Digifant - Digijet, MV - DJ

Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσίευση από syncro16gr »

t3 syncro tool έγραψε:Πάντως άν είσαι διατεθιμένος να κάνεις κάτι τέτοιο Θανάση καλό θα ήταν να κάνεις καμιά δυναμομέτρηση να δούμε όντως άν λειτουργεί η μετατροπή και άν όντως χωρίς καταλύτη μπορείς να ανέβεις στα 120+ άλογάκια.
Πώς να κάνεις δυναμομέτρηση... προτού τον μετατρέψεις, για??
t3 syncro tool έγραψε:... δέν εξέχει ούτε απο πάνω ούτε απο κάτω απο το τουτού (σημαντικό μιάς και μιλαμε για Syncro)...
Απ' ό,τι βλέπω στη φωτό, πάντως, αυτός έχει σηκώσει το μέσα καπάκι περίπου 10εκ... :o Δε θέλω...
Anyway, είναι μια σκέψη που τη γυρίζω πολλά χρόνια :roll: Θα κατασταλάξει κάαααααποτε :lol:
Ας είναι καλά ο MV-ούλης, μέχρι στιγμής είναι αυτό που υπόσχεται :lol:
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσίευση από BUS1988 »

Κύριοι βενζινοκίνητοι η αποδοτικότερη λύση σε σχέση κόστους-απόδοσης είναι μία:
Μοτέρ από vw golf gti 8v 115 αλογάκια.
Ταιριάζει κουτί στο σαζμάν, είναι πάρα πολύ εύκολη μετατροπή, ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα και φθηνά, ανεβάζει άνετα 6000 στροφές, που σημαίνει ότι ταξιδεύει άνετα με 130 στις 4000 στροφές περίπου με στάνταρ σχέσεις και 15άρια λάστιχα, με ήρεμη οδήγηση μπορεί να δείς μέχρι και 10 λίτρα στα 100 κατανάλωση, τι άλλο να ζητήσει κανείς?
Χρησιμοποιείται ευρέως ανά τον κόσμο, στη Ν.Αφρική διαρυγνύουν τα ιμάτια τους ότι είναι η καλύτερη μετατροπή, τον φορούσε ο Ivan από τη Βουλγαρία και ήταν υπέρευχαριστημένος, το πούλησε στον Georgi Pavlov τον οποίο πιθανότατα θα δείτε στα Μετέωρα, και τέλος τον φοράει ο Δημήτρης Boulanger από την Αθήνα στο syncro του, τον οποίο θέλω να πιστεύω θα έχουμε επίσης μαζί μας στα Μετέωρα.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Θέμη έχεις απόλυτο δίκιο για την μηχανή του Golf. Ακριβώς έτσι είναι.
Άλλωστε έγραψα οτι υπάρχουν πολλές δοκιμασμένες και εξαιρετικές λύσεις.
Το μόνο αρνητικό είναι τα άλογάκια και η ροπή.
Μπορεί να ταξιδεύεις ωραία αλλά δέν υπάρχει το ρεπρίζ και η σπιρτάδα στο δρόμο.
Μήν ξεχνάτε οτι μιλάμε για αμάξια απο 2 έως 3 τόνους σε κάμπερ με δεξαμενές νερού.
Πώς να φύγουν τόσα κιλά με 115 αλογάκια οέο????
Προσωπικά δέν ταξιδεύω πάνω απο 120 χλμ. Ο DJ κινητήρας που έχω με καλύπτει.
Αυτό που μου λείπει απο το Syncro είναι το ρεπρίζ. Και δέν μιλάω για αγωνιστική οδήγηση. Νορμάλ πράγματα. Να προσπεράσεις μιά νταλίκα π.χ. στους ηλίθιους "μονόδρομους" που έχουμε με την άνεσή σου, χωρίς να πρέπει να καταστρώσεις ολόκληρο "σχέδιο μάχης" με κανόνες εμπλοκής και διαφυγής. :roll: :roll: :roll:
Και για να ολοκληρώσω την άποψή μου για το θέμα θέλω να πώ οτι οτιδήποτε λιγότερο απο 150 αλογάκια σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι συμβιβασμός. Απο την άλλη μεριά βέβαια οι διάφοροι παράγοντες εδώ στην Ελλάδα μας έχουν μάθει να συμβιβαζόμαστε.
Με όλα αυτά λοιπόν στο μυαλό μας η λύση στον κινητήρα του Golf που προανέφερες Θέμη είναι για μένα μιά πολλή καλή λύση και ένας αξιοπρεπής συμβιβασμός για τα σημερινά δεδομένα. Μάλλον και εγώ κάπου εκεί θα καταφύγω σε περίπτωση αλλαγής κινητήρα. Δέν σου κρίβω άλλωστε οτι έχω ήδη ρωτήσει και έχει κόστος γύρω στα 2.500 Ευρώ.

Όσο για την φωτό του V6 Θανάση θα σου πώ οτι είναι κάπως περίεργη και δέν φαίνετε καλά.
Πάντως πίστεψέ με η μετατροπή έχει γίνει στην Ελλάδα, δέν προεξέχει ούτε χιλιοστό απο τον μαμίσιο, τον έχω δεί τον κινητήρα, είναι μιά ομορφιά και η αλήθεια είναι οτι τον ζήλεψα πολύ.

(Υ.Γ. προς τους διαχειριστές του Forum: Δέν ξέρω αν γίνετε, αλλά καλό θα ήταν η όλη συζήτηση για τους βενζινοκινητήρες των Τ3, εκτός του Link για τα σχέδια του Digifant συστήματος, να μεταφερθεί στην ενότητα "Μηχανή" ή "Τ3" καθώς εδώ είναι off topic.) - Ok!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από elgreco »

Δεν χρειαζεται παντως να βαζετε και να βγαζετε τους καταλυτες. Στην αλλη ακρη του Ωκεανου χρησιμοποιουμε το Manual Exhaust cut out kit:

http://www.autopartsway.com/PartList.cf ... ust_Cutout

ή ενα Electric Exhaust Cut out kit οπως αυτο:

http://www.ssdpro-exhaust.com/products/ ... t_kit.html

με τα οποια απομονωνεις ο,τι θες (καταλυτες, καζανακια κ.λ.π.)
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Όμορφα.
Ένα τέτοιο θα βάλω να με ακούει η γυναίκα απο ένα χιλιόμετρο μακριά, να ετοιμάζει φαγητό.
Ούτε μηνύματα ούτε τίποτα.

Πλάκα πλάκα αλλά ενδιαφέρον φίλε Δημήτρη. Thank's for the information.


(Επίσης ευχαριστώ τους διαχειριστές για την μεταφορά της συζήτησης για τους κινητήρες των Τ3)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσίευση από elgreco »

BUS1988 έγραψε:Κύριοι βενζινοκίνητοι η αποδοτικότερη λύση σε σχέση κόστους-απόδοσης είναι μία:
Μοτέρ από vw golf gti 8v 115 αλογάκια.
Ταιριάζει κουτί στο σαζμάν, είναι πάρα πολύ εύκολη μετατροπή, ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα και φθηνά, ανεβάζει άνετα 6000 στροφές, που σημαίνει ότι ταξιδεύει άνετα με 130 στις 4000 στροφές περίπου με στάνταρ σχέσεις και 15άρια λάστιχα, με ήρεμη οδήγηση μπορεί να δείς μέχρι και 10 λίτρα στα 100 κατανάλωση, τι άλλο να ζητήσει κανείς?
Χρησιμοποιείται ευρέως ανά τον κόσμο, στη Ν.Αφρική διαρυγνύουν τα ιμάτια τους ότι είναι η καλύτερη μετατροπή, τον φορούσε ο Ivan από τη Βουλγαρία και ήταν υπέρευχαριστημένος, το πούλησε στον Georgi Pavlov τον οποίο πιθανότατα θα δείτε στα Μετέωρα, και τέλος τον φοράει ο Δημήτρης Boulanger από την Αθήνα στο syncro του, τον οποίο θέλω να πιστεύω θα έχουμε επίσης μαζί μας στα Μετέωρα.
Σωστα. Αυτον τον κινητηρα τοποθετει και ο Δημητρης Πετροπουλος στο συνεργειο του.
Αληθεια, ποιος ειναι ο Δημητρης Boulanger; Οχι τιποτα αλλο, αλλα μηπως θελει να πιει κανα καφε....!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος elgreco την Τετ 17 Οκτ 2012 7:50 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από nikos vanagon »

pedia eimai kenourio melos diabasa oli tin sizitisi eimai idrablikos ala bazo kato se kataskebes kai kinitires tous pio empirous mixanikous tixeni na eimai erotebmenos me ena t3 me kinitira dj stin zoimou exo ftiaksi poli grigora aftokinita tourmpata atmosferika kai ntrakster xiropiita ola monosmou kai etsi apofasisa na ftiakso to moter tou t3 den ithela na alakso moter logo oti to goustaro opote ksekinisa me ena foul lisimo mpilies olo xrisimopiisa pistonia me 10.5 simpiesi ta ergostasiaka einai poli kala zigisa tis mpieles trampala kombio piro pira strofalo tou 2100 o opios mpeni sto orio kai kefales amc me megales balbides tis opies thiridosa kiolas fisika kenouria ostiria kai to zoumi ekentroforo apo skarabeo w110 egl afou to montara me megali epitixia kai agapi to dilima itan me pio tropo tha diaxiristo ton kinitira ston psekasmo kai ta rebmata kateliksa se diaxirisi hudai cupe tou 2000 fisika trisimpiter giasas stin thesitou mpike o estitira tou ekentroforou logo oti kai eki exoume 4-1 fisika egine sti troxalia strofalou metabliti basi gia na stirixti o esitiras strofalou kai na ksekiniki apo 13 mires stis 1000 strofes kai na ftasi os 32 proporia abans. i isagogi efige kai tin thesitis pire mia xiropiiti me megali apothiki aera kai fisika i megali petalouda tou hudai i antlia kafsimou antikatastithike me mia megali kai irthe i stigmi na pari mprosta . fisika me tetia simpiesi kai abans mono katostara benzini alios mpori na sou xamogelasi kamia mpiela girnao ton diakopti kai perni akariea ixa ena problima sto relanti an den mporis na ksistis min perimenis na se ksisoune logo tou agriou ekentroforou me 12 xiliosta bithizma ixe diataraxti i ipopiesi opote o map eblepe fortio kai psekaze benzines to elisa me ena xiropiito ilektroniko kikloma to amaksi to ebgala bolta kai pirobolai san opli trelenete meta tis 3500 strofes eos kai tis 7000 kai afou fisika to ksepatosa oute to estrosa exo kani 11000 xiliometra kai diakosarizi to fortigo me aerodinamiki peripterou kai me pragmata pou zigizi 2 tonous sto taksidi keo 9 litra ta 100 me 120 xiliometra tin ora bebea an to patiso xano tin mpala apo kafsimo ala ti na lei pernao mexri kei kourses tha stilo kai fotografies kai etimazo kai ena dj tourbo gia 400 hp----------------- nikos vanagon
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από elgreco »

Καλως ηρθες Νικο αλλα σε παρακαλω γραφε με Ελληνικους χαρακτηρες γιατι μου βγηκαν τα ματια για να καταλαβω τι μας εξηγεις.

Ευχαριστω
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

nikos vanagon έγραψε:Παιδιά είμαι καινούργιο μέλος. Διάβασα όλη την συζήτηση. Είμαι υδραυλικός αλλά βάζω κάτω σε κατασκευές και κινητήρες τους πιό έμπειρους μηχανικούς.
Τυχαίνει να είμαι ερωτευμένος με ένα Τ3 με κινητήρα DJ.
Στην ζωή μου έχω φτιάξει πολύ γρήγορα αυτοκίνητα, τουρμπάτα, ατμοσφαιρικά και ντράγκστερ. Χειροποίητα, όλα μόνος μου και έτσι αποφάσισα να φτιάξω το μοτέρ του Τ3.
Δέν ήθελα να αλλάξω μοτέρ λόγω του οτι το γουστάρω, οπότε ξεκίνησα με ένα foul λύσιμο, μπίλιες όλο. Χρησιμοποίησα πιστόνια με 10.5 συμπίεση, τα εργοστασιακά είναι πολύ καλά, ζύγισα τις μπιέλες, τραμπάλα κομβίο πύρο, πήρα στρόφαλο του 2100 ο οποίος μπαίνει στο όριο, και κεφαλές ΑMC με μεγάλες βαλβίδες τις οποίες θυρίδωσα κι'όλας. Φυσικά καινούργια ωστήρια, και το ζουμί , εκκεντροφόρο απο σκαραβέο w110 egl.
Αφού τα μόνταρα με μεγάλη επιτυχία και αγάπη, το δίλημμα ήταν με πιό τρόπο θα διαχειριστώ τον κινητήρα στον ψεκασμό και τα ρεύματα. Κατέληξα σε διαχείριση Hundai Cupe του 2000. Φυσικά ντισιμπιτέρ γειά σας. Στην θέση του μπήκε ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου λόγω οτι καί εκεί έχουμε 4-1. Φυσικά έγινε στην τροχαλία στροφάλου μεταβλητή βάση για να στηριχτεί ο αισθητήρας στροφάλου και να ξεκινήσει απο 13 μοίρες στις 1000 στροφές και να φτάσει έως 32 προπωρεία αβάνς. Η εισαγωγή έφυγε και την θέση της πήρε μιά χειροποίητη με μεγάλη αποθήκη αέρα και φυσικά η μεγάλη πεταλούδα του Hundai. Η αντλία καυσίμου αντικαταστάθηκε με μιά μεγάλη και ήρθε η στιγμή να πάρει μπροστά.
Φυσικά με τέτοια συμπίεση και αβάνς μόνο κατοστάρα βενζίνη αλλιώς μπορεί να σου χαμογελάσει καμιά μπιέλα. Γυρνάω τον διακόπτη και παίρνει ακαριαία.
Είχα ένα πρόβλημα στο ρελαντί, άν δέν μπορείς να ξυστείς μήν περιμένεις να σε ξύσουν, λόγω του άγριου εκκεντροφόρου με 12 χιλιοστά βύθισμα είχε διαταραχτεί η υποπίεση οπότε ο map έβλεπε φορτίο και ψέκαζε βενζίνες. Το έλυσα με ένα χειροποίητο ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Το αμάξι το έβγαλα βόλτα και πυροβολάει σαν οπλή, τρελαίνεται μετά τις 3500 στροφές έως και τις 7000 και αφού φυσικά το ξεπάτωσα και ούτε το έστρωσα έχω κάνει 11000 χιλιόμετρα και διακοσαρίζει το φορτηγό με αεροδυναμική περιπτέρου και με πράγματα που ζυγίζει 2 τόνους.
Στο ταξίδι καίω 9 λίτρα στα 100, με 120 χλμ την ώρα. Άν το πατήσω χάνω την μπάλα απο καύσιμο, αλλά τι να λέει περνάω μέχρι και κούρσες. Θα στείλω και φωτό και ετοιμάζω ένα DJ Turbo για 400 Hp. ----------------nikos vanagon
Νίκο καλωςήρθες.

Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα μας έγραψες αλλά δέν διαβάζονταν στα Greeklish.
Κάναμε μετάφραση για να τα διαβάζουν όλοι.
Θα σε παρακαλούσα να γράφεις στα Ελληνικά, μιάς και είναι η γλώσσα μας, για να μπορούμε όλοι να διαβάζουμε και να καταλαβαίνουμε αυτά τα ενδιαφέροντα και πρωτοποριακά που έχεις κάνει με το μεράκι και την αγάπη σου για τους κινητήρες.
Επίσης κάνε μας μία παρουσίαση στα νέα μέλη να σε γνωρίσουν και να σε καλοσωρίσουν όλα τα μέλη του Forum. Σίγουρα έχουν να σε ρωτήσουν πολλά πράγματα.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από syncro16gr »

Γουέλκαμ Νίκο ;)
Έτσι, στα Αγγληνικά :lol:
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που έχεις κάνει! Έχεις να μας δείξεις πολλά λοιπόν :)
Αναμένουμε...
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”