Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσίευση από kozagio »

Giorgos Sks έγραψε:
T3syncro 991 έγραψε:https://translate.googleusercontent.com ... GpSSyTk-3w Θα προτεινα ενα διαφορικο περιορισμενης ολισθισης ,για να αυξησεις τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και να βγαζεις ατελειωτα γουστα!!!!!!!!!
Έχεις δίκιο για το διαφορικό ότι θα αυξήσει τις δυνατότητες κατά πολύ.... είναι όμως λιγο ακριβούτσικο μπορώ να πω... έχω ψάξει (και ψάχνω ακόμη) για το διαφορικό της ZF που είναι 40%, το οποίο κυκλοφόρησε στην Ελλάδα και θεώρώ ότι μπορεί να βρω κανένα μεταχειρισμενο κατά λαθος... απλά είναι θέμα τύχης να πέσω επάνω του... (όπως έπεσα σε δυναμο 90Α καινουργιο!!) Ψάχνω-Ψάχνω!!!!!
Επειδή το είχα ψάξει . Το μόνο που είχα βρει ,το είχε ο Τάσσης στην Αθήνα πριν 2 χρόνια . Τα 400 ευρώ που ζητούσε μου φαίνονταν πολλά για κάτι που δεν ήξερα πόσο θα δουλέψει αφού τα δισκάκια τρώγονται . Υπάρχει και η λύση του μπλοκέ από συνκρο που σίγουρα θα βρεις ευκολοτερα και σε ξεκολαει από δύσκολες καταστάσεις.
Dimitris
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: Δευ 02 Δεκ 2013 11:48 pm
Τοποθεσία: Athens & Ljubljana

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσίευση από Dimitris »

Αυτό είναι TBD όχι LSD

TBD are a gear driven design, the gears only transmit power 1 way and so they only work on acceleration and act as an open diff under deceleration, this is important. Besides limiting wheel spin an important function of a LSD is to stabilize the car under braking, TBD does not accomplish this, only a plate type does, the higher the lockup(even up to 100%) the better for braking for acceleration 20-50% lock is usually speced
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσίευση από kozagio »

Α γειά σου αυτό ακριβώς εννοώ :-D :-D :-D
T3syncro 991
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Τετ 08 Απρ 2015 3:27 pm

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσίευση από T3syncro 991 »

Στο παρακατω βιντεο βλεπουμε ενα VW T3 2WD με σασμαν syncro με μπλοκε, σε ενα πολυ εντυπωσιακο περασμα.https://www.youtube.com/watch?v=HBuwgoNwLns
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Άγιο είχε!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
spine253
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2015 7:01 pm

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσίευση από spine253 »

Πολύ χρήσιμα αυτού του τύπου τα μπλοκέ. Τους τελευταίους μήνες έχω κολλήσει τρεις φορές πολύ άσχημα, τις δύο σε λάσπη και την τρίτη σε καβάλημα πεζοδρομίου! Θα μου άρεσε πολύ να φορούσα κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Σήκωνε χειρόφρενο ίσα να μπλοκάρει ο τροχός. 2, 3 κλίκ ανάλογα την ρύθμιση του χειροφρένου.
Η πρώτη και η όπισθεν είναι πολύ δυνατές και υπερισχύουν της δύναμης του χειροφρένου στα 2-3 κλίκ.
Δέν πιάνει πάντα...δέν είναι για πολλά μέτρα.....αλλά μπορεί να σε σώσει σε δύσκολες καταστάσεις.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
spine253
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2015 7:01 pm

Re: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης

Δημοσίευση από spine253 »

Ναι, πρόσεξα που το γραψες και σε προηγούμενη ανάρτηση αυτό. Και έχω και πεντάρι σασμάν. Θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα κολλήσω. Βέβαια και πάλι ακούγεται πολύ ωραίο το μπλοκέ διαφορικό. Και φαντάζομαι ότι δε θα σου ανεβάζει και πολύ την κατανάλωση όπως η τετρακίνηση..
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”