ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Συμφωνώ και στα 2 Topaz. ;)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από stavros syncro »

Topaz I agree....
Syncro 16'' 1.8T
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από dimitris_volos »

+1
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

NHTSA: 3 ΤΕΣΤ

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Ο Αμερικάνικος οργανισμός, NHTSA, που, ανάμεσα σε άλλα καθήκοντα, είναι υπεύθυνος για τις πιστοποιήσεις των αυτοκινήτων στις Η.Π.Α. προκειμένου να δοθεί έγκριση τύπου για να τους επιτραπεί η κυκλοφορία, έκανε τα υποχρεωτικά από τον Αμερικάνικο νόμο crash test, προκειμένου να δοθεί 'εγκριση τύπου για το Τ3, (VANAGON για τις Η.Π.Α), όπου εισήχθη στην κατηγορία των "PASSENGER VAN".

Έγινε δηλαδή εισαγωγή αποκλειστικά της επιβατικής έκδοσης των 9 η 8 θέσεων, και όχι του κλειστού η ανοικτού φορτηγού η του διπλοκάμπινου.

Τα test έγιναν το 1980 για το αερόψυκτο 2.000 c.c., το 1985, για το υγρόψυκτο με τους μεταλλικούς προφυλακτήρες και το 1988 για την έκδοση με τους πλαστικούς.

Από αυτά τα test θα σταχυολογήσω μόνο ορισμένα σημεία που τα θεωρώ ενδιαφέροντα, γιατί τα ντοκουμέντα αυτά είναι εκατοντάδων σελίδων το καθένα και περιλαμβάνουν μετρήσεις και λεπτομέρειες που έχουν, κυρίως, ακαδημαϊκή αξία.

Θα σας παρουσιάσω φωτογραφίες από τις δοκιμές που μάλλον είναι άγνωστες και παρουσιάζονται για πρώτη φορά διεθνώς.

Κυρίως όμως θα αναφέρω γιατί, κατά την γνώμη μου, τα test αυτά που βασίζονται στους διεθνείς κανονισμούς και νόρμες για τέτοιου είδους δοκιμές, είναι κατά την πολύ-πολύ ταπεινή μου γνώμη, άκυρα η, με λιγότερο θράσος και έπαρση, τουλάχιστον ανακριβή!

Και αυτό γιατί έγιναν χωρίς να λαμβάνουν υπ΄όψη ένα κατασκευαστικό σφάλμα εργονομίας που υπάρχει, το οποίο χρειάστηκα μερικές δεκαετίες συμβίωσης μαζί του για να το καταλάβω!

Ακόμα, σημειώστε, πως την δεκαετία '80, το Τ3 ήταν το μόνο εισαγόμενο αυτοκίνητο "προωθημένου θαλάμου ελέγχου", που πήρε έγκριση τύπου για κυκλοφορία στις Η.Π.Α..

:D
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Παρ 22 Φεβ 2013 12:32 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Εργονομικό σφάλμα :?:
Αναμένουμε H.V.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

O λόγος της μη εισαγωγής άλλων, "προωθημένου θαλάμου ελέγχου", αυτοκινήτων στις Η.Π.Α., είναι αυτός που φαίνεται στο test της ΑDAC:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Στο test αυτό η ταχύτητα πρόσκρουσης σε σταθερό εμπόδιο ήταν μόλις 36 km/h, ενώ τα test της
NHTSA στα οποία πέρασε με επιτυχία το Τ3, (1985 & 1988), ήταν με, (35 mil), 56 km/h!

Eίκοσι χιλιόμετρα περισσότερα για σύγκρουση με σταθερό εμπόδιο είναι, πραγματικά, πάρα πολλά!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Πέμ 20 Οκτ 2016 1:50 am, έχει επεξεργασθεί 6 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

NHTSA: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΕΣΤ 1980 & 1988:

Εικόνα

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Σάβ 22 Οκτ 2016 7:06 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

NHTSA: "το "VANAGON" έχει τον καλύτερο, (χαμηλότερο), συντελεστή επιβράδυνσης στέρνου" (Δεκαετίας '80 πάντα)

Ένα απρόσμενο αποτέλεσμα, που σημαίνει λιγότερες πιθανότητες για εσωτερικά τραύματα.

Εικόνα

:D
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

UPDATE 21/10/2016

OFFSET ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ 50%, (ΠΕΡΙΠΟΥ), ΜΕ BMW.

Αναλυτική περιγραφή, (με μετάφραση από τα Γερμανικά, Google).

Head-on crash on a wet B 276: 3 seriously injured - firefighters

21.02.09 - GUARDIAN BACH - a life-threatening injuries and two serious injuries required a traffic accident which occurred on Saturday morning at 07.20 clock on the B 276 between Wächtersbacher pool and the village Hesselsdorf on the B 276 in the Main-Kinzig district. Probably due to inappropriate speed coming from the driver of a BMW Waechtersbach came shortly before the district Hesselsdorf skidding on a wet road and collided with an oncoming VW bus.

While the forces alerted the fire brigade were still on Ride, came through the ambulance ersteingetroffenen it working the feedback, Whether they are two people trapped. Than just a few seconds later, the first firefighters arrived, was started immediately with the rescue work. By other forces, the three, for some severely injured erstversorgt arrived to rescue more resources at the site. Using hydraulic rescue equipment, the two occupants of the red car were released after the emergency services first aid from their car wreck. A 2nd Rescue was set during the liberation work in deployment.

The female passenger in the BMW, a 20-year-old from Waechtersbach, and the 48-year-old driver of the VW bus - which had a license plate from the Main-Kinzig district - came to nearby hospitals. The 23-year-old BMW driver from Bad Soden-Salmunster suffered life-threatening injuries. The young man was after him, the fire had cut Waechtersbach (http://www.feuerwehr-waechtersbach.de) and Hesselsdorf from the wreck, brought by rescue helicopter to the Hospital of Fulda.

Since the injuries were very serious part was the rescue of charge decided in spite of the fog to request a rescue helicopter, Klaus Henke reported by firefighters Waechtersbach. Especially with traumatic injuries it was of great importance to feed the patient as possible within an hour of the best possible clinical care. Therefore, in such situations, and in rural areas was the rescue helicopter "like an agent of first choice." For the helicopter was a large area available, which was secured by fire-fighters. After the rescue helicopter Christoph had 28 made its way through the fog and landed, was the critically injured patient was transferred to the rescue team. In use were three ambulances and 2 First Responder of the DRC Gelnhausen.

Both vehicles was a total loss. The amount of the total property damage was reported to be approximately 15,000 euros. For the duration of the rescue and recovery work - for about three hours - the B 276 was completely closed. A fire was also thanks to the first responders for their cooperation.

This afternoon, the competent police headquarters Southeast corrected in Hesse Offenbach, the first news that the 23-year-old drivers involved should already be dead. There had been a misunderstanding regarding the state of the young man: after the last communication from the Klinikum Fulda, the young man was still alive, it would be expected the death. + + +

Εικόνα

Μετά την σύγκρουση, το Τ3, (2WD, LLE), διατηρούσε την βασική του μορφή.

Και παρ΄όλο που βλέποντας την υποχώρηση του σασί απ΄έξω τρομάζεις,

Εικόνα

Εικόνα

εσωτερικά, ο χώρος επιβίωσης παρέμεινε, σχεδόν, αναλοίωτος!

Εικόνα

Ρίχνοντας μια ματιά από κάτω, βλέπουμε:

Εικόνα

Eκτίμηση:

Ένα SYNCRO, με το υποσασί για την εμπρός μετάδοση, που βρίσκεται στο σημείο αυτό, θα είχε ακόμα καλύτερη συμπεριφορά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Παρ 21 Οκτ 2016 10:08 am, έχει επεξεργασθεί 11 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από dimitris_volos »

πολυ ενδιαφερον, παρα πολυ !!
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”