικήσει μια απλή ηλεκτρονική και ένα διπλό καρμπυρατέρ pierburg 2e που δεν ξέρει τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και ρίχνει ποτάμια βενζίνη με αποτέλεσμα να μυρίζει μέχρι και ακαφτη όταν λειτουργεί.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kozagio την Δευ 30 Νοέμ 2015 1:32 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσίευση από kozagio »

Και κάτι για την ιστορία . όταν τα Τ3 είχαν digifant τα καλύτερα golf(gti-gti16v) είχαν ακόμα k-jetronic :o :o :o
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσίευση από syncro16gr »

Multivan man έγραψε:Ο mv αν και δεν των οδήγησα ποτε νομίζω πως υστερεί σε κατανάλωση αλλα σε αποδόσεις ειναι μια χαρα σε σχέση με των dg
Μήπως ήθελες να συγκρίνεις τον MV με τον DJ και όχι με τον DG; :roll:
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσίευση από syncro16gr »

kozagio έγραψε:Πρόσεξε φιλέ μου
...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)
Χειρότερο, ως προς τι;
Ο MV που φοράω (2.1l - 95HP), σε σχέση με τον DJ (2.1l - 112HP), μάλλον είναι χειρότερος, κι ας έχει digifant...
Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!

Απλά είναι καθαρός :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσίευση από kozagio »

syncro16gr έγραψε:
kozagio έγραψε:Πρόσεξε φιλέ μου
...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)
Χειρότερο, ως προς τι;
Ο MV που φοράω (2.1l - 95HP), σε σχέση με τον DJ (2.1l - 112HP), μάλλον είναι χειρότερος, κι ας έχει digifant...
Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!

Απλά είναι καθαρός :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Θανάση εγώ μπορώ να μιλήσω για την δική μου εμπειρία. Όταν είχα τον dg με το δικό μου ελαφρύ :lol: πόδι είχε μια κατανάλωση 15 με 16 λίτρα με διαφορικό 7/34. Ο mv είχε Μια κατανάλωση 12 λίτρα με το ίδιο διαφορικό. Όταν αλλαξα διαφορικό 7/32 η κατανάλωση έπεσε άλλο ένα λίτρο και να σημειωθεί ότι δεν είχα ποτέ λ. οι φισες του λ ήταν στο αέρα και ο εγκέφαλος δούλευε σε safe mode. Για το syncro δεν ξέρω αλλά στα δικηνιτα υπάρχει η εξής διαφορά , τα αυτοκίνητα με τον DJ είχαν συνήθως το πιο γρήγορο διαφορικό ενώ τα mv το μεσαίο. Δεν ξέρω τι απ όλα αυτά έχει σημασία απλά σκέψεις παραθέτω
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσίευση από syncro16gr »

Ακριβώς επειδή οι επιδόσεις έχουν αρκετό υποκειμενισμό, και ο καθένας οδηγεί με το δικό του... πόδι, γι' αυτό οι αναφορές που έκανα
syncro16gr έγραψε: Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!
αφορούν στα επίσημα "χαρτιά" της μαμάς VW. Από το manual.

Το βιβλίο, βέβαια, δεν έχει τις επιδόσεις για κάθε "βήμα" διαφορικού. Βάζει μάλλον τους μέσους όρους (ή κάτι άλλο) και χωρίζει τα οχήματα σε κάποιες κατηγορίες, που - ίσως - ανταποκρίνονται σε εκδόσεις με διαφορετικό "βήμα".

1. Caravelle, Combi, DoKa
2. Ψηλοτάβανο
3. Caravelle Carat, για επιβατικά

και
1. Κλούβα
2. Ψηλοτάβανο
3. Μονοκάμπινο, για φορτηγά.

Το δικό μου π.χ., φοράει τον MV, έχει 35:6 (5,83) και τετάρτη 0,78. Με το ζόρι το κρατάω στα 15,8l/100km υγραέριο και 1,5l/100km βενζίνη.
:shock:
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ”